-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція благоустрою прилеглої території адмінбудинку сільської ради по вул.Головна, 59 в с.Оноківці»
«Реконструкція благоустрою прилеглої території адмінбудинку сільської ради по вул.Головна, 59 в с.Оноківці»
Завершена
1 702 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 029.50 UAH
мін. крок: 1% або 17 029.50 UAH
Номер:
c4ffe1ed64684d629c77401cd9392937
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
15.06.2022 11:13 - 09.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2022 № 166
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (далі - Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 14.06.2022 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-09-03-009096-c Оноківська сільська рада «Реконструкція благоустрою прилеглої території адмінбудинку сільської ради по вул.Головна, 59 в с.Оноківці» 1 702 950,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.09.2021 № 02/09 (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.09.2021 № 23/09, повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2021, договір від 05.10.2021 № 544, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 17.06.2022 та від 29.06.2022.
Період усунення порушень:
07.07.2022 13:58 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2022 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
9340c22c5f8a48bfbc7fd98b02112bfa
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
16.06.2022 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d8c236a313141df836641b1faa053a5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.06.2022 10:41
Опис:
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція благоустрою прилеглої території адмінбудинку сільської ради по вул.Головна, 59 в с.Оноківці» згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2021-09-03-009096-c) повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням технічного стану об’єкта на підставі дефектного акту та у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації» та експертизи проектної документації на будівництво» та затверджені експертним звітом від 16.04.2021 №07-0079/01-21.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва (реконструкції) та відповідно до експертного звіту кошторисної частини проектної документації. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість робіт становить 1 702 950,00 грн. з ПДВ.
Фінансування даних робіт здійснюватиметься Оноківською сільською радою за рахунок коштів місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт згідно предмета закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету визначений відповідно до рішення сесії Оноківської сільської ради.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що дане обгрунтування знаходиться за посиланням - https://onokivska-gromada.gov.ua/news/1655299301/
Номер:
3375c5fa9e8a4dbe9cf94dc056bb4fdc
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.06.2022 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Прошу надати експертний звіт від 16.04.2021 № 07-0079/01-21.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.