-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Незалежності на ділянці від вул. Панаса Мирного до вул. Нафтовиків в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області
Завершена
1 964 419.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 822.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 822.10 UAH
Номер:
1823f8cae2804886978e56e67a62a8ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 19:30 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
07.06.2022 № 154
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 154
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-09-06-006594-c
06.09.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016" та ТОВ Данко, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-09-06-005745-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22 вересня 2021, тендерні пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016" та ТОВ Данко, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 29 жовтня 2021, договір від 09.11.2021 № 9/11-1, додаткову угоду від 02.12.2021 № 1, пояснення замовника, отримане 20.06.2022 через електронну систему закупівель.
Під час проведення тендеру учасником - ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо неправомірного відхилена тендерної пропозицій ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ". В електронній системі закупівель опубліковане Рішення Антимонопольного комітету України від 13.10.2021 №23332-р/пк-пз. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, не проводився.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-09-06-006594-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:
21.06.2022 17:45 - 25.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2022 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
ec78565e83034cb29fa0e8de2c9b3cb0
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
15.06.2022 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Незалежності на ділянці від вул. Панаса Мирного до вул. Нафтовиків в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області) (UA-2021-09-06-006594-c) очікуваною вартістю 1 964 419,20 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Опішнянською селищною ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Підпунктом 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагався гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що за достовірність наданих документів та інформації відповідальність безпосередньо несе Учасник закупівлі. Просимо надати посилання в Тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" на зазначений гарантійний лист.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
3997c3a6a7014d3fbc449ecef0a62cbe
Назва:
Слава Україні!
Дата опублікування:
20.06.2022 09:05
Опис:
Доброго дня, на Ваші запитання надаємо наступні відповіді:
1. Замовником вимагався гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що за достовірність наданих документів та інформації відповідальність безпосередньо несе Учасник закупівлі. - у прикріпленому файлі знаходиться даний гарантійний лист від учасника, Файл - Кваліфікаційні ч.1, ст .27, лист вих.#496.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - надаємо посилання http://opishnya.gromada.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-09-38-23-26-01-2022/
Слава Україні, Слава ЗСУ, Україна понад усе.