• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція периметральної огорожі НПС "Солочин", Закарпатська область, Свалявський район, с. Солочин. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи).

Реконструкція периметральної огорожі НПС "Солочин", Закарпатська область, Свалявський район, с. Солочин. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).

Завершена

7 066 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 333.70 UAH
Номер: ed2ac2b5f8524b04b2bb01ddad75dd79
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:09 - 10.08.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-09-03-003131-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Житлорембуд-Ніка» та ТОВ «Керуюча компанія перспектива»), своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.09.2021 № № 157УО/1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Житлорембуд-Ніка» (далі – ТОВ «Житлорембуд-Ніка») та товариства з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія перспектива» (далі – ТОВ «Керуюча компанія перспектива»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.09.2021 № 157УО/2 та від 07.10.2021 № 157УО/3, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2021, договір про закупівлю від 26.10.2021 № 27/10-21СОЛ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 26.11.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 26.11.2021, пояснення Замовника, надані 03.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:49 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:49

Запити/Пояснення