-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38
Завершена
12 350 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 751.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 751.05 UAH
Номер:
7bebfad757e544128779e678b530ace1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 16:30 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-09-08-005420-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІКДОМ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз`яснення до процедури, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності надання роз`яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету №103 від 08.09.2021, роз`яснення до процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РІКДОМ» (далі – ТОВ «РІКДОМ»), повідомлення про намір укласти договір, договір на виконання робіт від 20.10.2021 № 359, додаткові угоди від 22.11.2021 №1 та від 28.12.2021 №2.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) установив вимогу для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Так, відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Проте, при розрахунку договірної ціни учасника ТОВ «РІКДОМ» кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не були враховані, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІКДОМ» як таку, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації.
Також, пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено надання учасниками торгів довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для виконання робіт згідно предмету закупівлі містить посади:
головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідальність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», копію діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності,
сертифікований провідний інженер-консультант у сфері будівництва (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідальність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», копію діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «РІКДОМ» надав довідку щодо залученого персоналу від 24.09.2021 № 192 (три спеціалісти) та копії договорів на надання послуг спеціалістами, проте копії діючих страхових полісів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності не надав.
Таким чином, учасник ТОВ «РІКДОМ» не підтвердив відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримався вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІКДОМ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Крім цього, вимогами пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено обов’язок до учасників торгів щодо надання, зокрема копій всіх ліцензій, дозволів з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством що підтверджує можливість виконання робіт у повному обсязі.
У технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) передбачено, зокрема виконання робіт на висоті понад 2 до 8 м. та висотою більше 8,5 м. (пункти 93 та 98).
Слід зазначити, що додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77) встановлено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (група Б) серед яких зокрема «роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (пункт 3).
Учасник ТОВ «РІКДОМ», в складі тендерної пропозиції надав Дозвіл, виданий Управлінням Держпраці у Полтавській області на виконання робіт підвищеної небезпеки від 14.07.2021 № 174.21.53, який не містить інформації про надання дозволу на виконання робіт що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Отже не надавши дозволу, на підставі якого будуть виконуватися зазначені роботи, учасник не дотримався вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «РІКДОМ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
20.06.2022 17:47 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2022 17:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі – Держаудитслужба або Відповідач) від 26.05.2022 № 83 Про початок моніторингу закупівель, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, розпочато моніторинг процедури закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Позивач) роботи по об'єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38 (код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (унікальний номер та дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-08-005420-c ● 0143a31ef9a442769d776ec50c1bdd25 від 08.09.2021).
За результатами проведеного моніторингу закупівлі Держаудитслужбою від 20 червня 2022 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про наявність порушень законодавства.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
КНП «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області категорично не погоджується з висновком та вважає його таким, що підлягає скасуванню.
Оскільки висновок оприлюднено 20.06.2022, кінцевим строком його оскарження в судовому порядку є 07.07.2022.
06 липня 2022 року КНП «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області направлено засобами поштового зв’язку до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель, про що свідчить фіскальний чек Укрпошти.
Дата публікації:
06.07.2022 12:51
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Номер:
c21e33684ba84902858406b6212e870d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:28 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-09-08-005420-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету №103 від 08.09.2021.
Період усунення порушень:
04.03.2022 13:39 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 13:39
Запити/Пояснення
Номер:
7a85f14f7ba24488869133c30d944a6e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.02.2022 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38», очікуваною вартістю 12 350 210,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-08-005420-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 20.10.2021 №359 та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3bdea712c2d543b790755a28efeabc06
Назва:
Комунальним некомерційним підприємством «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області надано відповідь на закупівлю за предметом «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства», розташованої за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38»
Дата опублікування:
21.02.2022 16:14
Опис:
20 жовтня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області завершено закупівлю за предметом «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства», розташованої за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38» (ДК 021:2015 -45454000-4 реконструкція) та укладено відповідний договір з переможцем закупівлі договір № 359 від 20 жовтня 2021 року.
Станом на 01 грудня 2021 року було здійснено коригування проекту «реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства», розташованої за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38» згідно з яким було визначено додатковий обсяг робіт у сумі 971038,00 грн (дев’ятсот сімдесят одна тисяча тридцять вісім гривень 00 коп.) з ПДВ. Коригування проекта отримало позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 16 грудня 2021 року №0933-21/ПРОЕКСП. У зв’язку з цим, у замовника виникла необхідність придбати додатковий обсяг робіт за вказаним об’єктом. Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно з пунктом п’ятим частини другої вказаної статті переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Враховуючи той факт, що роботи по проекту «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства», розташованої за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38» (ДК 021:2015 -45454000-4 реконструкція) виконує ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІДКОМ" (код за ЄДРПОУ 41228906), тендерним комітетом було прийнято прийнято рішення за протоколом №159 від 17 грудня 2021 року, щодо закупівлі додаткового обсягу робіт, не передбачених початковим проектом, було застосовано переговорну процедуру «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства», розташованої за адресою: Київська область, Бучанський район, с.Крюківщина, вул. Ленінградська, 38» Коригування (ДК 021:2015 -45454000-4 реконструкція» та укладено договір №487 від 31 грудня 2021 року .
Оскільки виконання робіт за договором №359 не можливо здійснювати без врахування обсягу робіт за договором №487 та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкта, 28 грудня 2021 року було укладено додаткову угоду №2 до Договору №359, якою продовжено строк виконання робіт.
Номер:
4916307a0fdb4d8395a40b3e16c04a16
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.02.2022 про надання пояснення
Дата опублікування:
23.02.2022 13:37
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.02.2022 про надання пояснення, повідомляємо викладене нижче.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектної документації на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38».
Очікувана вартість предмета даної закупівлі та розмір бюджетного призначення визначені відповідно до пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а саме - на підставі кошторисної частини зазначеної вище проектної документації (експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 0369-21/ПРОЕКСП від 09.06.2021). Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Вишневої міської ради, на якому розміщено обґрунтування: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/7477-1.html (власний веб-сайт у замовника відсутній).
20.10.2021 дана закупівля була завершена укладенням договору з ТОВ «РІКДОМ». В процесі виконання робіт за договором було виявлено ряд недоліків проектно-кошторисної документації, які унеможливлювали належне завершення реконструкції з подальшим використанням будівлі за призначенням, зокрема: відсутність котла опалення в проекті та кошторисі; відсутність ліфта в проекті та кошторисі; невідповідність конструкції ліфтової шахти будівельним нормам та вимогам з надійності; невідповідність об’ємів будівельних робіт та матеріалів між проектом та кошторисною документацією, у зв’язку з чим ТОВ «РІКДОМ» звернулось до замовника з пропозицією усунути такі недоліки.
Станом на 16.12.2021 було здійснено коригування проектної документації та отримано позитивний експертний звіт № 0933-21/ПРОЕКСП.
Враховуючи здійснене коригування проектної документації по даному об’єкту та недостатній залишок часу для завершення робіт за договором до 31.12.2021, ТОВ «РІКДОМ» звернулось до замовника з проханням продовжити строк виконання робіт.
За таких обставин та зважаючи на набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік"» № 1931-ІХ, яким встановлено, що залишки коштів відповідної державної субвенції зберігаються на рахунках місцевих бюджетів для здійснення відповідних витрат у 2022 році з урахуванням їх цільового призначення, між замовником та підрядником було укладено додаткову угоду, якою продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт.