-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 39830000-9 Продукція для чищення (продукція для прання і миття)
Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: пральний порошок «Ушастий нянь», відповідний код ДК 021:2015: 39831000-6 засіб для миття посуду, відповідний код ДК 021:2015: 39832000-3 мило господарське, відповідний код ДК 021:2015: 39831000-6
Торги не відбулися
1 056 845.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 284.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 284.23 UAH
Номер:
e0aa8b7a58df43319b9961d25abd0070
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-17-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2022 00:00
Період моніторингу:
17.05.2022 16:00 - 08.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2022 № 6-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, та даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 17.05.2022 № 6-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2021-09-08-004000-c, ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, RISK-1-7;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства про публічні закупівлі не виявлено.
RISK-1-7 не підтвердився.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 26 » травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), законності та своєчасності прийняття рішень тендерним комітетом/уповноваженою особою.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи № 35 від 31 січня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, протокольні рішення тендерного комітету/уповноваженої особи.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, законності та своєчасності прийняття рішень уповноваженою особою порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
26.05.2022 13:33 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2022 13:33