• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція даху в Шклівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. М. Корчака Новояворівської міської ради по вулиці Шевченка,1 в смт. Шкло Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 153 750.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 800.00 UAH
Номер: 04ebe7cb2a10427db00e852985d54059
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 18:51 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 28 UA-2021-09-03-005585-c 03.09.2021 Відділ освіти Новояворівської міської ради (код ЄДРПОУ 44008653) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено недотримання норми пункту 4¹ зазначеної постанови. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП Моісеєв Р.Є. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДБУДЕНЕРГОСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.10.2021 № 299/2021 шляхом укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 із змінами, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новояворівської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЗАХІДБУДЕНЕРГОСЕРВІС» та ФОП Моісеєв Р.Є., протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 27.09.2021 та від 30.09.2021, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 30.09.2021, генеральний договір від 20.10.2021 № 299/2021, додаткові договори від 16.11.2021 №1 та від 24.12.2021 №2, пояснення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.04.2022. З урахуванням пояснень, наданих Східному офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель, інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) Замовником не оприлюднено, що у свою чергу призвело до недотримання норми пункту 4¹ Постанови № 710. Моніторингом установлено, що у формі договірної ціни на реконструкцію даху в Шклівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. М. Корчака Новояворівської міської ради по вулиці Шевченка,1 в смт. Шкло Яворівського району Львівської області, яка міститься в тендерній пропозиції переможця торгів ФОП Моісеєв Р.Є. зазначено, що договірна ціна є твердою, визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та складена в поточних цінах станом на 13.09.2021. Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 05.07.2013 №293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил. Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що ФОП Моісеєв Р.Є. відповідно до реєстраційних документів є фізичною особою – підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої їм тендерної пропозиції, - не має апарату управління. З огляду на зазначене ФОП Моісеєв Р.Є. не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою - підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою - підприємцем не враховуються. Проте відповідно до тендерної пропозиції ФОП Моісеєв Р.Є. у договірну ціну на виконання реконструкції даху в Шклівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. М. Корчака Новояворівської міської ради по вулиці Шевченка,1 в смт. Шкло Яворівського району Львівської області увійшли адміністративні витрати у розмірі 22 555,00 грн, чим завищено вартість тендерної пропозиції. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте Замовником на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ФОП Моісеєв Р.Є. та укладено генеральний договір від 20.10.2021 № 299/2021 на виконання вищезазначених робіт на суму 5 463 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 25.04.2022 17:44 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2022 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання зобов’язання Східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.10.2021 № 299/2021 шляхом укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, від 25.04.2022 року. Повідомляємо, що Замовником усунуто порушення шляхом припинення зобов’язань за Генеральним договором № 299/2021 від 20.10.2021 року шляхом укладання Додаткового договору № 4 від 02 травня 2022 року. Документи, що додаються: Додатковий договір № 4 від 02 травня 2022 року. Уповноважена особа Відділу освіти Новояворівської міської ради, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради ____________ Дутко Г. С.
Дата публікації звіту: 02.05.2022 16:28

Запити/Пояснення