• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщення дитячого садка з ігровим залом в с. Видраниця по вул. Центральній, 49 Ратнівського району, Волинської області (коригування) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)

Реконструкція приміщення дитячого садка з ігровим залом в с. Видраниця по вул. Центральній, 49 Ратнівського району, Волинської області (коригування) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Юридична адреса: Україна, 44160, Волинська обл., Ковельський р-н, село Заброди. Поштова адреса: Україна, 44160, Волинська обл., Ковельський р-н, село Заброди, вул. Лесі Українки, 2. Мова складання документів: українська (строк виконання робіт протягом 2021р та до 31 грудня 2022 року). Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Отже розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі та складає: 48 000,00 грн. (сорок вісім тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, з метою забезпечення стабільності зобов’язання. Під обслуговуванням необхідно розуміти наявність правовідносин між сторонами щодо отримання будь-якого банківського продукту, в тому числі відкриття рахунку, але не виключно, отримання інших сервісних фінансових послуг з укладанням договору. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. (детально в тендерній документації)

Завершена

9 792 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 964.61 UAH
Номер: fb7e66ddeb974bd2ad61b1717ec43f6a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.04.2022 14:30 - 14.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 18.04.2022 № 1-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2022 №1-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2021-09-06-010323-c, ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція, яку проводить Забродівська сільська рада (Волинська область);
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення переможця торгів встановлено порушення вимог статті 5 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, правильності та своєчасності укладання договору про закупівлю, виконання рішення АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні, в зв’язку з усуненням порушення законодавства публічних закупівель на підставі рішення АМКУ № 23805-р/пк-пз від 20.10.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасність та правильність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Забродівської сільської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 07.08.2021 (із змінами), тендерні пропозиції учасників торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (далі – ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСНОВА БУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС»), протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 №5, протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 №8, протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 №10, протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 №9, договір від 05.11.2021 №303, рішення Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23805-р/пк-пз від 20.10.2021 (далі – рішення АМКУ № 23805-р/пк-пз від 20.10.2021). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником торгів на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 №5) було відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» на підставі пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. В подальшому на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 №8) Замовником торгів визначено переможцем торгів пропозицію ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС». В ході моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», чим не дотримано вимоги статті 5 Закону та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС», яка не відповідала не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону. На підставі рішення АМКУ № 23805-р/пк-пз від 20.10.2021 Замовником скасовано рішення (протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2021 №8) про визначення тендерної пропозиції ТОВ «ОСНОВА БУД ПЛЮС» переможцем торгів та на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 №10) визначено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» переможцем торгів.
Період усунення порушень: 27.04.2022 11:28 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2022 11:28