• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підвищення доступності та якості медичних послуг населенню шляхом проведення капітального ремонту території КНП «Красноградська ЦРЛ». Благоустрій території, улаштування тротуарів на території КНП « Красноградська ЦРЛ» за адресою: вул. Шиндлера,87 м. Красноград Харківська область, за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»

Торги відмінено

1 881 913.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 11 291.47 UAH
Номер: 51101283cae34707ab60dc67f1eedd84
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.09.2021 16:33 - 21.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 24.09.2021 415 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 415 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу Замовник 27 UA-2021-09-06-001334-b 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю - порушень не встановлено. 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому порушень та п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Красноградська центальна районна лікарня» (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 06.09.2021 року, тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця «Бабенко Павло Олексійович» (далі - учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідку в довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю. При залученні вимірювальної лабораторії додатково Учасник надає скан - копію з оригіналу чинного договору про залучення вимірювальної лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку від 17 вересня 2021 року № 30, в якій міститься інформація щодо наявності залученої вимірювальної лабораторії, проте скан - копію з оригіналу чинного договору про залучення вимірювальної лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору не надано, чим порушено умови підпунку 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник, не відхилив учасника ФОП «Бабенко Павло Олексійович» та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 28.09.2021 18:34 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 18:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати проведеного моніторингу закупівлі UA-2021-09-06-001334-b за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація», виявлені порушення усунути не можливо. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник оприлюднює через електронну торгівельну систему закупівель інформацію що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Держаудитслужби України. На підставі вищевикладеного, Замовником прийнято рішення, згідно підпункту 2 пункту 1 статті 32 Закону, про відміну тендеру в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Технічні особливості майданчика e-tender, не надають можливості скасування процедури до закінчення періоду оскарження процедури, а саме до 05.10.2021 року. Тому фактична відміна тендеру буде проведено по закінченню періоду оскарження.
Дата публікації звіту: 01.10.2021 12:47