-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція периметральної огорожі КП "Дрогобич", Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи).
Реконструкція периметральної огорожі КП "Дрогобич", Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Завершена
7 398 745.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 993.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 993.73 UAH
Номер:
abc762a5f03c4c729dad705d5cab1df0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:11 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-09-03-000825-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 159УО/1 від 03.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» (далі – ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА»), повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2021, протокол № 159УО/2 від 28.09.2021, протокол № 159УО/3 від 18.10.2021, договір № 18/10-21ДРО від 20.10.2021, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду № 1 від 26.11.2021, пояснення Замовника, надані 08.08.2022 та 11.08.2022 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
17.08.2022 17:18 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
6875fac1334e4852b3aa363b50dea87e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції периметральної огорожі КП «Дрогобич», за адресою: Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-000825-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
615c9125d4664238a406fdd822d6bc20
Назва:
Відповідь на електронний запит від 03.08.2022 про надання пояснень.
Дата опублікування:
08.08.2022 11:43
Опис:
*Даний текст дублюється у прикріпленому файлі.
На ваш електронний запит від 03.08.2022 про надання пояснень повідомляємо наступне:
І. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі «Реконструкція периметральної огорожі КП "Дрогобич", Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи)» (UA-2021-09-03-000825-c) здійснено на підставі розробленої і затвердженої проектної документації (Додаток 1.1 до тендерної документації) «Реконструкція периметральної огорожі КП «Дрогобич», Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51» (Робочий проект)» з основними техніко-економічними показниками, що затверджена рішенням АТ «Укртранснафта» від 18.01.2019 № 07 (додається).
- Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розробленої і затвердженої проектної документації (Додаток 1.1 до тендерної документації) «Реконструкція периметральної огорожі КП «Дрогобич», Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51» (Робочий проект)» з основними техніко-економічними показниками, що затверджена рішенням АТ «Укртранснафта» від 18.01.2019 № 07 (додається) та п. 4.3.1. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом Товариства від 03.03.2021 №87, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
ІІ Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі).
І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня)
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
• головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
• розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» — «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv
Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic .
ІІ. Суб’єкти господарювання державного сектору економіки
Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» — «Суб’єкти господарювання» або за інтернет-посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html .
Висновок:
Враховуючи викладену вище інформацію, зокрема:
опису «цільової аудиторії» у абзаці першому даного Пояснення з преамбули Постанови № 710, розділах І та ІІ даного Пояснення та наступні об’єктивні обставини:
- АТ Укртранснафта не належить до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
- інформації про АТ Укртранснафта немає у переліку пункту 41 постанови № 710;
- АТ Укртранснафта не входить у «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv ;
- АТ Укртранснафта не входить у Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) цей Реєстр можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням : http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.htm ,
доходимо до висновку, що дія Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджується на
АТ Укртранснафта в т.ч. не рзповсюджується на АТ Укртранснафта і вимога щодо забезпечення:
а) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
б) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Враховуючи надані вище Пояснення, обов’язкове забезпечення Товариством документів та дій по оприлюдненню (перелічені вище в пункті а) та б) цього Пояснення) чинним Законодавством для Товариства - не передбачено.
Таким чином відсутні законодавчі підстави для обов’язкової наявності самого розміщення та можливості надання Товариством посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи надані вище пояснення, вимога щодо надання Товариством на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Товариством.
ІІІ. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання
ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА» вимог частини другої статті 41 Закону.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЖИТЛОРЕМБУД - НІКА» надано відповідні документи про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії, документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (додаються).
Номер:
41b7db58d6c54bb49cc23743924b7a1f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2022 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція периметральної огорожі КП "Дрогобич", Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-000825-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати пояснення щодо укладання договору від 20.10.2021 № 18/10-21ДРО на 22 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У разі прийняття рішення про продовження строку для укладання договору, надати обґрунтування такої необхідності (з документальним підтвердженням).
2. Враховуючи те, що сроки виконання робіт визначаються на підставі календарного графіка (додаток № 2 до договору від 20.10.2021 № 18/10-21ДРО) та встановлено до квітня 2022 року (включно) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання робіт (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
073a67daecc14e4a9d3336ff9eb29ce8
Назва:
Відповідь на електронний запит від 09.08.2022 про надання пояснень.
Дата опублікування:
11.08.2022 09:20
Опис:
*Даний текст дублюється у прикріпленому файлі.
На ваш електронний запит від 09.08.2022 про надання пояснень повідомляємо наступне:
І. Просимо надати пояснення щодо укладання договору від 20.10.2021 № 18/10-21ДРО на 22 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У разі прийняття рішення про продовження строку для укладання договору, надати обґрунтування такої необхідності (з документальним підтвердженням).
Керуючись ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення щодо продовження строків для укладання договору до 60 днів, у зв’язку з необхідністю опрацювання великого об’єму документів, що надавались учасником-переможцем. Службова записка стосовно продовження строку укладання договору №42-00/10/5245/9-21 від 18.10.2021 та протокол уповноваженої особи щодо продовження строку укладання договору на закупівлю робіт "Реконструкція периметральної огорожі КП "Дрогобич", Львівська область, м. Дрогобич, вул. Нафтовиків, 51" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи) до 60 днів №159УО/3 від 18.10.2021 додаються.
ІІ Враховуючи те, що строки виконання робіт визначаються на підставі календарного графіка (додаток № 2 до договору від 20.10.2021 № 18/10-21ДРО) та встановлено до квітня 2022 року (включно) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання робіт (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Відповідно до п. 3.2. договору від 20.10.2021 № 18/10-21ДРО датою початку виконання Підрядником робіт вважається дата, зазначена Замовником у письмовій заявці про готовність до виконання Договору (Далі - Заявка). За об’єктивними обставинами Заявка з боку Замовника не подавалась, виконання робіт підряду по Договору не здійснювалось, розрахунки між Сторонами не проводились.