-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Захисне спорядження
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
655 088.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер:
06e76f784d2c4c76bdf5db2b3de8666b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 20:42 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
74 UA-2021-09-07-010833-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-2021-09-07-010833-c, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-07-010833-c, тендерну документацію, затверджену заступником генерального директора з якості та управління – головою тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» Кравець В.П. 07 вересня 2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КОНСАФЕТІ» та ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ», витяг із протоколу № 81 засідання тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» від 29.10.2021 та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29 жовтня 2021, договір поставки № № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.10.2022 року,
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – розділ ІІІ) частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимогу щодо обов’язкової наявності у складі пропозиції документів, які підтверджують, що учасник є виробником або офіційним дилером (дистриб`ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб`юторами). Вказані документи повинні бути діючими на поточний рік (оригінали або копії завірені «Постачальником»).
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «КОНСАФЕТІ» дані документи відсутні на товар Імпорт. Portwest, зокрема: Наколінники КР50 (позиція 6), підшоломник зварника FR20 (позиція 12) та Щиток захисний PW96 Plus (позиція 16).
Крім того, в розділі ІІІ частині 1 Тендерної документації зазначено перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, зокрема:
- технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2);
- документи про якість: сертифікат експертизи типу, декларація/сертифікат про відповідність, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Моніторингом відповідності документів про якість предмета закупівлі - Щиток захисний 3М 5F-11 в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield (позиція 15), що містяться в складі тендерної пропозиції даного учасника, зокрема, Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданого ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.TR.001.21PP 025-16 Rev.01) - Захисні екрани для обличчя торгова марка 3М модель 5F-11 та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.06.2016 № 05.03.02-03/21695, виданому Держпродспоживслужбою встановлено, що в долучених документах відсутня інформація, що даний товар йде в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield.
Тобто, документи про якість на дане найменування спорядження не відповідають технічним та якісним характеристикам, зазначеним в технічній специфікації.
Однак, Замовник всупереч вимогам розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» частини 5 «Відхилення тендерних пропозицій» пункту 2 абз. 1 Тендерної документації та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАФЕТІ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, надав можливість приймати участь в аукціоні та як наслідок, визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань Замовником надано лише первинні документи, що потверджують виконання зобов’язань зі сторони учасника ТОВ «КОНСАФЕТІ». Інформація та документи, що підтверджують виконання договірних зобов’язань зі сторони Замовника до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
24.10.2022 23:56 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 23:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу щодо закупівлі № UA-2021-09-07-010833-c
Дата публікації:
07.11.2022 15:12
Дата відкриття провадження:
24.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 460/47904/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-07-010833-c
26.10.2022 року було опубліковано висновок органу державного фінансового контролю про виявлені порушення у закупівлі товарів 18140000-2 (захисне спорядження), очікуваною вартістю закупівлі 655 088,00 грн. без ПДВ.
Замовник не погоджується із результатами моніторингу з наступних підстав.
1. У висновку про результати моніторингу вказано, що у складі пропозиції ТОВ «Консафеті» на товар Імпорт Portwest, зокрема: наколінники КР50 (позиція 6), підшоломник зварника FR20 (позиція 12), щиток захисний PW96 Plus (позиція 16) не надані документи, які підтверджують, що учасник є виробником або офіційним дилером (дистриб`ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб`юторами). У складі пропозиції учасником надано ряд документів про дилерство. Щодо документів на товар Імпорт Portwest в учасника ТОВ «Консафеті» є всі необхідні документи про дилерство по запропонованій продукції, що підтверджує інформація з їхнього інтернет-ресурсу: https://consafety.prom.ua/ua/certificates/0-osnovnij-rozdil. Також учасник ТОВ «Консафеті» у складі пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договір, в якій одним із договорів є договір із ВП «Рівненська АЕС» № 53-122-01-21-10630 від 13.04.2021 (UA-2021-01-20-002844-b), в даній закупівлі є документ про те, що ТОВ «Консафеті» є офіційним дистриб’ютором Portwest UC.
