-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області»
Завершена
10 316 211.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 581.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 581.06 UAH
Номер:
e2ee236f34774d50b679ff257958b68a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 16:52 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 600
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2021 № 600
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-09-06-011005-c 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІД-РЕМБУД» (далі – ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 28.09.2021, договір про закупівлю, укладений між Замовником та ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД», від 13.10.2021 № 470, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.12.2021 10:40 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
99b1aa3aecbe42a6b962a7ed71506a81
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-06-011005-c ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dfdbdd86d4c140088349ac9107681fc8
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 08 грудня 2021 р. повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
09.12.2021 17:55
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисною документацією та затвердженого позитивного експертного звіту №537.5652.21 від «09» серпня 2021 р.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням виконавчого комітету Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області № 143 від 19.08.2021р.
Посилання на сайт замовника https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1639058677/