-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області
Завершена
2 626 385.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 131.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 131.93 UAH
Номер:
f2179d5101a243c488e6df35d3714135
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-04-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
04.07.2022 15:21 - 26.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
04.07.2022 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-09-000685-b, 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього встановлено порушення частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; звернення за роз’ясненням та надання відповіді щодо тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; звернення за роз’ясненням та надання відповіді на нього; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Івано-Франківської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.09.2021 № 57; перелік змін до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.09.2021; надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТЕНТІК» (далі – ТОВ «АВТЕНТІК»); пояснення Замовника, отримані 14.07.2022 та 18.07.2022 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 05.10.2021 та від 11.10.2021 № 74; повідомлення про намір укласти договір; договір від 08.11.2021 № 102; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору; додаткові угоди від 09.11.2021 №№ 1, 2 та від 28.12.2021 №№ 3, 4.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що пункти 5 та 6 Додатку 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації зазначені без врахування змін, внесених Законом № 954-ІХ «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020, чим порушено вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК» підлягала відхиленню як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Зокрема, на вимогу пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації згідно з договором оренди з ФОП Ірза В.І. від 01.09.2020 № 26 ТОВ «АВТЕНТІК» не надано акт прийому-передачі транспортного засобу Каток bomag bw138ad nf; на вимогу пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «АВТЕНТІК» не надані копії протоколів/витягів з протоколу комісії, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці; на вимогу пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації довідка ТОВ «АВТЕНТІК» про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строків виконання таких договорів.
Враховуючи зазначене вище та пояснення Замовника тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК» відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону підлягала відхиленню.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього установлено, що зміни, внесені додатковою угодою від 09.11.2021 № 1 до істотних умов договору від 08.11.2021 № 102, не передбачені законом, зокрема, термін дії договору (відповідно до повідомлення про внесення змін до договору) продовжено до 31.12.2022 на підставі частини шостої статті 41 Закону - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Згідно з пунктом 1.3 додаткової угоди від 09.11.2021 № 1 сторони домовились пункт 10.2 договору від 08.11.2021 № 102 викласти у новій редакції «Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноваженими представниками сторін та діє до 31.12.2022 або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Проте, на запит про надання пояснень (інформації, документів) в електронній системі закупівель Замовником не надані підтверджуючі документи щодо обґрунтування об’єктивних обставин, що спричинили продовження договору від 08.11.2021 № 102.
Враховуючи викладене вище та пояснення Замовника встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
25.07.2022 14:20 - 09.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2022 14:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовну заяву направлено до суду 01.08.2022 року
Дата публікації:
02.08.2022 10:49
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
010dc6f9f7284ba18faf43e10b551c83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-09-000685-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-09-09-000685-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав для продовження терміну дії договору від 08.11.2021 № 102, згідно додаткової угоди від 09.11.2021 № 1, обрано частину 6 ст. 41 (відповідно до повідомлення про внесення змін до договору) Закону? Крім того, надайте підтверджуючі документи щодо обгрунтування об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9d2d80b989da48b79bd87cba4be269c0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.07.2022 14:57
Опис:
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), надаємо наступні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктної документації, яка була розроблена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» ((Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Об’єкт будівництва розрахований на 2021 рік. На 2021 рік кошти в сумі 2 626 385,68 грн. передбачалося виплачувати із бюджету селищної ради до кінцевого строку виконання робіт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої експертним звітом проектної документації.
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Івано-Франківська селищна рада, розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Інформацію можна перевірити за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/if/news/1657607532/
3. З яких підстав для продовження терміну дії договору від 08.11.2021 № 102, згідно додаткової угоди від 09.11.2021 № 1, обрано частину 6 ст. 41 (відповідно до повідомлення про внесення змін до договору) Закону? Крім того, надайте підтверджуючі документи щодо обгрунтування об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Термін дії договору від 08.11.2021 року №102 згідно додаткової угоди від 09.11.2021 року №1 продовжено на підставі пункту 4 частини 5 ст. 41 у зв’язку із неможливістю виконання договору протягом 2021 року.
Номер:
01aa0aadfab14b4f964a9904f3ac827e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.07.2022 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-09-000685-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації пункти 5 та 6 частини першої статті 17 не відповідають нормі Закону?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо надана ним Довідка про субпідрядника не відповідає умовам п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не вказані контактні особи та телефони/інші засоби зв’язку субпідрядника (ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД»)?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема:
на вимогу п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації згідно договору оренди з ФОП Ірза В.І. від 01.09.2020 № 26 не надано акт прийому-передачі транспортного засобу Каток bomag bw138ad nf;
на вимогу п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» цього додатку не надані копії протоколів/витягів з протоколу комісії, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій;
на вимогу п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» цього додатку довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строків виконання таких договорів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
abb7db9d61a6496dbff263f661911746
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.07.2022 16:28
Опис:
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), надаємо наступні пояснення.
З яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, зокрема, у Додатку 2 до тендерної документації пункти 5 та 6 частини першої статті 17 не відповідають нормі Закону?
З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо надана ним Довідка про субпідрядника не відповідає умовам п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не вказані контактні особи та телефони/інші засоби зв’язку субпідрядника (ТОВ «БУДОПТ-ТРЕЙД»)?
В Довідці про субпідрядника одним із документів, що підтверджує інформацію вказується Лист-згода субпідрядника, в якому зазначений контактний номер телефону.
З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «АВТЕНТІК», якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема: на вимогу п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації згідно договору оренди з ФОП Ірза В.І. від 01.09.2020 № 26 не надано акт прийому-передачі транспортного засобу Каток bomag bw138ad nf
ТОВ "АВТЕНТІК" було надано акт-прийому передачі транспортного засобу Каток JCB VIBROMAX VM 115D відповідно до договору оренди №03/05-21о від 28 травня 2021р. з ТОВ "БУД-СПЕЦТЕХНІКА".
На вимогу п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» цього додатку не надані копії протоколів/витягів з протоколу комісії, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій; на вимогу п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» цього додатку довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не містить інформацію щодо строків виконання таких договорів?
- відповідно до наданих ТОВ "АВТЕНТІК" договору №147 від 18.05.2020 та актів виконаних будівельних робіт, зокрема акт №3 приймання виконаних будівельних робіт від 23.10.2020, а також відгуку від Замовника, роботи були виконані в повному обсязі, якісно і в строки, передбачені даним договором.
З повагою,
Уповноважена особа ________________________