Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 121 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Укрзалізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а.Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
4 402 361.34UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 012.00 UAH
Період моніторингу:22.09.2022 10:04 - 14.10.2022 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингупроцедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатиймоніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби від 21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2021-09-07-011001-c РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». 4 402 361,34 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 та 2 статті 16 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.09.2021 № 616 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ», ТОВ «ІТ-ФЬЮЖН» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.10.2021, протокол визначення переможця від 02.11.2021 № 1409, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 19.11.2021 № ПР/НХ-21649/НЮ, додаткові угоди від 15.12.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 26.09.2022.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що ТД складено Замовником з порушенням вимог статті 16 Закону № 922.
Так, частиною 1 статті 16 Закону № 922 визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною 2 статті 16 Закону № 922 кваліфікаційними критеріями визначено, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Однак, відповідно до Додатку 2 до ТД Замовник встановив вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявності працівників відповідної кваліфікації шляхом надання:
- довідки за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку;
- довідки за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку.
Водночас, такі вимоги не відповідають вимогам Закону № 922, оскільки частиною 2 статті 16 передбачено надання «документально підтвердженого досвіду виконання договорів та/або наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Тому самі по собі довідки в довільній формі, в яких учасники повідомляють про наявність аналогічних договорів та наявність працівників, не можуть розглядатися, як документально підтверджена інформація, адже вона не може підтвердити факт постачання/придбання товару, тобто безпосереднього виконання договору та кваліфікацію працівників.
Період усунення порушень:29.09.2022 17:25 - 14.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:29.09.2022 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Стосовно висновку про виявлені порушення від 29.09.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-011001 - с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13608486)
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.09.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 407-99-71 katiii_kati@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
53080
Номер:1ee617eb765346f0b2220a8b7b099210
Назва:Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-011001 - с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13608486), який оприлюднено: 23.09.2022 о 16:05, надається пояснення:
Дата опублікування:26.09.2022 15:32
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в м. Київі
Олександру КАРАБАНОВУ
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-07-011001 - с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13608486), який оприлюднено: 23.09.2022 о 16:05, надається пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.) код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 11.08.2021 №НХ-3/5068 на електронні адреси підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки.
На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною пропозиції 4 402 361,34 грн. з ПДВ, ТОВ «Арсенал-Постач» з ціною пропозиції 4 513 054,19 грн. з ПДВ та ТОВ «ІТ- Фьюжн» з ціною пропозиції 4 623 747,04 грн. з ПДВ. Решта підприємств не надали комерційні пропозиції.
У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 402 361,34 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №616
Інформація щодо процедури закупівлі
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Назва предмета закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -119 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5; ноутбук - 2 шт. Код ДК 021-2015-30213100-6.)
ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - №ЦБД UA-2021-09-07-011001-с, на електронному торговому майданчику Smarttender biz №13608486
Вимоги Тендерної документації Обгрунтування
Технічні характеристики
комп'ютер персональний MiniPC з зовнішнім блоком живлення та з можливістю кріплення на монітор. Процесор Intel Core™ i3 10-го покоління з частотою не менше 3,6 GHz, або еквівалент. Оперативна пам'ять не гірше DDR4 ємністю не менше 8 Гб + додатковий слот для розширення. Максимальна ємність пам'яті 64 Gb. Відеокарта інтегрована. Твердотільний диск (SSD) ємністю не менше 240 Гб. USB не менше ніж 8, з них USB 3.x не менше ніж 4 на передній панелі : 4 USB 3.1 Gen1 ports (з яких не менше ніж 1 USB 3.1 Gen1 Type-C port) на задній панелі : 4 USB 2.0 Type-A ports Лінійний аудіо-вихід та вхід мікрофону (Line-out та Mic-in) D-Sub, HDMI, DisplayPort (можливість підключення додаткового монітору) 1 COM port Інтегрований LAN (RJ 45), швидкість 10/100/1000 Мб/с Модуль Dual Band WIFI + Bluetooth з підтримкою стандартів IEEE-802.11b/g/n/ac Клавіатура + миша – USB, Розкладка – українська, англійська. Microsoft Windows 10 Pro Тип ліцензії – попередньо встановлена виробником обладнання (OEM / DOEM) Для систем 64 біт Наявність модуля TPM (Trusted Platform Module Hardware) не гірше 2.0 Монітор: 23.8"; IPS; 1920 x 1080; LED; 60 Гц; час реакції 4мс; 250 кд/м2; Контрастність: 1000:1; Інтерфейси та підключення / 1 х DVI, 1 х HDMI, 1 х VGA; Технологія запобігання розривам зображення AMD Free-Sync; Кріплення VESA 100x100; Гарантійний термін 60 місяців.
Ноутбук з характеристиками, не гірше наступних:
Процесор: Не гірше Intel Core™ i3 11-го покоління з частотою не менше 3,0 GHz, або еквівалент; Оперативна пам’ять: Не гірше DDR4 ємністю не менше 4 Гб; Відеокарта: Інтегрована. Жорсткий диск: Твердотільний диск (SSD) ємністю не менше 512Гб. Порти вводу-виводу: USB не менше 2-х, з них USB 3.2 та один порт USB 3.2 Gen 2x2 Type-C з режимом DisplayPort. alt / подача живлення; Лінійний аудіо-вхід/вихід (3,5 мм.) LAN (RJ 45), швидкість 10/100/1000 Мб/с Фізичні параметри: Вага – не більше 1,85 кг Тип матриці – ІРS, діагональ не менше ніж 15,6 дюймів, роздільна здатність не гірше ніж 1920х1080 (Full HD). Підключення до док-станції. Акумулятор: Робота від акумулятора не менше 4-х годин Операційна система - Microsoft Windows 10 Pro. Тип ліцензії – попередньо встановлена виробником обладнання (OEM / DOEM), для систем 64 біт. Гарантійний термін 60 місяців
Згідно планів капітальних інвестицій на 2021 рік власними коштами відповідно до заявок структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця»
Якісні характеристики
Відповідно вимогам Додатку 3 Тендерної документації Згідно СТП-10-001 2016 Вхідний контроль Основні положення, СТП-10-002-2016 Правила проведення вхідного контролю, СТП-10-003 2017 Якість і безпека продукції.
Очікувана вартість
4 402 361,34 грн з ПДВ За результатами маркетингового дослідження ринку, вартісних показників останьої закупівлі та на виконання вимог наказу від 26.02.2016 №107 Ц з урахуванням наказу МЕ від 18.02.020 р. №275
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков