-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області»
Місце виконання робіт: по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області
Завершена
2 553 445.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 767.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 767.23 UAH
Номер:
4bd4a018ff274f34be13d4332bf8a691
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
15.06.2022 11:21 - 09.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2022 № 166
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від14.06.2022 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2021-09-02-010183-a Миколаївське комунальне підприємство «Житлово-комунальне управління» «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» 2 553 445,20 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2, 4, 5 частини першої статті 5, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д та б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 29.09.2021 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – Учасник), ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету Миколаївського комунального підприємства «Житлово-комунальне управління» (далі – Замовник) від 01.10.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2021, договір від 26.10.2021 № 114, додаткові угоди від 26.10.2021 № 1 та № 2, пояснення Замовника від 17.06.2022 року.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету від 01.10.2021 б/н.
Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції
Учасника встановлено наступне.
Відповідно до частини 6 Розділу 3 ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Учасником у складі пропозиції надано заповнений розрахунок договірної ціни, складеної станом на 16.09.2021 року, в рядку 10 якої включено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами без зазначення вартості.
Слід зазначити, що у складі пропозиції Переможця міститься заповнений розрахунок договірної ціни, складеної станом на 13.09.2021 року, з аналогічним включенням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами без зазначення вартості.
Враховуючи вказане, пропозиція Учасника подана відповідно до вимог, встановлених замовником у ТД та дотриманням норм ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту 1 та 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», чим порушено норми пункту 2 частини першої статті 5 Закону
№ 922-VIII зокрема, дотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції
ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ вимогам законодавства та умовам тендерної документації.
Згідно з частиною 6 Розділу 3 ТД учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: бортових каменiв бетонних, фiгурних елементiв мощення та дорожнiх знакiв на металевих стояках.
На виконання вказаної вимоги Замовника, Переможцем надано від виробника товару листи від 15.09.2021 № 01/09 та № 25 щодо спроможності здійснення поставки.
Однак, документи, на підтвердження спроможності здійснення монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічній специфікації Переможцем у складі пропозиції не надано, чим не забезпечено виконання повною мірою вимог частин 6 Розділу 3 ТД.
Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку за формою таблиці А, в якій зазначити у тому числі, інформацію про наявність офісного приміщення та матеріально- технічної бази (виробнича база, складські приміщення, тощо) із зазначенням адреси.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.09.2021 № 22, в якій інформація про наявність офісного приміщення та матеріально-технічної бази у ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ не зазначена, чим не підтверджено вимоги розділу 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір на суму 2 399 560, 91 гривень.
Поряд з цим, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» та не відхиливши тендерну пропозицію Переможця, Замовником порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
07.07.2022 13:50 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2022 13:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» (UA-2021-09-02-010183-a) від 07 липня 2022 р. повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №114 від 26.10.2021 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №114 від 26.10.2021 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
11.07.2022 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
- rejectionOfBidsNotByLaw: Відсутній механізм
Опис:
договір розірвано
Дата публікації:
29.07.2022 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
c5f82f4e474c486dace12c07e1c23862
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2022 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-02-010183-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Миколаївським комунальним підприємством «Житлово-комунальне управління» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому/на яких підставах Замовником продовжено термін дії договору від 26.10.2021 № 114 до 31.12.2022 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ae79614c3f04759a860ec310525aa11
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 16.06.2022 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» (UA-2021-09-02-010183-a), надаємо наступну інформацію.
Дата опублікування:
17.06.2022 13:42
Опис:
1) Обґрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області від 14.04.2021 р. №493.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області», який виконаний з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», іншими нормативно-правовим актам і нормативними документами у галузі будівництва. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації, та які повинні бути якісними і відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 серпня 2021 р. № 14-0506/01-21.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Рудники Стрийського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2) Чому/на яких підставах Замовником продовжено термін дії договору від 26.10.2021 № 114 до 31.12.2022 року?
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відтак, враховуючи п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із відсутності в Замовника торгів нового рішення сесії про виділення додаткових коштів для повного фінансування всього обсягу робіт згідно з кошторисною документацією, з урахуванням п. 13.1 Договору №114 від 26 жовтня 2021 р., було укладено Додаткову угоду про продовження строку дії договору.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на МИКОЛАЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ".
Проте, дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на сайті розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської - https://mykolaivmr.gov.ua