2. У висновку вказано, що в долучених документах про якість предмета закупівлі – Щиток захисний 3М 5F-11 відсутня інформація, що даний товар йде в комплекті з системою кріплення V5 FaceShield. На дане зауваження повідомляємо, що продукція 3М має взаємосумісність та варіативність комплектування окремих деталей та продукції в цілому за бажанням замовника, хоча сертифікацію проходить готовий продукт, що може виступати складовою частиною виробу для кінцевого застосування. В даному випадку проведено сертифікацію на щиток 3М 5F-11 та систему кріплення V5 FaceShield, що можуть закуплятись окремими позиціями (на кріплення може бути інстальовано щитки різних типів), та в якості готового рішення кріплення + щиток, на що й було надано відповідні документи якості.
3. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань замовником надано пояснення та долучені видаткові накладні: № 8161 від 15.11.2021р. на суму 349 176,00 грн. з ПДВ, № 8162 від 15.11.2021р. на суму 252 588,00 грн. з ПДВ, № 8426 від 19.11.2021р. на суму 10 080,00 грн. з ПДВ, № 8841 від 02.12.2021р. на суму 163 644,00 грн. з ПДВ, № 8910 від 06.12.2021р. на суму 2 520,00 грн. з ПДВ. Документів, що підтверджують виконання договірних зобов’язань зі сторони замовника (платіжні доручення, банківські виписки) не надано, так як оплата за даним договором не проведена.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що замовником не було порушено вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник користуючись правом відповідно до частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» має намір оскаржити висновок до суду.
Дата публікації звіту:
28.10.2022 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
21ae7a5a7ad1455e9cf80a924b190d0b
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
Керівнику
ВП «Рівненська АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Захисне спорядження» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-07-010833-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 160, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. В розділі ІІІ пункті 1 абз. 2 Тендерної документації зазначено перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, зокрема:
- технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2);
- документи про якість: сертифікат експертизи типу, декларація/сертифікат про відповідність, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Під час моніторингу встановлено, що інформація, зазначена в технічній специфікації ТОВ «КОНСАФЕТІ» на предмет виробника товару не відповідає даним документів про якість, що містяться в тендерній пропозиції цього учасника в папці «Сертифікати.rar». Також, ця невідповідність виявлена в Додатках 1 та 2 до укладеного договору поставки № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021. А саме:
1) позиція 1 - Каска захисна ЗМ Н-700. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США. В долучених до тендерної пропозиції Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікаті експертизи типу UA.TR.006.D.84401-20 від 24.09.2020р, виданому ТОВ «ТЕСКО», країна виробник – Великобританія, місцезнаходження завода – Польща. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2017 № 602-123-20-3/20291 виданому Держпродспоживслужбою вказано, що країна виробник – США.
2) позиція 2 - Закриті окуляри для газозварювальника 3М 2895S AS/AF, DIN 5. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність технічному регламенту уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданий ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.85201-20 від 26.10.2020р.) Окуляри закриті захисні 2895S зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.11.2018 № 602-123-20-3/46014, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
3) позиція 3 - Вставки протишумові 3М 1100R до диспенсера насипом у пакеті 500 пар. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність технічному регламенту уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданого ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.1.001.Б016-14Rev.01) - Протишумові вкладки торгова марка 3М, модель 1100; зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Бразилія. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.05.2017 № 602-123-20-3/16583, виданому Держпродспоживслужбою зазначено, що країна виробник – США.
4) позиція 4 - Навушники протишумові 3М Оптим-1 (3М H510A-401-GU). В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданий ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.1.001.Б017-14Rev.01 від 22.04.2014р.) - Протишумові навушники торгова марка 3М PELTOR, модель H510A-401-GU зазначено країну виробника – Швеція, місцезнаходження завода – Польща. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.05.2017 № 602-123-20-3/16583, виданому Держпродспоживслужбою зазначено, що країна виробник – США.
