-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
Бензин та дизельне паливо, відповідно до Технічної специфікації (Додаток 4 до ТД).
Завершена
1 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 850.00 UAH
Номер:
ec4d128435254c9fb3a847a70fea4d30
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-22-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2023 00:00
Період моніторингу:
22.02.2023 16:22 - 16.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.02.2023 № 11
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.02.2023 № 11
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-09-01-004163-b 01.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.09.2021
№ 232 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «САН ОЙЛ» (далі –
ТОВ «Торговий дім «САН ОЙЛ»), вимогу про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «Торговий дім «САН ОЙЛ», протокол уповноваженої особи від 24.09.2021 № 252, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.09.2021, договір про закупівлю товару за кодом ДК:021:2015ЄЗС:0913000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо) від 05.10.2021 № 6665, укладений між Замовником та ТОВ «Торговий дім «САН ОЙЛ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.10.2021, додаткові угоди від 04.11.2021 № 1, від 29.12.2021 № 2, від 13.01.2022 № 3 та від 16.02.2022 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.02.2023.
Період усунення порушень:
10.03.2023 15:15 - 16.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2023 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
4060065536434beea2b044d47b7429da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.02.2023 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Бензин та дизельне паливо», ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 370 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-004163-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Торговий дім «САН ОЙЛ» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, зазначену у довідці з інформацією про мережу АЗС; на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно (на місця, які будуть задіяні у процесі виконання договору), а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. У разі відсутності власних АЗС, учасник повинен надати інформацію про наявність чинних ліцензій АЗС партнерів;
3) інформацію про рівень ринкових цін на нафтопродукти станом на дату укладання договору у вигляді довідки або листа відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію»?
3. Згідно з пунктом 10.1 додаткової угоди від 29.12.2021 № 2 до договору про закупівлю товару за кодом ДК:021:2015ЄЗС:0913000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо) від 05.10.2021 № 6665, укладеного з ТОВ «Торговий дім «САН ОЙЛ», договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє по 28 лютого 2022 року включно, але в будь якому випадку сторонами своїх невиконаних зобов’язань на момент завершення строку дії договору, а саме: в частині виконання постачальником отриманих заявок від покупця і оплати покупцем за партії фактично поставленого товару.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
4. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю товару за кодом ДК:021:2015ЄЗС:0913000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо) від 05.10.2021 № 6665.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e991ae048bf4440fa458296194d40a5a
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 17:32
Опис:
Вих. № 213 від 28 лютого 2023 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Управління
Ірині БІЛАЗЕРСЬКІЙ
Пояснення на запит
Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” (далі — Замовник, скорочено КП “Швидкісний трамвай”), висловлює Вам свою повагу та у відповідь на запит про надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-M-2023-02-22-000069 ● ec4d128435254c9fb3a847a70fea4d30 (згідно наказу від 22.02.2023 за № 11 “Про початок моніторингу процедур закупівель”), повідомляємо наступне.
1. Процедура закупівлі “Бензин та дизельне паливо”, ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2021-09-01-004163-b, була здійснена за рахунок власного бюджету підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства), прямі бюджетні призначення на здійснення закупівлі за цим предметом у замовника відсутні.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками наведені у Додатку 4 до тендерної документації - “Технічна специфікація” та обумовлюється виробничою необхідністю високої якості матеріалів та сумісності з наявною технікою та обладнанням. За технічними та експлуатаційними властивостями, для досягнення замовником якісної та технологічної відповідності, що вимагається спеціалістами з технічної частини замовника, вироби зазначені у технічній специфікації мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу та відділу матеріально-технічного постачання КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано “Технічну специфікацію” (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб та отриманих заявок очікуваного використання протягом року від підрозділів підприємства. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі (1 370 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за результатами аналізу ринку та проведеного розрахунку вартості (копія додається) відповідних товарів станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, та отриманих комерційних пропозицій (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель службової записки 30.08.2021 р. від начальника відділу матеріально-технічного постачання, погодженої заступником директора, на проведення процедури закупівлі “Бензин та дизельне паливо”, з орієнтовною очікуваною вартістю 1 400 000 грн. з ПДВ (копія додається).
