-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС "Сколе", Львівська область, Сколівський район, с. Козьова (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи).
Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС "Сколе", Львівська область, Сколівський район, с. Козьова (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Завершена
6 409 567.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 047.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 047.84 UAH
Номер:
db98a6f3d54548df84fd5a6f9f803f78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
17.08.2022 16:41 - 08.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-09-03-001756-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» установлено порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі комунальне акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.09.2021 № 158УО/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» (далі – ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2022, договір на виконання робіт (підряду з використанням власних матеріально-технічних засобів підрядника (з авансом)) від 20.10.2021 № 18/10-21СКО (далі – Договір), додаткова угода до Договору № 1, додаткова угода до Договору № 2, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.08.2022.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.5.1 розділу 3 тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені у Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації.
Так, згідно з умовами пункту 1 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник та/або залучена ним субпідрядна організація/співвиконавець повинен бути забезпеченим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями для виконання Робіт. Перелік обладнання, необхідного для виконання Робіт відповідно до вимог цієї тендерної документації, наведено у Таблиці А, зокрема Кран автомобільний (не менше двох одиниць вантажопідйомністю не менше 16 т).
Учасник ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.09.2021 № 447 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказав про наявність лише одного крану автомобільного держ. номер ВЕ 2013 ВВ.
Таким чином, учасник ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» не підтвердив наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримався вимог пункту 3.5.1 розділу 3 та пункту 1 таблиці 1 додатку 6 до тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав договір.
Замовник 22.08.2022 оприлюднив повідомлення про дострокове розірвання Договору укладеного між Замовником та Підрядником (Додаткова угода №2 до договору).
Період усунення порушень:
08.09.2022 18:06 - 23.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2022 18:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що АТ "Укртранснафта" подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 08.09.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-001756-c (додається).
Дата публікації:
22.09.2022 17:26
Дата відкриття провадження:
30.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/16172/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
08.09.2022 року Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-001756-c із зазначенням порушення.
Користуючись правом, наданим замовнику частиною 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» АТ «Укртранснафта» не погоджується із вищенаведеним та оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-03-001756-c (додається у прикріпленому файлі).
Дата публікації звіту:
15.09.2022 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
43d116bafca34b12bc00f7a897a45c0c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2022 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції периметральної огорожі ЛВДС «Сколе», Львівська область, Сколівський район, с. Козьова (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-001756-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо продовження строку укладання договору до 60 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (28.09.2021 ).
5. Надати інформацію та документи та щодо невиконання умов пункту 4.2 та 2.4 договору від 20.10.2021 № 18/10-21СКО (далі – Договір), укладеного з переможцем ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» (виконання робіт та здійснення оплати за надані послуги )
6. Надати пояснення (обґрунтування) щодо причин невиконання переможцем ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» умов підпункту 2.6 Договору в частині ненадання банківської гарантії повернення авансового платежу.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0436893ad229418f9a6ff9d94ac14b3f
Назва:
Відповідь замовника на електронний запит від 25.08.2022 про надання пояснень.
Дата опублікування:
30.08.2022 09:15
Опис:
*Даний текст дублюється у прикріпленому файлі.
На ваш електронний запит від 25.08.2022 про надання пояснень повідомляємо наступне:
І. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі «Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС «Сколе», Львівська область, Сколівський район, с. Козьова» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи)» (ID: UA-2021-09-03-001756-c) здійснено на підставі розробленої і затвердженої проектної документації (Додаток 1.1 до тендерної документації) «Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС «Сколе», Львівська область, Сколівський район, с. Козьова» (Робочий проект)» з основними техніко-економічними показниками, що затверджена рішенням АТ «Укртранснафта» від 17.10.2018 № 79 (додається).
- Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розробленої і затвердженої проектної документації (Додаток 1.1 до тендерної документації) «Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС «Сколе», Львівська область, Сколівський район, с. Козьова» (Робочий проект)» з основними техніко-економічними показниками, що затверджена рішенням АТ «Укртранснафта» від 17.10.2018 № 79 (додається) та п. 4.3.1. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом Товариства від 03.03.2021 №87, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
ІІ. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі).
І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня)
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
• головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
• розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» — «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv
Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic .
ІІ. Суб’єкти господарювання державного сектору економіки
Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» — «Суб’єкти господарювання» або за інтернет-посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html .
Висновок:
Враховуючи викладену вище інформацію, зокрема:
опису «цільової аудиторії» у абзаці першому даного Пояснення з преамбули Постанови № 710, розділах І та ІІ даного Пояснення та наступні об’єктивні обставини:
- АТ Укртранснафта не належить до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
- інформації про АТ Укртранснафта немає у переліку пункту 41 постанови № 710;
- АТ Укртранснафта не входить у «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv ;
- АТ Укртранснафта не входить у Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) цей Реєстр можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням : http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.htm ,
доходимо до висновку, що дія Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджується на
АТ Укртранснафта в т.ч. не рзповсюджується на АТ Укртранснафта і вимога щодо забезпечення:
а) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
б) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Враховуючи надані вище Пояснення, обов’язкове забезпечення Товариством документів та дій по оприлюдненню (перелічені вище в пункті а) та б) цього Пояснення) чинним Законодавством для Товариства - не передбачено.
Таким чином відсутні законодавчі підстави для обов’язкової наявності самого розміщення та можливості надання Товариством посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи надані вище пояснення, вимога щодо надання Товариством на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Товариством.
ІІІ. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівля ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА», на виконання умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, було надано банківську гарантію забезпечення виконання зобов’язань від 06.10.2021 № 19301/21-ГВ (додається).
IV. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо продовження строку укладання договору до 60 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (28.09.2021 ).
Керуючись ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення щодо продовження строків для укладання договору до 60 днів, у зв’язку з необхідністю опрацювання великого об’єму документів, що надавались учасником-переможцем. Службова записка стосовно продовження строку укладання договору № 42-00/10/5245/9-21 від 18.10.2021 та протокол уповноваженої особи щодо продовження строку укладання договору на закупівлю робіт "Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС "Сколе", Львівська область, Сколівський район, с. Козьова" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи) до 60 днів №158УО/3 від 18.10.2021 додаються.
V. Надати інформацію та документи та щодо невиконання умов пункту 4.2 та 2.4 договору від 20.10.2021 № 18/10-21СКО (далі – Договір), укладеного з переможцем ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» (виконання робіт та здійснення оплати за надані послуги).
Відповідно до п. 3.2. Договору датою початку виконання підрядником робіт вважається дата, зазначена замовником у письмовій заявці про готовність до виконання договору (далі - Заявка). За об’єктивними обставинами Заявка з боку замовника не подавалась, виконання робіт підряду по договору не здійснювалось, розрахунків між сторонами не проводилось.
VI. Надати пояснення (обґрунтування) щодо причин невиконання переможцем ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» умов підпункту 2.6 Договору в частині ненадання банківської гарантії повернення авансового платежу.
ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» звернулось до АТ «Укртранснафта» (лист від 27.10.2021 № 4350/6-21 додається) з пропозицією щодо зміни порядку розрахунків по договору від 20.10.2021 № 18/10-21СКО на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція периметральної огорожі ЛВДС «Сколе», Львівська область, Сколівський район, с. Козьова». Шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 26.11.2021 (додається) порядок розрахунків було змінено.