5) позиція 5 - Навушники протишумові 3М Оптим-1 (3М 510P3E- 405-GU). В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданий ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.1.001.Б017-14Rev.01 від 22.04.2014р.) - Протишумові навушники торгова марка 3М PELTOR, модель Оптим-1 Н510P3E- 405-GU зазначено країну виробника – Швеція, місцезнаходження завода – Польща. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.05.2017 № 602-123-20-3/16583, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
6) позиція 7 - Окуляри захисні 3M S1101SGAFKT-EU. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданого ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.82201-20 від 01.08.2020р.) зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.11.2018 № 602-123-20-3/46014, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
7) позиція 8 - Окуляри захисні 3M SF3702SGAF. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданого ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.80501-20 від 04.08.2020р.) – окуляри захисні 3М, Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.06.2020 № 12.2-18-3/12166, виданому Держпродспоживслужбою, зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань.
8) позиція 9 - Окуляри захисні 3M SOLUS S1101SGAF-EU. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданого ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.82201-20 від 01.08.2020р.) – захисні окуляри виробництва ЗМ зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.11.2018 № 602-123-20-3/46014, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
9) позиція 10 - Окуляри захисні 3М V9C. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданий ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.88701-21 від 31.03.2021р - окуляри захисні прозорі, зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.07.2019 № 12.2-18-3/16379 виданому Держпродспоживслужбою вказано, що країна виробник – США.
10) позиція 11 - Окуляри захисні закриті 3М 2890SA. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що країна-виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність технічному регламенту уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданий ТОВ «ТЕСКО» (зареєстрований у реєстрі ООВ «ТЕСКО» за № UA.TR.006.B.85201-20 від 26.10.2020р.) Окуляри закриті захисні 2890SA зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.11.2018 № 602-123-20-3/46014, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
11) позиція 15 - Щиток захисний 3М 5F-11 в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield. В техн. специфікації учасника та додатках до договору зазначено, що виробник – США, тоді як згідно Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна» та Сертифікату експертизи типу, виданого ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.TR.001.21PP 025-16 Rev.01) - Захисні екрани для обличчя торгова марка 3М модель 5F-11, зазначено країну виробника – Великобританія, місцезнаходження завода – Тайвань. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.06.2016 № 05.03.02-03/21695, виданому Держпродспоживслужбою – країна виробник – США.
Слід зазначити, що в долучених документах про якість відсутня інформація, що даний товар йде в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield.
Виходячи з вищевикладеного, при наявності таких невідповідностей, випливає, що Замовнику було надано Декларації про відповідність, Сертифікати експертизи типу та в окремих випадках Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, що не стосується товару, зазначеному в Технічній специфікації, наданій ТОВ «КОНСАФЕТІ».
Поясніть, яким чином розглядалася та була прийнята тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАФЕТІ» на предмет закупівлі вищезазначеного товару, тоді як інформація, зазначена в Технічній специфікації, що міститься в їх тендерній пропозиції не відповідає даним долучених учасником сертифікатів експертизи типу, деклараціям про відповідність та висновкам санітарно-епідеміологічної експертизи ?
2. Поясніть, яким чином розглядалася тендерна пропозиція на предмет закупівлі товару (Позиція 14) - Протигаз шланговий безпривідний ПШ-1 без наявності сертифікату експертизи типу та декларації/сертифікату про відповідність тоді як вимогами розділу ІІІ пункту 1 абз. 2 Тендерної документації та вимогами замовника у Додатку 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації передбачено, що на момент подання Учасником тендерної пропозиції обов’язкова наявність оригіналів або копій завірених постачальником наступних документів про якість:
- сертифікат експертизи типу;
- декларація/сертифікат про відповідність;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Чому Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою надання цих документів, яких бракувало на момент розкриття тендерних пропозицій, як то передбачено пунктом 3 розділу V Тендерної документації?
Крім того, чому Замовник всупереч вимогам пункту 5 розділу V (пп. 2 абз. 1) Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАФЕТІ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
3. Вимогами замовника у розділі ІІІ пункту 1 абз. 2 та у Додатку 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації передбачено обов’язкову наявність у складі пропозиції документів, які підтверджують, що учасник є виробником або офіційним дилером (дистриб`ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб`юторами). Вказані документи повинні бути діючими на поточний рік (оригінали або копії завірені «Постачальником»).
