• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги".

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 41 одиниця Лот 1- 25 одиниць; Лот 2 - 10 одиниць; Лот 3 - 6 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Послуги надаються на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

Завершена

23 992 795.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 16 670.00 UAH
Номер: 5b0515029a604401a348537a27fd230e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 10.05.2022 10:40 - 01.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2022 № 6-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 10.05.2022 № 6-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 4. UA-2021-09-01-001890-c; 01.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 № 519, вимога про усунення порушення від 22.09.2021за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c.b1, роз’яснення Замовника на звернення від 24.09.2021, тендерні пропозиції: Лот 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтна компанія «КВІК» (далі – ТОВ «РК «КВІК», Акціонерного товариства «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (далі – АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Східна залізнична ремонтна компанія» (далі – ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія»); Лот 2: ТОВ «РК «КВІК», ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія»; Лот 3: ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія», ТОВ «РК «КВІК», АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.10.2021 б/н (Лот 1, Лот 2, Лот 3), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2021 (Лот 1, Лот 2, Лот 3), протокольне рішення про визначення переможця від 02.11.2021 № 1393 (Лот 1, Лот 2), протокольне рішення про визначення переможця від 02.11.2021 № 1394 (Лот 3), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.11.2021 (Лот 1, Лот 2, Лот 3), договір від 19.11.2021 № ПР/П-21656/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21656/НЮ), додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 24.01.2022, договір від 19.11.2021 № ПР/П-21657/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21657/НЮ), договір від 19.11.2021 № ПР/П-21655/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21655/НЮ), пояснення від 19.05.2022 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що Замовником укладено додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ. Натомість, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 24.01.2022, тобто на 17 робочий день з дня внесення змін. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Замовником в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону не дотримано строків оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору № ПР/П-21656/НЮ та додаткової угоди від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ. Крім того, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Пунктом 13.1 розділу 13 Договору № ПР/П-21655/НЮ встановлено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року. За результатами моніторингу та з урахуванням пояснень Замовника від 19.05.2022 встановлено, що в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено звіт про виконання Договору № ПР/П-21655/НЮ, оскільки строк дії зазначеного договору про закупівлю закінчився 31 грудня 2021 року.
Період усунення порушень: 30.05.2022 16:45 - 15.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2022 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно висновку про виявлені порушення від 30.05.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13520690), який оприлюднено 30.05.2022 о 16:45
Дата публікації звіту: 10.06.2022 09:55

Запити/Пояснення