• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

22 745 636.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 728.18 UAH
Номер: b651f8f3edcf442b9e3422d1de98bde0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.04.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.04.2022 19:22 - 29.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.04.2022 Одеса № 143 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.04.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.04.2022 № 143 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 5 UA-2021-09-08-004224-b 08.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 08.09.2021, тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «УМАНЬРЕМБУД 2» (далі – ПП «УМАНЬРЕМБУД 2»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.09.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.09.2021, договір підряду від 08.10.2021 № 93 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, додаткові угоди до Договору від 12.10.2021 № 1, від 22.10.2021 № 2, від 01.11.2021 № 3, від 23.11.2021 № 4, від 30.12.2021 № 5, пояснення отримане 08.04.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. У підпунктах 3.1 та 3.2 пункту 3 Додатку 2 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» до ТД Замовник визначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, складену учасником торів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних не менше одного, за предметом закупівлі договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування Замовника, код ЄРДПОУ, предмету договору, номеру та дати укладення договору, суми договору, видів виконання робіт, виконання договору у відсотковому співвідношенні, контактних осіб контрагентів (прізвище та контактний телефон) та аналогічний(-ні) за предметом закупівлі договір(-и), інформація про який (-і) зазначена у довідці, яка подається згідно п. 3.1. разом з додатками, що є його(їх) невід’ємною частиною. У складі тендерної пропозиції ПП «УМАНЬРЕМБУД 2» на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 21.09.2021 № 16 та копії договорів будівельного підряду від 19.11.2019 № 267 та від 25.09.2020 № 580, зазначених у довідці, не у повному обсязі (не надано всі додатки до договору, які є його невід’ємною частиною). Так, відповідно до пункту 13.5 договору будівельного підряду від 19.11.2019 № 267 додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами. У пункті 14 договору будівельного підряду від 19.11.2019 № 267 зазначено, що додатками до зазначеного договору є: договірна ціна з розрахунками до неї, графік виконання робіт, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат Генпідрядника. Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «УМАНЬРЕМБУД 2» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та уклав з ним договір. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами відкритих торгів уклав з ПП «УМАНЬРЕМБУД 2» Договір на загальну суму 22 700 000,34 грн з ПДВ, який оприлюднено в електронній системі закупівель 12.10.2021. У пункті 1.3 Договору зазначено, що склад та обсяги робіт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною. Водночас, у пункті 21 Договору наведено додатки до зазначеного Договору, а саме: договірна ціна, графік виконання робіт. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Отже на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до Договору, в яких визначено склад та обсяги робіт, протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору, а оприлюднено лише під час проведення моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 20.04.2022 09:22 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 09:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам, що з огляду на наведені у висновку Держаудитслужби порушення, управлінням освіти та гуманітарної політики вжито заходи для їх усунення, а саме підготволено і направлено Підряднику лист-вимогу щодо розірвання Договору № 93 від 08.10.2021 року та відповідну додаткову угоду. В разі не отримання від підрядника відповіді у двадцятиденний термін (пункт 19.1 Договору, пункт 3 статті 188 Господарського кодексу України), або отримання відмови розривати Договір управлінням освіти та гуманітарної політики будуть вжиті заходи для розірвання зазначеного Договору у судовому порядку відповідно до пункту 4 статті 188 Господарського кодексу України та розділу 19 Договору.
Дата публікації звіту: 27.04.2022 10:14

Запити/Пояснення