Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 120 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Укрзалізниця», 52520, Дніпропетровська обл., Синельниківський район, смт. Іларіонове, вул. Харківська 1а. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
4 385 452.32UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 928.00 UAH
Період моніторингу:19.04.2022 12:40 - 14.05.2022 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2022 № 117
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2022 № 117
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-004665-c, 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 02.09.2021 № 582 ; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «МАРМАКС-ТЕХ» та «ІТ-ФЬЮЖН» (далі – ТОВ «ІТ-ФЬЮЖН»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2021 № 1168; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІТ-ФЬЮЖН» від 02.12.2021; пояснення Замовника, отримані 28.04.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; договір від 09.11.2021 № ПР/НХ-21605; додаткова угода від 15.12.2021 № 1 до договору від 09.11.2021 № ПР/НХ-21605; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:03.05.2022 13:44 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:03.05.2022 13:44
Запити/Пояснення
42909
Номер:69ace30700424490b0be42a2b4e0805b
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:21.04.2022 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:28.04.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 storcheus24071982@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
43193
Номер:9016001397a64495a4d496525188c262
Назва: Стосовно запитів про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13553212), які оприлюднено: 21.04.2022 о 10:34, 25.04.2022 о 14-31 надаються пояснення:
Дата опублікування:28.04.2022 14:13
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
Тетяні Велько
Стосовно запитів про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13553212), які оприлюднено: 21.04.2022 о 10:34, 25.04.2022 о 14-31 надаються пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 09.08.2021 №НХ-3/4999 на електронні адреса 8-ми підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки.
На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною за одиницю 36 545,44 грн. з ПДВ на загальну вартість 4 385 452,32 грн. з ПДВ, ТОВ «Бімекс Україна» з ціною за одиницю 37 661,66 грн. на загальну вартість 4 519 399,68 грн. з ПДВ та ТОВ «ВС Технолоджі» з ціною за одиницю 39 147,47 грн. на загальну вартість 4 697 696,16 грн. з ПДВ. Решта підприємств не надали комерційні пропозиції.
У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу №7883 від 10.08.2021 із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 385 452,32 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
2. За результатами аукціону було визнано переможцем ТОВ «ІТ-Фьюжн» та укладено договір на суму 4 328 575,20 грн. з ПДВ, що менше очікуваної вартості на 56 877,12 грн. У подальшому, були проведені перемови на зменшення ціни закупівлі, у зв’язку з чим на адресу підприємства було надіслано запит від 21.10.2021 №НХ-3/6540 з пропозицією зменшити ціну закупівлі та отримано пропозицію за вхідним номером від 15.11.2021 №НХТех-4/36 зменшити ціну до 35 198,33 грн з ПДВ за одиницю на загальну вартість – 4 223 799,36 грн. з ПДВ. Після чого, на адресу ТОВ «ІТ-Фьюжн» направлено листа від 03.12.2021 №НХ-3/7571 з проханням збільшити знижку за вищевказаним договором, на що отримано відповідь за вхідним номером від 08.12.2021 №НХТех-4/40 з відмовою. Остаточна вартість договору (з урахуванням додаткової угоди) від 09.11.2021 №ПР/НХ-21605/НЮ складає 4 223 799,36 грн. з ПДВ, що менше очікуваної вартості на 161 652,96 грн. Договір поставки від 09.11.2021 №ПР/НХ-21605/НЮ на закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» виконано у повному обсязі. Оплата Замовником по договору не проводилася. (Додатки сканованих документів додаються).
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.04.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 storcheus24071982@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- Просимо надати інформацію, щодо стану виконання договору від 09.11.2021 № 21605/НЮ, станом на 25.04.2022 року, з підтвердними документами (акти приймання-передачі товару підписані обома сторонами, платіжні доручення, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
43194
Номер:58f5e3b7ba9f412eae5abc2eec9dbe1e
Назва: Стосовно запитів про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13553212), які оприлюднено: 21.04.2022 о 10:34, 25.04.2022 о 14-31 надаються пояснення:
Дата опублікування:28.04.2022 14:15
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
Тетяні Велько
Стосовно запитів про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-03-004665-с, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13553212), які оприлюднено: 21.04.2022 о 10:34, 25.04.2022 о 14-31 надаються пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
1. З метою підтримання безперебійного технологічного процесу роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця», Замовником було оголошену закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Посилаючись на п.4 Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішні методики товариства було проведено аналіз ринку, а саме надісланий запит з технічними характеристиками від 09.08.2021 №НХ-3/4999 на електронні адреса 8-ми підприємств України, які займаються поставкою комп’ютерної техніки.
На запит відгукнулися три підприємства: ТОВ «ІТ-Інтегратор» з ціною за одиницю 36 545,44 грн. з ПДВ на загальну вартість 4 385 452,32 грн. з ПДВ, ТОВ «Бімекс Україна» з ціною за одиницю 37 661,66 грн. на загальну вартість 4 519 399,68 грн. з ПДВ та ТОВ «ВС Технолоджі» з ціною за одиницю 39 147,47 грн. на загальну вартість 4 697 696,16 грн. з ПДВ. Решта підприємств не надали комерційні пропозиції.
У системі моніторингу процесу закупівель матеріально-технічних ресурсів на залізничному транспорті було створено реєстраційну картку моніторингу №7883 від 10.08.2021 із зазначенням вартості запропонованих пропозицій та отримано погодження Департаменту закупівель АТ «Укрзалізниця» на проведення процесу закупівлі.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій та результату розгляду пропозицій в системі АС «Моніторинг», пропозиція ТОВ «ІТ-Інтегратор» на загальну вартість 4 385 452,32 грн. з ПДВ була визнана найбільш економічно вигідною, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. (Додатки сканованих документів додаються).
2. За результатами аукціону було визнано переможцем ТОВ «ІТ-Фьюжн» та укладено договір на суму 4 328 575,20 грн. з ПДВ, що менше очікуваної вартості на 56 877,12 грн. У подальшому, були проведені перемови на зменшення ціни закупівлі, у зв’язку з чим на адресу підприємства було надіслано запит від 21.10.2021 №НХ-3/6540 з пропозицією зменшити ціну закупівлі та отримано пропозицію за вхідним номером від 15.11.2021 №НХТех-4/36 зменшити ціну до 35 198,33 грн з ПДВ за одиницю на загальну вартість – 4 223 799,36 грн. з ПДВ. Після чого, на адресу ТОВ «ІТ-Фьюжн» направлено листа від 03.12.2021 №НХ-3/7571 з проханням збільшити знижку за вищевказаним договором, на що отримано відповідь за вхідним номером від 08.12.2021 №НХТех-4/40 з відмовою. Остаточна вартість договору (з урахуванням додаткової угоди) від 09.11.2021 №ПР/НХ-21605/НЮ складає 4 223 799,36 грн. з ПДВ, що менше очікуваної вартості на 161 652,96 грн. Договір поставки від 09.11.2021 №ПР/НХ-21605/НЮ на закупівлю: Комп'ютерна техніка (комп'ютер персональний -120 шт. Код ДК 021-2015-30213000-5); код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» виконано у повному обсязі. Оплата Замовником по договору не проводилася. (Додатки сканованих документів додаються).
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков