- 
                    Переговорна процедура
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
Комплект меблів для навчальних кабінетів початкової школи
Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, рівень розпорядника бюджетних коштів - 3. Тендерна документація додається окремим додатком. (39162100-6 - Навчальне обладнання)
                        Торги відмінено
                        
                                                                    
                
            
                879 360.00
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    7eea3f67a73c4d478760e8def5b3ce90
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2021-09-08-000034
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    08.09.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    08.09.2021 16:37 - 30.09.2021 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
НАКАЗ
08.09.2021                                              Одеса                                              № 525
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.09.2021.
Начальник	Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби 
від  08.09.2021   № 525
         
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель	
№ з/п	Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер	дата оприлюднення                	
			
9	UA-2021-09-01-009554-a	01.09.2021	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу	
контролю у сфері закупівель                                                                                Світлана САМОКІШ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Роздільнянський центр освіти» (далі – Замовник)
на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 01.09.2021 в електронній системі закупівель, протокол засідання тендерного комітету  від 01.09.2021, пояснення та документи отримані 14.09.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що 01.09.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури за номером ІD: UA-2021-09-01-009554-a  на закупівлю товарів за предметом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі, очікуваною вартістю 879 360,00 гривень.
Зазначена переговорна процедура закупівлі застосована відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону з підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити  саме  документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання 14.09.2021 надав інформацію, яка не спростовує виявлених порушень та не обґрунтовує рішення Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    14.09.2021 17:07 - 29.09.2021 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    14.09.2021 17:07
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    З висновком Південного офісу Держаудитслужби Замовник погоджується.  З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, комунальною установою  16.09.2021 р. відмінено переговорну процедуру UA-2021-09-01-009554-a по предмету: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 39160000-1 - Шкільні меблі (комплект меблів для навчальних кабінетів  початкової школи) з підстав відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник у зв’язку  з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    20.09.2021 19:08
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Так
                    Опис:
                    .
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    22.09.2021 08:15
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    b68b1349e69f42bf8d1e99b8e1d14a73
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    09.09.2021 10:01
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    15.09.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити  саме  документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    e25b9817dd254b78be1faa6a382b21a9
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення замовника
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.09.2021 09:59
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі Комплект меблів для навчальних кабінетів початкової школи (UA-2021-09-01-009554-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі.
            На запит Південного офісу Держаудитслужби Замовник повідомляє наступне:
1. 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710): - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник оприлюднює вищевказану інформацію на власному сайті https://kusvtgrr.webnode.com.ua.
2. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 
Електронною системою закупівель автоматично було двічі відмінено процедуру закупівель за предметом показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – – 39160000-1 - Шкільні меблі (комплект меблів для навчальних кабінетів  початкової школи) – 
1) ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-28-011445-b, процедура відкритих торгів оголошена 28.07.2021 р., очікувана вартість 916000,00 грн з ПДВ, дата формування звіту про результати проведення процедури − 13 серпня 2021, кількість учасників процедури закупівлі: 1 - ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код за ЄДРПОУ 32153207; підстава відміни − подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій згідно з абзацом другим пункту 1 частини другої ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (із змінами, далі за текстом – «Закон»), посилання на звіт про результати проведення процедури закупівлі − https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-28-011445-b/print/report/pdf;
2) ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-13-010569-a, процедура відкритих торгів оголошена 13.08.2021 р., очікувана вартість 916000,00 грн з ПДВ, дата формування звіту про результати проведення процедури – 29 серпня 2021, кількість учасників процедури закупівлі: 1 – ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код за ЄДРПОУ 32153207, підстава відміни − подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій згідно з абзацом другим пункту 1 частини другої ст. 32 Закону, посилання на звіт про результати проведення процедури закупівлі − https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-13-010569-a/print/report/pdf.
Тобто, в обох процедурах відкритих торгів єдиним учасником було ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код за ЄДРПОУ 32153207. Таким чином, в обох процедурах відкритих торгів відсутня достатня кількість тендерних пропозицій, визначена цим Законом. Зазначені процедури відкритих торгів ідентифікатор  закупівлі UA-2021-07-28-011445-b та UA-2021-08-13-010569-a автоматично відмінені електронною системою закупівель внаслідок подання для участі менше двох тендерних пропозицій.
Оскільки було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, Замовник має право застосувати як виняток переговорну процедуру відповідно до статті 40 частини 2 пункту 1, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Додаються документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: автоматично сформовані електронною системою закупівель pdf-файли – Звіти про результати проведення процедур закупівлі UA-2021-07-28-011445-b та UA-2021-08-13-010569-a.
             За результатами проведеного аналізу пропозиція учасника ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код за ЄДРПОУ 32153207 відповідає вимогам до предмету закупівлі та кваліфікаційним і іншим вимогам до учасника, відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону. Запропонований Учасником товар відповідає технічним та якісним характеристикам, а також вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації за процедурами закупівель, які не відбулися: ідентифікатор  закупівлі UA-2021-07-28-011445-b та UA-2021-08-13-010569-a.
            На підтвердження додаються скановані копії документів:
1.Кошториси на 2121 р.;
2. Звіти про результати проведення процедур закупівлі UA-2021-07-28-011445-b та UA-2021-08-13-010569-a
2.Пропозиція Учасника до переговорної процедури;
3.Протокол переговорів з Учасником
                
                        