• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт тротуару по вул. Радів в м. Миколаєві Львівської області»

Місце виконання робіт: по вул. Радів в м. Миколаєві Львівської області

Завершена

2 236 779.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 183.90 UAH
Номер: 905697922ff347b9a223e65987885332
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.06.2022 11:22 - 09.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.06.2022 № 166 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від14.06.2022 № 166 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 2. UA-2021-09-01-008126-a Миколаївське комунальне підприємство «Житлово-комунальне управління» «Капітальний ремонт тротуару по вул. Радів в м. Миколаєві Львівської області» 2 236 779,60 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vita13131313@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д та б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 27.09.2021 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету Миколаївського комунального підприємства «Житлово-комунальне управління» (далі – Замовник) щодо визначення переможця від 28.09.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2021, договір від 18.10.2021 № 113, додаткову угоду від 22.10.2021 № 1, від 28.12.2021 № 1/1 та № 2, пояснення Замовника від 17.06.2022 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ вимогам законодавства та умовам тендерної документації. Згідно з частиною 6 Розділу 3 ТД учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме бортових каменiв бетонних. На виконання вказаної вимоги Замовника, Переможцем надано від виробника товару лист від 15.09.2021 № 26 щодо спроможності здійснення поставки. Однак, документи, на підтвердження спроможності здійснення монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічній специфікації Переможцем у складі пропозиції не надано, чим не забезпечено виконання повною мірою вимог частин 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку за формою таблиці А, в якій зазначити у тому числі, інформацію про наявність офісного приміщення та матеріально- технічної бази (виробнича база, складські приміщення, тощо) із зазначенням адреси. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.09.2021 № 26, в якій інформація про наявність офісного приміщення та матеріально-технічної бази у ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ не зазначена, чим не підтверджено вимоги розділу 1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ГЕЛЕТА НАЗАР МИРОНОВИЧ як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір на суму 2 181 575,88 гривень.
Період усунення порушень: 07.07.2022 13:49 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2022 13:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт тротуару по вул. Радів в м. Миколаєві Львівської області» (UA-2021-09-01-008126-a) від 07 липня 2022 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №113 від 18.10.2021 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду №113 від 18.10.2021 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 11.07.2022 16:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 29.07.2022 11:00

Запити/Пояснення