• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38

Завершена

12 350 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 751.05 UAH
Номер: 7bebfad757e544128779e678b530ace1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2022 16:30 - 18.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.05.2022 № 83 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2021-09-08-005420-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІКДОМ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз`яснення до процедури, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: своєчасності надання роз`яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету №103 від 08.09.2021, роз`яснення до процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РІКДОМ» (далі – ТОВ «РІКДОМ»), повідомлення про намір укласти договір, договір на виконання робіт від 20.10.2021 № 359, додаткові угоди від 22.11.2021 №1 та від 28.12.2021 №2. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) установив вимогу для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. Так, відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Проте, при розрахунку договірної ціни учасника ТОВ «РІКДОМ» кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не були враховані, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІКДОМ» як таку, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації. Також, пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено надання учасниками торгів довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для виконання робіт згідно предмету закупівлі містить посади: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідальність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», копію діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, сертифікований провідний інженер-консультант у сфері будівництва (на підтвердження надається: чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідальність вимогам стандарту СОУ-С-001-2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», копію діючого страхового полісу добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «РІКДОМ» надав довідку щодо залученого персоналу від 24.09.2021 № 192 (три спеціалісти) та копії договорів на надання послуг спеціалістами, проте копії діючих страхових полісів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності не надав. Таким чином, учасник ТОВ «РІКДОМ» не підтвердив відповідності кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримався вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІКДОМ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Крім цього, вимогами пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено обов’язок до учасників торгів щодо надання, зокрема копій всіх ліцензій, дозволів з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством що підтверджує можливість виконання робіт у повному обсязі. У технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) передбачено, зокрема виконання робіт на висоті понад 2 до 8 м. та висотою більше 8,5 м. (пункти 93 та 98). Слід зазначити, що додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77) встановлено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (група Б) серед яких зокрема «роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (пункт 3). Учасник ТОВ «РІКДОМ», в складі тендерної пропозиції надав Дозвіл, виданий Управлінням Держпраці у Полтавській області на виконання робіт підвищеної небезпеки від 14.07.2021 № 174.21.53, який не містить інформації про надання дозволу на виконання робіт що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Отже не надавши дозволу, на підставі якого будуть виконуватися зазначені роботи, учасник не дотримався вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «РІКДОМ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 20.06.2022 17:47 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2022 17:47

Оскарження висновку в суді

Опис: Наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі – Держаудитслужба або Відповідач) від 26.05.2022 № 83 Про початок моніторингу закупівель, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, розпочато моніторинг процедури закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Позивач) роботи по об'єкту: «Реконструкція нежитлової будівлі медичної амбулаторії у денний центр соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, що розташована за адресою: 08136 Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Крюківщина, вул. Ленінградська, 38 (код CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (унікальний номер та дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-08-005420-c ● 0143a31ef9a442769d776ec50c1bdd25 від 08.09.2021). За результатами проведеного моніторингу закупівлі Держаудитслужбою від 20 червня 2022 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про наявність порушень законодавства. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. КНП «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області категорично не погоджується з висновком та вважає його таким, що підлягає скасуванню. Оскільки висновок оприлюднено 20.06.2022, кінцевим строком його оскарження в судовому порядку є 07.07.2022. 06 липня 2022 року КНП «Вишнівська міська лікарня» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області направлено засобами поштового зв’язку до Київського окружного адміністративного суду адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель, про що свідчить фіскальний чек Укрпошти.
Дата публікації: 06.07.2022 12:51
Номер: c21e33684ba84902858406b6212e870d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-14-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.02.2022 16:28 - 10.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.02.2022 № 24 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-09-08-005420-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИШНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету №103 від 08.09.2021.
Період усунення порушень: 04.03.2022 13:39 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2022 13:39

Запити/Пояснення