• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Актуалізація картографічної основи масштабу 1:2000 на територію сіл Коровія та Чорнівка Чернівецької міської територіальної громади

Завершена

1 377 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 889.59 UAH
Номер: 64974f66759a427390ab83d0e2b0c599
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.11.2021 16:38 - 08.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.11.2021 №705 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16 листопада 2021 року № 705 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-09-06-004623-с від 06.09.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-06-002484-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.09.2021 (далі – тендерна документація); два звернення від 07.09.2021 та одне – від 08.09.2021 до Замовника щодо тендерної документації, відповідь Замовника від 08.09.2021 та від 09.09.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «РІГА», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ»); обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ЦЕНТР ПРОЕКТІВ»; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.10.2021 № 23973-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій (рішення про намір укласти договір про закупівлю) від 30.09.2021, протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021, протокол розгляду (відхилення) тендерних пропозицій від 28.10.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій (рішення про намір укласти договір про закупівлю) від 01.11.2021; повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2021; договір від 15.11.2021 № 1; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 22.11.2021. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що проєкт договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, не містить інформації про порядок змін його умов, як це передбачено пунктом 8 частини другої статті 22 Закону. В ході моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель Prozorro надано запитання з цього приводу. Згідно з розміщеною Замовником відповіддю, тендерна документація містить пункт 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. Порядок зміни умов договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», де зазначені випадки зміни істотних умов договору, передбачені частиною п’ятою статті 41 Закону. Також, порядок змін умов договору зазначено у пунктах 11.1 та 11.2 розділу 11 «Інші умови договору» Додатку 4 «Проект Договору про закупівлю послуг» до тендерної документації. Однак, у пунктах 11.1. та 11.2 проекту договору Замовником не зазначено порядку змін умов договору, а лише міститься інформація про те, що умови не можуть змінюватися за виключенням випадків встановлених чинним законодавством у сфері публічних закупівель, та умову про чинність змін, якщо вони оформлені письмово у вигляді додаткових договорів. При цьому слід зазначити, що у частині п’ятій статті 41 Закону встановлено вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації Замовника. Верховний Суд України у своїй постанові від 26.11.2020, прийнятій у справі № 280/1309/19, зазначає, що відповідно до частини 1 статті 628 ЦК України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до зазначеної постанови Верховного суду законодавцем встановлено у законі про публічні закупівлі вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації Замовника. Отже, виходячи із змісту пункту 8 частини другої статті 22 Закону, порядок змін умов договору зазначається у проєкті договору. Таким чином, на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону Замовник у проєкті договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, не зазначив порядок змін його умов, а саме перелік підстав для зміни істотних умов договору.
Період усунення порушень: 25.11.2021 15:24 - 10.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2021 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради розглянуто висновок про результати проведеного моніторингу UA-2021-09-06-004623-с , оприлюдненого в електронній системі закупівель 25.11.2021р. Повідомляємо, що вказані зауваження у висновку про результати моніторингу щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства враховано та буде використано в подальшому під час проведення закупівель. Так, Додаток до тендерної документації «Проєкт договору» буде приведено у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та викладено в новій редакції з урахуванням зауважень висновку моніторингу, а саме: «Розділ. Інші умови - Постачальник(виконавець) є платником податку ______________. - Замовник є бюджетною установою. -Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених законодавством у сфері державних закупівель. Відповідно до ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зазначених випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одинимцю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. -Усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання, є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів, які підписуються обома Сторонами. Усі додаткові договори с невід’ємними частинами цього Договору. -. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов’язки за цим Договором третім особам без отримання письмової згоди іншої Сторони. -. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. -Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» У подальшому, під час проведення закупівель та складання тендерної документації до проекту договору будуть включені вищевказані умови у зазначеній редакції. Крім того, проведено роз’яснювальну роботу в частині недопущення в подальшому порушень чинного законодавства при підготовці тендерної документації.
Дата публікації звіту: 25.11.2021 17:11

Запити/Пояснення