-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція дороги по вул. Паркова в м.Пустомити Львівської області (коригування)»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації
Завершена
3 309 957.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 549.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 549.79 UAH
Номер:
22f62d89c0e24aa8a5f22d1b220628e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 17:14 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2022 № 30
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2022 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-09-03-001377-a 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пустомитівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-09-03-001301-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «Мегапромбудімпекс» (далі – ПП «Мегапромбудімпекс»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету № 21 від 01.10.2021 про визначення переможця процедури відкритих торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2021, Договір № 204 від 14.11.2021 року, Додаткову угоду № 1 від 14.12.2021.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ПП «Мегапромбудімпекс», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ПП «Мегапромбудімпекс» укладено Договір № 204 від 14.11.2021 року на загальну суму 3199950,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
12.08.2022 15:15 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2022 15:15