• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Захисне спорядження

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

655 088.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер: 06e76f784d2c4c76bdf5db2b3de8666b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 20:42 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 74 UA-2021-09-07-010833-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, місто ХАРКІВ
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), ausheva0775@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-2021-09-07-010833-c, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-07-010833-c, тендерну документацію, затверджену заступником генерального директора з якості та управління – головою тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» Кравець В.П. 07 вересня 2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КОНСАФЕТІ» та ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙФЕТІ», витяг із протоколу № 81 засідання тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» від 29.10.2021 та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29 жовтня 2021, договір поставки № № 53-122-01-21-11427 від 11.11.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.10.2022 року, За результатами моніторингу встановлено, що відповідно розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – розділ ІІІ) частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимогу щодо обов’язкової наявності у складі пропозиції документів, які підтверджують, що учасник є виробником або офіційним дилером (дистриб`ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб`юторами). Вказані документи повинні бути діючими на поточний рік (оригінали або копії завірені «Постачальником»). Однак, в тендерній пропозиції ТОВ «КОНСАФЕТІ» дані документи відсутні на товар Імпорт. Portwest, зокрема: Наколінники КР50 (позиція 6), підшоломник зварника FR20 (позиція 12) та Щиток захисний PW96 Plus (позиція 16). Крім того, в розділі ІІІ частині 1 Тендерної документації зазначено перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, зокрема: - технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2); - документи про якість: сертифікат експертизи типу, декларація/сертифікат про відповідність, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Моніторингом відповідності документів про якість предмета закупівлі - Щиток захисний 3М 5F-11 в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield (позиція 15), що містяться в складі тендерної пропозиції даного учасника, зокрема, Декларації про відповідність уповноваженого представника ТОВ «ЗМ Україна», Сертифікату експертизи типу, виданого ДП «Укрметртестстандарт» (зареєстрований в реєстрі за № Ref/ Certif. No UA.TR.001.21PP 025-16 Rev.01) - Захисні екрани для обличчя торгова марка 3М модель 5F-11 та Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.06.2016 № 05.03.02-03/21695, виданому Держпродспоживслужбою встановлено, що в долучених документах відсутня інформація, що даний товар йде в комплекті з системою кріплення 3M™ V5 FaceShield. Тобто, документи про якість на дане найменування спорядження не відповідають технічним та якісним характеристикам, зазначеним в технічній специфікації. Однак, Замовник всупереч вимогам розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» частини 5 «Відхилення тендерних пропозицій» пункту 2 абз. 1 Тендерної документації та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КОНСАФЕТІ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, надав можливість приймати участь в аукціоні та як наслідок, визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань Замовником надано лише первинні документи, що потверджують виконання зобов’язань зі сторони учасника ТОВ «КОНСАФЕТІ». Інформація та документи, що підтверджують виконання договірних зобов’язань зі сторони Замовника до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 24.10.2022 23:56 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2022 23:56

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу щодо закупівлі № UA-2021-09-07-010833-c
Дата публікації: 07.11.2022 15:12
Дата відкриття провадження: 24.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження: № 460/47904/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-07-010833-c 26.10.2022 року було опубліковано висновок органу державного фінансового контролю про виявлені порушення у закупівлі товарів 18140000-2 (захисне спорядження), очікуваною вартістю закупівлі 655 088,00 грн. без ПДВ. Замовник не погоджується із результатами моніторингу з наступних підстав. 1. У висновку про результати моніторингу вказано, що у складі пропозиції ТОВ «Консафеті» на товар Імпорт Portwest, зокрема: наколінники КР50 (позиція 6), підшоломник зварника FR20 (позиція 12), щиток захисний PW96 Plus (позиція 16) не надані документи, які підтверджують, що учасник є виробником або офіційним дилером (дистриб`ютором) виробника чи має прямі договори з виробниками, офіційними дилерами (дистриб`юторами). У складі пропозиції учасником надано ряд документів про дилерство. Щодо документів на товар Імпорт Portwest в учасника ТОВ «Консафеті» є всі необхідні документи про дилерство по запропонованій продукції, що підтверджує інформація з їхнього інтернет-ресурсу: https://consafety.prom.ua/ua/certificates/0-osnovnij-rozdil. Також учасник ТОВ «Консафеті» у складі пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договір, в якій одним із договорів є договір із ВП «Рівненська АЕС» № 53-122-01-21-10630 від 13.04.2021 (UA-2021-01-20-002844-b), в даній закупівлі є документ про те, що ТОВ «Консафеті» є офіційним дистриб’ютором Portwest UC. 2. У висновку вказано, що в долучених документах про якість предмета закупівлі – Щиток захисний 3М 5F-11 відсутня інформація, що даний товар йде в комплекті з системою кріплення V5 FaceShield. На дане зауваження повідомляємо, що продукція 3М має взаємосумісність та варіативність комплектування окремих деталей та продукції в цілому за бажанням замовника, хоча сертифікацію проходить готовий продукт, що може виступати складовою частиною виробу для кінцевого застосування. В даному випадку проведено сертифікацію на щиток 3М 5F-11 та систему кріплення V5 FaceShield, що можуть закуплятись окремими позиціями (на кріплення може бути інстальовано щитки різних типів), та в якості готового рішення кріплення + щиток, на що й було надано відповідні документи якості. 3. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань замовником надано пояснення та долучені видаткові накладні: № 8161 від 15.11.2021р. на суму 349 176,00 грн. з ПДВ, № 8162 від 15.11.2021р. на суму 252 588,00 грн. з ПДВ, № 8426 від 19.11.2021р. на суму 10 080,00 грн. з ПДВ, № 8841 від 02.12.2021р. на суму 163 644,00 грн. з ПДВ, № 8910 від 06.12.2021р. на суму 2 520,00 грн. з ПДВ. Документів, що підтверджують виконання договірних зобов’язань зі сторони замовника (платіжні доручення, банківські виписки) не надано, так як оплата за даним договором не проведена. Враховуючи вищенаведене вважаємо, що замовником не було порушено вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник користуючись правом відповідно до частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» має намір оскаржити висновок до суду.
Дата публікації звіту: 28.10.2022 10:37

Запити/Пояснення