• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 121 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Укрзалізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а.Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

Завершена

4 402 361.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 012.00 UAH
Номер: 98fb108e854841ef8e85100bb5a98afc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-21-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.09.2022 10:04 - 14.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2022 № 236 Київ Про початок моніторингупроцедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатиймоніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.09.2022 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 23 UA-2021-09-07-011001-c РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». 4 402 361,34 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 та 2 статті 16 Закону № 922. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.09.2021 № 616 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «ІТ-ФЬЮЖН» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.10.2021, протокол визначення переможця від 02.11.2021 № 1409, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 19.11.2021 № ПР/НХ-21649/НЮ, додаткові угоди від 15.12.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 26.09.2022. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що ТД складено Замовником з порушенням вимог статті 16 Закону № 922. Так, частиною 1 статті 16 Закону № 922 визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону № 922 кваліфікаційними критеріями визначено, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, відповідно до Додатку 2 до ТД Замовник встановив вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявності працівників відповідної кваліфікації шляхом надання: - довідки за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку; - довідки за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку. Водночас, такі вимоги не відповідають вимогам Закону № 922, оскільки частиною 2 статті 16 передбачено надання «документально підтвердженого досвіду виконання договорів та/або наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Тому самі по собі довідки в довільній формі, в яких учасники повідомляють про наявність аналогічних договорів та наявність працівників, не можуть розглядатися, як документально підтверджена інформація, адже вона не може підтвердити факт постачання/придбання товару, тобто безпосереднього виконання договору та кваліфікацію працівників.
Період усунення порушень: 29.09.2022 17:25 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2022 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно висновку про виявлені порушення від 29.09.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-011001 - с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13608486)
Дата публікації звіту: 03.10.2022 14:57

Запити/Пояснення