Однак, дані документи відсутні на товар Імпорт. Portwest, зокрема: Наколінники КР50 (позиція 6), підшоломник зварника FR20 (позиція 12) та Щиток захисний PW96 Plus (позиція 16).
Чому, Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою надання документів, яких бракувало на момент розкриття тендерних пропозицій, як то передбачено пунктом 3 розділу V Тендерної документації?
Крім того, чому Замовник всупереч вимогам пункту 5 розділу V (пп. 2 абз. 1) Тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАФЕТІ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
4. Враховуючи, що згідно договору поставки № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021 продукція повинна бути поставлена в строк до 01.11.2021, строк дії даного договору - по 31.03.2022 та за відсутності на сайті інформації щодо укладання додаткових угод просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору (при наявності) та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобовязань (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах
та органах влади
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Оксана ЗЮКІНА
Номер:
611bf18ea9344bd4b0f73b877ed2b02e
Назва:
Пояснення на запит від 12.10.2022
Дата опублікування:
17.10.2022 12:41
Опис:
У відповідь на запит надаємо пояснення:
1. В технічній специфікації ТОВ «КОНСАФЕТІ» та в додатках до договору в позиціях № 1-5, 7-11, 15 вказаний виробник «3М. США»
3М (Minnesota Mining and Manufacturing Company) – це мультинаціональна корпорація, головний офіс якої базується у місті Мейпелвуд, штат Мінесота, США. Займається виготовленням широкого спектру різноманітної продукції в 70-ти країнах світу, про що свідчить інформація з офіційного сайту компанії (https://www.3m.com/3M/en_US/company-us/about-3m/history/). Документи про якість видані вже безпосередньо на продукцію, яка виготовляється в тій чи іншій країні, виробництво та права на торгову марку, якої належить корпорації 3М з розташуванням в США. Тому зазначення в договорі № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021 року для позицій № 1-5, 7-11, 15 виробник «3М. США» слід вважати вірним.
Для позиції 15. Продукція 3М має взаємосумісність та варіативність комплектування окремих деталей та продукції в цілому за бажанням замовника, хоча сертифікацію проходить готовий продукт, що може виступати складовою частиною виробу для кінцевого застосування. В даному випадку проведено сертифікацію на щиток 3М 5F-11 та систему кріплення V5 FaceShield, що можуть закуплятись окремими позиціями (на кріплення може бути інстальовано щитки різних типів), та в якості готового рішення кріплення + щиток, на що й було надано відповідні документи якості.
2. Для позиції 14. «Протигаз шланговий безпривідний ПШ-1» в тендерній пропозиції учасника надано сертифікат експертизи типу та декларація про відповідність, що вимагалися пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Дані документи знаходяться в пропозиції учасника: Сертифікати.rar, файл «Новый документ», на 4-6 ст.
3. В учасника ТОВ «Консафеті» є всі необхідні документи про дилерство по запропонованій продукції, що підтверджує інформація з їхнього інтернет-ресурсу: https://consafety.prom.ua/ua/certificates/0-osnovnij-rozdil.
4. Постачальником ТОВ «Консафеті» по договору № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021 року було поставлено необхідну продукцію в найкоротший термін, в межах дії бюджетного року ВП «Рівненська АЕС», а саме до 24.12.21 року, на що не було необхідності в укладанні додаткової угоди для продовження терміну постачання. Документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань, є наступні видаткові накладні:
№ 8161 від 15.11.2021р. на суму 349 176,00 грн. з ПДВ
№ 8162 від 15.11.2021р. на суму 252 588,00 грн. з ПДВ
№ 8426 від 19.11.2021р. на суму 10 080,00 грн. з ПДВ
№ 8841 від 02.12.2021р. на суму 163 644,00 грн. з ПДВ
№ 8910 від 06.12.2021р. на суму 2 520,00 грн. з ПДВ.