• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021-2015: 72410000-7 – Послуги провайдерів (послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Новоплатонівка, вул. Центральна,58, вул. Лісова, 1а, Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету); Лот № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Шийківка, вул. Миру,2, вул.Центральна,5. Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету); Лот № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Загризове, вул. Шевченка, 25А, вул. Шевченка, 23-а, вул.Клубна, 1 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 4 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Вище Солоне, вул. Молодіжна,80-А, вул.Молодіжна,72а Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 5 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Нижче Солоне, вул.Центральна 56-а Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Гороховатка, вул. Миру,6а, вул.Миру,7, вул.Центральна,26, вул.Зарічна 1 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 7 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Ізюмське, пров. Партизанський, 11, провул.Партизанський,4, вул.Ветеранів,16 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 8 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Дружелюбівка, вул. Шкільна,17, вул.Шкільна 16, Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 9 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури сел. Першотравневе, вул. Кооперативна,12 , вул. Шкільна,12, вул. Шкільна, 13-А, вул.Молодіжна, 11 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 10 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Підвисоке, вул. Григорія Запорожченка, 21-а, вул. Григорія Запорожченка, 25, вул.Григорія Запорожченка,71 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 11 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Підлиман, вул. Кузнецова,79-а, вул. Торгова,2, вул.Центральна, 3-А, вул.Торгова,12 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 12 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Чернещина, вул. Центральна,7, вул.Центральна, 17, вул.Перемоги,1 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 13 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури с. Калинове, вул. Центральна,54, вул.Центральна,13 Ізюмського району Харківської області до широкосмугового доступу до Інтернету)

Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету

Завершена

2 747 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 615.00 UAH
Номер: 9f81a12d94f0466a920f728728ec28c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.11.2021 16:02 - 21.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2021 510 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.11.2021 № 510 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 44 UA-2021-09-03-002282-a 03.09.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 2 частини другого статті 24 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору чи визнання процедури закупівлі такою, що не відбулася, встановлено порушення вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, законність відхилення тендерних пропозицій відповідності укладених договорів умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договорами відповідно до вимог Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, законність відхилення тендерних пропозицій відповідності укладених договорів умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, запит на надання пояснення від 14.12.2021 та відповідь від 17.12.2021 року. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2021 №106, протокол №108 від 07.09.2021 прийняття уповноваженою особою рішення щодо внесення змін до тендерної документації, перелік змін до тендерної документації на закупівлю, зміни додатку 5 до тендерної документації договір (нова редакція) надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції опублікований 07.09.2021 (далі – нова редакція Договору), тендерну пропозицію Акціонерного товариства «УКРТЕЛЕКОМ» (Харківська філія), тендерну пропозицію ФОП Шкрабатовської Яни Степанівни, протокол розкриття тендерних пропозиції від 04 листопада 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 08 листопада 2020 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.2021 №23813-р/пк-пз, №23815-р/пк-пз, №23814-р/пк-пз, №23819-р/пк-пз, №23822-р/пк-пз, №23821-р/пк-пз, №23818-р/пк-пз, №23823-р/пк-пз, №23816-р/пк-пз, №23820-р/пк-пз, №23817-р/пк-пз. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник при оприлюдненні змін (за лотами №1-13 до тендерної документації) порушив вимоги абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону, щодо завантаження до офіційної електронної системи закупівель змін до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації. Натомість Замовником розміщено лише зміни до додатку №5 до тендерної документації (файл Договір (нова редакція) експортований 07.09.2021. Так, пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону, визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги до відомостей, які повинні містити тендерна документація, передбачені частиною 2 статті 2, а відповідно до п.8 частини 2 статті 22 визначено, що тендерна документація має містити проект договору з обов’язковим зазначенням порядку його змін. Тобто договір є невід’ємною частиною тендерної документації, а тому зміни до Проекту договору повинні відображатися як нова тендерна документація в цілому. Крім того при розміщенні нової редакції Договору Замовник розмістив на 146 аркушах проекти договорів за всіма лотами разом, що не дає можливості їх розділення у разі подання пропозиції учасником по окремих лотах. Окрім того, на сторінці 13 нової редакції Договору міститься лише преамбула (найменування сторін) та рядок реквізитів сторін. В жодному з розміщених договорів як в первинній так і в новій редакції неможливо визначення до якого лоту відноситься той чи інший текст Договору. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги абзацу 2 частини другого статті 24, Замовник мав відмінити процедуру закупівлі відповідно до п.2 ч. 1 ст. 32 Закону, неможливо усунути порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 22.12.2021 08:32 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2021 08:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 30.12.2021 12:02

Запити/Пояснення