• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

4 206 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 032.50 UAH
Номер: 30073172667f41bcb0e60534a57aec36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-17-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.11.2022 14:59 - 09.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.11.2022 № 53-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-09-06-002502-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 16.09.2021 № 266, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ТОВ «ЮГ-ГАЗ», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 28.09.2021 № 288, від 04.10.2021 № 296, від 05.10.2021 № 298, від 05.10.2021 № 300, від 06.10.2021 № 302, від 06.10.2021 № 304, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2021, договір про закупівлю від 18.10.2021 № 169-21, додаткові угоди до вказаного договору від 19.11.2021 № 1, від 09.12.2021 № 2, від 31.12.2021 № 3, від 31.12.2021 № 4, від 31.01.2022 № 5, від 30.03.2022 № 6, від 21.04.2022 № 7, від 17.06.2022 № 8, від 15.07.2022 № 9, від 26.08.2022 № 10, від 18.11.2022 № 11, повідомлення про внесення змін до договору від 22.11.2021, від 14.12.2021, від 31.12.2021, від 31.12.2021, від 31.01.2022, від 30.03.2022, від 21.04.2022, від 17.06.2022, від 19.07.2022, від 29.08.2022, від 22.11.2022, пояснення Замовника з копіями документів, що отримані через електронну систему закупівель 24.11.2022.
Період усунення порушень: 25.11.2022 14:22 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2022 14:22

Запити/Пояснення