• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби для парків і розваг

Завершена

956 287.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 781.44 UAH
Номер: 76e06c15a5fa42a6a3e3b977e7ac5972
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 20:36 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторинг 76 UA-2021-09-02-003766-a 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, місто ХАРКІВ
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), ausheva0775@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення проекту договору. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Поділюкс-Україна» та ФОП Тараби Дмитра Юрійовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити лист Департамента гуманітарної політики Дніпровської міської ради до АТ КБ «ПРИВАТБАНК», зазначене в поясненні, перерахувати кошти в сумі 28 668,00 грн (банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції) до місцевого бюджету та здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-2021-09-02-003766-a, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-02-003766-a, тендерну документацію, затверджену уповноваженою замовника Лебедюк М.Ю. від 28.10.2021 (зі змінами), зміни до тендерної документації від 01.10.2021, від 08.10.2021, від 12.10.2021, 20.10.2021, підписані уповноваженою замовника Лебедюк Мариною, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Поділюкс-Україна» та ФОП Тараби Дмитра Юрійовича, протокол (рішення) уповноваженої особи № 168 від 01.12.2021 та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01 грудня 2021 року, договір поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021, додаткові угоди до нього (№ 1 від 14.12.2021, № 2 від 30.12.2021, № 3 від 25.01.2022), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.10.2022 та 21.10.2022. В ході проведення моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Поділюкс-Україна» після того як він був обраний переможцем торгів, листом від 30.11.2021 № 30-11/1 Замовника було повідомлено щодо неможливості виконання умов договору закупівлі у зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин. Вимогами частини 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а вразі здійснення Замовником закупівлі не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників». На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документів, які підтверджують перерахування до місцевого бюджету коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділюкс-Україна», Замовником зазначено, що направлено листа до АТ КБ «ПРИВАТБАНК. щодо зарахування коштів на рахунок, станом на поточну дату кошти не зараховані. Однак, даний лист на підтвердження наданої інформації та документи, що свідчать про вжиття заходів для перерахування коштів в сумі 28 688,00 грн у відповідний бюджет Замовником до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Крім того, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021, Замовником зазначено, що на кінець року в Замовника було відсутнє достатнє фінансування для повного виконання зобов’язань перед Постачальником за укладеним договором, сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду щодо повного виконання зобов’язань за договором та погашення кредиторської заборгованості. Однак, будь-якого документального підтвердження вищезазначеної інформації Замовником до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що пунктом 1 частини першої статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Проте, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив проект договору, викладений у додатку № 6 до тендерної документації (нова редакція), пунктами 1.1, 1.2 якого передбачено наявність специфікацій, що додаються до договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною. Однак у проекті договору, який входить до тендерної документації такі додатки Замовником не оприлюднені, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 24.10.2022 23:54 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2022 23:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформуємо про подання до суду позовної заяви.
Дата публікації: 11.11.2022 18:22

Запити/Пояснення