-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі «Опорного закладу «Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради» по вул. Чкалова, 36 в м. Кролевець Сумської області. Коригування (Код 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги не відбулися
17 273 238.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 366.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 366.19 UAH
Номер:
c52df03e85164fffab9675c265f04f29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 17:13 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.10.2021 № 352
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-04-000059-b 04.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ», НВПП «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС», ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ», ТОВ «ХІМБУД-3», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС», ТОВ «ТІРАДА», надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2021 (із змінами від 13.09.2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ»), НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС» (далі – НВПП «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-3» (далі - ТОВ «ХІМБУД-3»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРАДА» (далі – ТОВ «ТІРАДА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, пояснення Замовника, отримані 08.10.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги” та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасниками ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ», НВПП «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС», ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ», ТОВ «ХІМБУД-3», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС» подано тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ», НВПП «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС», ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ», ТОВ «ХІМБУД-3», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС» електронних підписів, які не можуть вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відмінено через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
26.10.2021 17:52 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
ed418478399045e4a2981d30f149df32
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2021 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Опорного закладу «Кролевецький ліцей № 3» Кролевецької міської ради» по вул. Чкалова, 36 в м. Кролевець Сумської області. Коригування (Код 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-04-000059-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f1a2be38cce4e1ca64f28616af5fd5e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.10.2021 11:15
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ФОП Басанець Володимир Миколайович, код ЄДРПОУ 3132315835); згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторисний розрахунок додається); експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається).
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" органам місцевого самоврядування . яким і є Відділ освіти Кролевецької міської ради, рекомендовано оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, тому Відділ освіти Кролевецької міської ради не оприлюднював дану іфнормацію на власномому веб-сайті. В подальшому плануємо оголошувати відповідну інформацію.