• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області» (Код за ДК 021:2015: 45453100-8 – Реставраційні роботи)

Завершена

46 656 344.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234 000.00 UAH
Номер: 1e2e2a20632e4f45bfe7e956e7870f04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.09.2022 13:50 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.09.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-09-02-005165-b 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону зі змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зі змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника зі змінами (протокол від 09.09.2021 № 48), тендерні пропозиції приватного підприємства «ТЕХНО АРК» (далі – ПП «ТЕХНО АРК»), товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (далі – ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 21.09.2021 № 50 та від 22.09.2021 № 51, повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2021, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 12.10.2021 № 192, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду до договору від 25.10.2021 № 1, відповідь Замовника отриману 20.09.2022 на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу питання щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» вимог частини другої статті 41 Закону не досліджувалося, позаяк згідно наданих пояснень Замовника документи, які надано переможцем торгів під час підписання договору про закупівлю, вилучені в рамках кримінального провадження №42022202520000008 від 17.01.2022 року слідчим СВ Охтирського РВП ГУНП в Сумській області.
Період усунення порушень: 07.10.2022 17:14 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2022 17:14

Запити/Пояснення