-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням учасника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
2 418 477.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 184.78 UAH
мін. крок: 1% або 24 184.78 UAH
Номер:
c8773bd075ed46949b037dc8de390089
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2022 00:00
Період моніторингу:
13.07.2022 16:48 - 04.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.07.2022 № 14-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.07.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-09-06-007938-c від 06.09.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини другої статті 24 Закону) вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.09.2021 за №133, тендерну документацію (із змінами) оприлюднену 15.09.2021, тендерну пропозицію ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2021 за №157, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2021 за №176, повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.11.2021 №24755-р/пк-пз, договір від 19.11.2021 за №219, додаткову угоду від 29.12.2021 за №1, пояснення Замовника від 19.07.2022 оприлюднене через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону.
Так, згідно частини другої статті 24 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Однак, Замовником у тендерній документації в порушення частини другої статті 24 Закону вказано, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.
Період усунення порушень:
21.07.2022 16:21 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2022 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою посилення контролю уповноваженими особами вимог законодавства та усунення порушень законодавства в сфері закупівель виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі уповноважених осіб Підгородненської міської ради зобов'язали:
• суворо дотримуватись вимог Закону «Про публічні закупівлі»;
• посилити контроль за розпочатими процедурами закупівель;
• в подальшому дотримуватися норм Закону при складанні тендерної документації та проведенні процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
25.07.2022 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
fde24558f2a24bbe952bedcc706f6e02
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.07.2022 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-06-007938-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
49e087f108a74e9093d865559eefbbed
Назва:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-09-06-007938-c) (у відповідь на запит від 14.07.2022 р.)
Дата опублікування:
19.07.2022 14:21
Опис:
У відповідь на запит від 14.07.2022 року повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з затвердженою проектно-кошторисною документацією та експертним звітом «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області».
Очікувана вартість визначено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно з яким вартість робіт складає 2 418 477,60 грн..
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-8
Додатки:
- копія Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області» - 2 аркуші;
- копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області» - 3 аркуші;
- копії дефектних актів робочого проекту «Капітальний ремонт спортивного майданчика для міні-футболу з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Кооперативна 2а, с. Спаське Дніпровського району Дніпропетровської області» - 5 аркушів.