Щодо посилання на веб-сторінку з обґрунтуванням розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” не має власного офіційного веб-сайту, тому згідно із пунктом 41 Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, замовник надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (офіційний веб-портал міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” Виконавчого комітету Криворізької міської ради), на якому у встановлені строки та належним чином розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/
Поряд з цим, звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із введенням воєнного стану та його продовженням, за розпорядженням Начальника Військової адміністрації міста Кривого Рогу, доступ до офіційного веб-порталу міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” тимчасово обмежено, відповідне повідомлення було розміщено від 25.03.2022 року на офіційному сайті ТРК "Рудана" (файл скріншоту додається).
2. Переможцем процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «САН ОЙЛ» (далі скорочено ТОВ “ТД “САН ОЙЛ”) під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника дотримані, на підставі чого укладено Договір про закупівлю від 05 жовтня 2021 року за № 6665. На підтвердження надаємо скановані копії документів, наданих для укладення договору ТОВ “ТД “САН ОЙЛ”.
3. Умови Договору про закупівлю товару від 05 жовтня 2021 року за № 6665, укладеного із ТОВ “ТД “САН ОЙЛ”виконано частково, а саме в частині поставки партії товару постачальником (копії актів звірки розрахунків від 10.01.2023, 23.02.2023 додаються). Станом на 28.02.2023 у КП “Швидкісний трамвай” наявна заборгованість перед ТОВ “ТД “САН ОЙЛ”. Сума Договору була зменшена згідно із Додатковою угодою № 4 до Договору від 16.02.2022, відповідно до фактично поставленого товару за цим Договором. Враховуючи вищезазначене, замовник не може надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
4. У відповідь на пункт 4 запиту замовник КП “Швидкісний трамвай” повідомляє, що Додаткова угода на продовження строку дії цього Договору згідно із пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) не укладалась. Поряд з цим, згідно із Додатковою угодою № 2 від 29.12.2021 Сторонами було продовжено дію Договору відповідно до частини шостої статті 41 Закону.
Звіт про виконання договору про закупівлю товару за кодом ДК:021:2015ЄЗС:0913000-9 Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо) від 05.10.2021 № 6665 не оприлюднено замовником з причин невиконання замовником умов щодо оплати перед ТОВ “ТД “САН ОЙЛ” станом на 28.02.2023.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, звіт про виконання договору про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 42 Закону, звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити інформацію, в тому числі суму оплати за договором про закупівлю.
Наразі КП “Швидкісний трамвай” має певні фінансові труднощі, пов’язані з карантинними обмеженнями, введенням та продовженням воєнного стану, а також через запровадження у місті Кривому Розі безкоштовного проїзду у комунальному транспорті, що впливає на зменшення надходжень коштів від господарської діяльності підприємства. Питання оплати за умовами договору вирішуються між Сторонами окремо.
У зв’язку із викладеним, оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” має невиконані зобов’язання за Договором в частині оплати за поставлений Товар, звіт про виконання договору про закупівлю станом на 28.02.2023 не оприлюднено, у свою чергу звіт буде оприлюднено в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання Договору замовником, а саме з дня здійснення оплати наявної заборгованості.
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Технічна специфікація (Додаток 4 до ТД).pdf (2 стор.);
2. Протокол УО.pdf (3 стор.);
3. Розрахунок оч.вартості.pdf (4 стор.);
4. Служб.записка паливо.pdf (1 стор.);
5. Документи переможця ТОВ САН ОЙЛ+ТПП.pdf (9 стор.);
6. Ліцензії.rar (64 стор.);
7. Акт звірки від 10.01.23 КП ШТ - ТОВ САН ОЙЛ.pdf (1 стор.);
8. Акт звірки від 23.02.23 КП ШТ - ТОВ САН ОЙЛ.pdf (2 стор.);
9. Screenshot_доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр» закрито.png (1 стор.).
З повагою!
Начальник відділу з публічних закупівель
та матеріально-технічного постачання
КП «Швидкісний трамвай» Дмитро КРУЦЕНКО