-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини приміщень будинку культури за адресою вул. Шевченка, 45 під центр надання адміністративних послуг в с.Оринин Кам’янець-Подільського району Хмельницької області
Завершена
5 985 768.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 928.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 928.84 UAH
Номер:
09d6f7fa6e0d48e29652cded6a959e47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2022 00:00
Період моніторингу:
20.05.2022 13:31 - 11.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2022 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-09-07-004394-b від 07.09.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «РОЗБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема в частині своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом (частини п’ятої статті 8 Закону), вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Орининської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.09.2021 №1/09/21, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗБУД» (далі – ТзОВ «РОЗБУД»), рішення уповноваженої особи від 04.10.2021 протокол за №1/10/21, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.09.2022 №21732-р/пк-пз, договір про закупівлю робіт від 19.10.2021 №1, додаткові угоди від 19.10.2021 за №1, від 30.12.2021 за №2 та за №3, пояснення Замовника від 31.05.2022 та 01.06.2022 отримані через електронну систему закупівель.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.05.2022 Замовником пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень надано з порушенням термінів визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме 30.05.2022 року, тобто на 8 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
02.06.2022 09:18 - 18.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2022 09:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол розгляду висновку та вжиття відповідних заходів
Дата публікації звіту:
03.06.2022 11:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
13.06.2022 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
2302e114505d49918a3ad370685f3e24
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2022 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень будинку культури за адресою вул. Шевченка, 45 під центр надання адміністративних послуг в с.Оринин Кам’янець-Подільського району Хмельницької області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-07-004394-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9436248c5e3489f8e6251a16bc7e2c2
Назва:
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата опублікування:
31.05.2022 11:33
Опис:
Обгрунтування вартості предмета закупівлі і якісних характеристик було здійснено на підставі аналізу проектно-кошторисної документації та державної експертизи проекту. Посилання на сторінку веб сайту додається
https://orynynska-gromada.gov.ua/news/1653984766/
Номер:
b232f42826f34914a9f1f44be6351587
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.05.2022 08:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень будинку культури за адресою вул. Шевченка, 45 під центр надання адміністративних послуг в с.Оринин Кам’янець-Подільського району Хмельницької області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-07-004394-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю від 19.10.2021 за №1 (далі-договір).
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником оприлюднено додаткові угоди від 30.12.2021 за №2 та №3 до вказаного договору.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати:
- скан-копії усіх укладених додаткових угод до вищевказаного договору;
- обґрунтування причин внесення змін до вищевказаного договору окремо по кожній додатковій угоді.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35d9f5d8baea4230b2060aaba97c8249
Назва:
Додаткові угоди №1,№2,№3
Дата опублікування:
31.05.2022 11:55
Опис:
Додаткова угода №1 від 03.11.2021 була укладена для уточнення розрахункового рахунку підрядника та виплати авансового платежу.
Додаткова угода №2 від 30.12.2021 була укладена для зняття юридичних зобов'язань у зв'язку із закінченням бюджетного року, та через те, що всі передбачені кошторисом роботи не вдалося виконати у 2021 році.
Додаткова угода №3 від 30.12.2021 була укладена для продовження виконання робіт передбачених кошторисом у 2022 році .
Номер:
27c78de3e1a44e90a6c48758b7d9c356
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
01.06.2022 09:46
Опис:
Додаткова угода №1 від 03.11.2021 була укладена для уточнення розрахункового рахунку підрядника та виплати авансового платежу. Додаткова угода №2 від 30.12.2021 була укладена для зняття юридичних зобов'язань у зв'язку із закінченням бюджетного року, та через те, що всі передбачені кошторисом роботи не вдалося виконати у 2021 році. Додаткова угода №3 від 30.12.2021 була укладена для продовження виконання робіт передбачених кошторисом у 2022 році .