-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області
Завершена
2 374 310.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 871.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 871.55 UAH
Номер:
2be3e61c9af04148b49e424e33a96341
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-19-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2022 00:00
Період моніторингу:
19.04.2022 14:40 - 14.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
18.04.2022 № 1-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
19. UA-2021-09-09-001568-b, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яку проводить Комунальне підприємство «Полігон» Володимир-Волинської міської ради (Волинська область);
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Ліски-Буд» установлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 06 » травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полігон» Володимир-Волинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 09.09.2021 № 55; тендерну пропозицію учасника - Приватне підприємство «Ліски-Буд» (далі – ПП «Ліски-Буд»); протокол засідання тендерного комітету від 01.10.2021 № 63; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01 жовтня 2021 року; договір про закупівлю від 19.10.2021 № 21092021/516 та додаткову угоду до нього.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «Ліски-Буд» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону, визначено інформацію та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям спосіб їх надання.
Для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником вимагалось надання Довідки, в якій необхідно зазначити перелік обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні Договору, з наданням копій документів, що підтверджують право власності, користування або залучення невласних активів.
Дослідженням Технічного завдання (Додаток 2 до ТД) встановлено, що воно містить найменування таких видів робіт, зокрема: вирізування сухих гілок з використанням автогідропідіймача; подрібнення гілля, кущів і крон деревоподрібнюючою машиною DP-660, тощо.
Учасником ПП «Ліски-Буд» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 21.09.2021 № 49 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з переліком будівельних машин і механізмів, в якому відсутня техніка для виконання зазначених вище видів, передбачених Технічним завданням, а саме: автогідропідіймач та деревоподрібнююча машина.
Варто зазначити, що при цьому, дані механізми (автогідропідіймач та деревоподрібнююча машина) враховані учасником у розрахунку договірній ціні (а саме у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису).
Виходячи з викладеного вище, учасник ПП «Ліски-Буд» не відповідав кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» через не зазначення автогідропідіймача та деревоподрібнюючої машини, які будуть використовуватись при виконанні Договору, в Довідці від 21.09.2021 № 49 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та відповідно не надання на них копій документів, що підтверджують право власності, користування або залучення невласних активів.
Крім того, для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником вимагалось надання Довідки у вигляді таблиці, до якої необхідно включити працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (Додаток 1), а саме: керівники, інженерно-технічні працівники, лінійний персонал (виконроби, робітники, механізатори тощо).
На виконання даної вимоги учасником ПП «Ліски-Буд» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 21.09.2021 № 53 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак згідно даної Довідки у ПП «Ліски-Буд» чотири працівника, а саме: директор, технік-будівельник, бруківник та підсобний робітник, що є недостатнім для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.
В той же час, у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 21.09.2021 № 65, що учасником ПП «Ліски-Буд» у разі визнання його переможцем, будуть додатково залучені кваліфіковані працівники в необхідній кількості для якісного та вчасного виконання робіт на даному об’єкті.
Таким чином, станом на момент подання тендерної пропозиції учасник ПП «Ліски-Буд» не мав необхідних працівників для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, тож не відповідав кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Також моніторингом встановлено, що для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Замовником вимагалось надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору та з наданням підтверджуючих документів: не менше 1 копії договору у повному обсязі з документами, що підтверджують його виконання, та лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору.
На виконання даної вимоги учасником ПП «Ліски-Буд» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 21.09.2021 № 48 з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 27.03.2020 № 26032020 та на підтвердження даної інформації надано відгук від контрагента про належне виконання договору 27.03.2020 № 26032020, проте надана копія самого аналогічного договору не відповідає інформації, зазначеної у Довідці та відгуку, а саме: дата аналогічного договору - від 01.04.2020.
Враховуючи, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції дану невідповідність не виявлено, та не застосовано механізму усунення таких невідповідностей протягом 24 годин у відповідності до вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, а також через невідповідність учасника ПП «Ліски-Буд» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, тендерна пропозиція ПП «Ліски-Буд» підлягала відхиленню на підставі пункту першого частини 1 статті 31 Закону.
Проте, на порушення пункту першого частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Ліски-Буд», натомість відповідно до протокольного рішення від 01.10.2021 № 63 ПП «Ліски-Буд» визначено переможцем торгів та в подальшому укладено з ним договір про закупівлю від 19.10.2021 № 21092021/516.
Період усунення порушень:
06.05.2022 14:00 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2022 14:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Полігон» Володимир – Волинської міської ради 12 травня 2022 року на поштову адресу Приватного підприємства «Ліски-Буд» надіслано лист за № 01-03/127 від 12.06.2022 року щодо погодження та підписання додаткової угоди до Договору № 21092021/516 від 19.10.2021 року на виконання робіт «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир - Волинський Волинської області» про розірвання вказаного договору.
Відповідь від ПП «Ліски-Буд» очікується.
Дата публікації звіту:
12.05.2022 15:23