-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби для парків і розваг
Завершена
956 287.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 781.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 781.44 UAH
Номер:
76e06c15a5fa42a6a3e3b977e7ac5972
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 20:36 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторинг
76 UA-2021-09-02-003766-a 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення проекту договору.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Поділюкс-Україна» та ФОП Тараби Дмитра Юрійовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити лист Департамента гуманітарної політики Дніпровської міської ради до АТ КБ «ПРИВАТБАНК», зазначене в поясненні, перерахувати кошти в сумі 28 668,00 грн (банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції) до місцевого бюджету та здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Департамента гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-2021-09-02-003766-a, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-02-003766-a, тендерну документацію, затверджену уповноваженою замовника Лебедюк М.Ю. від 28.10.2021 (зі змінами), зміни до тендерної документації від 01.10.2021, від 08.10.2021, від 12.10.2021, 20.10.2021, підписані уповноваженою замовника Лебедюк Мариною, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Поділюкс-Україна» та ФОП Тараби Дмитра Юрійовича, протокол (рішення) уповноваженої особи № 168 від 01.12.2021 та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01 грудня 2021 року, договір поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021, додаткові угоди до нього (№ 1 від 14.12.2021, № 2 від 30.12.2021, № 3 від 25.01.2022), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 20.10.2022 та 21.10.2022.
В ході проведення моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Поділюкс-Україна» після того як він був обраний переможцем торгів, листом від 30.11.2021 № 30-11/1 Замовника було повідомлено щодо неможливості виконання умов договору закупівлі у зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин.
Вимогами частини 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а вразі здійснення Замовником закупівлі не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників».
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документів, які підтверджують перерахування до місцевого бюджету коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділюкс-Україна», Замовником зазначено, що направлено листа до АТ КБ «ПРИВАТБАНК. щодо зарахування коштів на рахунок, станом на поточну дату кошти не зараховані.
Однак, даний лист на підтвердження наданої інформації та документи, що свідчать про вжиття заходів для перерахування коштів в сумі 28 688,00 грн у відповідний бюджет Замовником до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Крім того, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021, Замовником зазначено, що на кінець року в Замовника було відсутнє достатнє фінансування для повного виконання зобов’язань перед Постачальником за укладеним договором, сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду щодо повного виконання зобов’язань за договором та погашення кредиторської заборгованості.
Однак, будь-якого документального підтвердження вищезазначеної інформації Замовником до пояснення додано не було, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що пунктом 1 частини першої статті 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Проте, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив проект договору, викладений у додатку № 6 до тендерної документації (нова редакція), пунктами 1.1, 1.2 якого передбачено наявність специфікацій, що додаються до договору про закупівлю і є його невід’ємною частиною.
Однак у проекті договору, який входить до тендерної документації такі додатки Замовником не оприлюднені, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
24.10.2022 23:54 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 23:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо про подання до суду позовної заяви.
Дата публікації:
11.11.2022 18:22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
510bb356475148f9822f6cb77cfa2f55
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вироби для парків та розваг» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-02-003766-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Моніторингом тендерних пропозицій ТОВ «Поділюкс-Україна» встановлено, що даним учасником після того як він був обраний переможцем торгів, листом від 30.11.2021 № 30-11/1 було повідомлено щодо неможливості виконання умов договору закупівлі у зв’язку із виникненням форс-мажорних обставин.
Вимогами п. 3 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а вразі здійснення замовником закупівлі не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників».
Виходячи з вищевикладеного просимо надати пояснення та підтверджуючі документи на предмет коли та в якій сумі надійшли кошти від ТОВ «Поділюкс-Україна» для забезпечення тендерної пропозиції. Також, необхідно надати документи, що підтверджують перерахування даних коштів до місцевого бюджету.
2. Моніторингом Тендерної документації Замовника встановлено, що всупереч вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в ній відсутні опис та приклади формальних помилок (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Поясніть, з якої причини допущено встановлене порушення.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання договору поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021 сторонами договірних зобов’язань (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору поставки № 0350-БУ21 від 14.12.2021.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах
та органах влади
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Оксана ЗЮКІНА
Номер:
40878b39e1484e64acee524f75b915e8
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2022 17:36
Опис:
Замовником направлено листа до АТ КБ «ПРИВАТБАНК» щодо зарахування коштів на рахунок, станом на поточну дату кошти не зараховані.
Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Крім того, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У зв’язку із впровадженням воєнного стану, керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341/2022, від 12.08.2022 № 573/2022) та підтвердженням настання форс-мажорних обставин листом ТПП України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р., що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, щодо неможливості надання інформації щодо стану виконання договору. У Замовника немає технічної можливості надати видаткові накладні, оскільки працює дистанційно на підставі Наказу Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради від 12.09.2022 року № 170-к.
Оскільки Замовник є бюджетною організацією тому згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Оскільки на кінець року в Замовника було відсутнє достатнє фінансування для повного виконання зобов’язань перед Постачальником за укладеним договором, Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду щодо повного виконання зобов’язань за договором та погашення кредиторської заборгованості.
Номер:
9e90df466c4b4918b3312b1a8291f61b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2022 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
В доповнення до питання 2 переліку питань від 17.10.2022, просимо роз'яснити чому в Тендерній документації зазначено "До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться" (стор. 8 абз. 1) тоді як сама інформація стосується допущення помилок учасником? Допущення формальних (несуттєвих) помилок Замовником не передбачено Переліком формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020р. за № 715/34998. Поясніть даний факт.
Номер:
2f1032d05e22498fa99f47a77dcb16ea
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2022 15:04
Опис:
Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Відповідно Замовник під час складання тендерної документації врахував положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, тобто зазначив саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації.
Щодо зазначення слова «Замовник» це описка. Від учасників, які готувались та переглядали дану закупівлю, запитань та уточнень щодо зазначеного не надходило.