-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги".
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 41 одиниця Лот 1- 25 одиниць; Лот 2 - 10 одиниць; Лот 3 - 6 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Послуги надаються на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
23 992 795.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 16 670.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 16 670.00 UAH
Номер:
5b0515029a604401a348537a27fd230e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 10:40 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2022 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу..
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 10.05.2022 № 6-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2021-09-01-001890-c; 01.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 № 519, вимога про усунення порушення від 22.09.2021за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c.b1, роз’яснення Замовника на звернення від 24.09.2021, тендерні пропозиції: Лот 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтна компанія «КВІК» (далі – ТОВ «РК «КВІК», Акціонерного товариства «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (далі – АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Східна залізнична ремонтна компанія» (далі – ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія»); Лот 2: ТОВ «РК «КВІК», ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія»; Лот 3: ТОВ «Східна залізнична ремонтна компанія», ТОВ «РК «КВІК», АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.10.2021 б/н (Лот 1, Лот 2, Лот 3), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2021 (Лот 1, Лот 2, Лот 3), протокольне рішення про визначення переможця від 02.11.2021 № 1393 (Лот 1, Лот 2), протокольне рішення про визначення переможця від 02.11.2021 № 1394 (Лот 3), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.11.2021 (Лот 1, Лот 2, Лот 3), договір від 19.11.2021 № ПР/П-21656/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21656/НЮ), додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 24.01.2022, договір від 19.11.2021 № ПР/П-21657/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21657/НЮ), договір від 19.11.2021 № ПР/П-21655/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21655/НЮ), пояснення від 19.05.2022 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником укладено додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ. Натомість, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 24.01.2022, тобто на 17 робочий день з дня внесення змін.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Замовником в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону не дотримано строків оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору № ПР/П-21656/НЮ та додаткової угоди від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ.
Крім того, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Пунктом 13.1 розділу 13 Договору № ПР/П-21655/НЮ встановлено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року.
За результатами моніторингу та з урахуванням пояснень Замовника від 19.05.2022 встановлено, що в порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено звіт про виконання Договору № ПР/П-21655/НЮ, оскільки строк дії зазначеного договору про закупівлю закінчився 31 грудня 2021 року.
Період усунення порушень:
30.05.2022 16:45 - 15.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2022 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно висновку про виявлені порушення від 30.05.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13520690), який оприлюднено 30.05.2022 о 16:45
Дата публікації звіту:
10.06.2022 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
51d4759b54ce46fbaf2c0288c49afbfa
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
17.05.2022 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником укладено додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до договору від 19.11.2021 № ПР/П-21656/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21656/НЮ). Натомість, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 24.01.2022, тобто на 17 робочий день з дня внесення змін.
Пунктом 13.1 розділу 13 договору № ПР/П-21656/НЮ встановлено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2022 року.
Пунктом 13.1 розділу 13 договору від 19.11.2021 № ПР/П-21657/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21657/НЮ) встановлено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року.
Пунктом 13.1 розділу 13 Договору від 19.11.2021 № ПР/П-21655/НЮ (далі – Договір № ПР/П-21655/НЮ) встановлено, що цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Крім того, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону не дотримано строків оприлюднення інформації про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до Договору № ПР/П-21656/НЮ та додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ?;
- прошу надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника за Договором № ПР/П-21656/НЮ, Договором № ПР/П-21657/НЮ та Договором № ПР/П-21655/НЮ, оскільки строк дії зазначених договорів про закупівлю закінчився 31 березня 2022 року та 31 грудня 2021 року відповідно.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
ac114185efd2450d8cc98c3b61bc9d9c
Назва:
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13520690), який оприлюднено 17.05.2022 о 10-19, надаються пояснення:
Дата опублікування:
19.05.2022 16:39
Опис:
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Лот 1 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар ДГКу - 25 одиниць код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 2 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар АГД - 8 одиниць, АГС - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. Код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" Лот 3 Послуги з ремонту колісних пар: послуги з ремонту колісних пар МПТ- 4 одиниці, ПМГ - 2 одиниці код ДК 021-2015 50222000-7. код ДК 021-2015 "50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-001890-c, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №13520690), який оприлюднено 17.05.2022 о 10-19, надаються пояснення:
1) чому в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону не дотримано строків оприлюднення інформації про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до Договору № ПР/П-21656/НЮ та додаткову угоду від 28.12.2021 № ПР/П-21656-НЮ-д-1 до Договору № ПР/П-21656/НЮ - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду до договору Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 28.12.2021 в день внесення змін, але при накладанні електронного підпису відбувся збій системи, який не був помічений та накладання електронного підпису не відбулось. 24.01.2022 при перегляді процедури закупівлі було виявлено відсутність електронного підпису на повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю та додатковій угоді до договору. Для відображення даної інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду до договору 24.01.2022 було накладено електронний підпис і ця дата була відображена як дата модифікації (оприлюднення). З огляду на велику кількість процедур закупівель оголошених та проведених регіональною філією «Придніпровська залізниця» це єдиний випадок відсутності контролю накладання електронного підпису. В подальшому зобов’язуємось максимально виконувати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
2) надати інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника за Договором № ПР/П-21656/НЮ, Договором № ПР/П-21657/НЮ та Договором № ПР/П-21655/НЮ, оскільки строк дії зазначених договорів про закупівлю закінчився 31 березня 2022 року та 31 грудня 2021 року відповідно - Згідно плану ремонтів основних засобів на 2021 рік між структурним підрозділом «Верхівцевська дистанція колії» та ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» було укладено договір № ПР/П-21656/НЮ від 19.11.2021 на надання послуг з ремонту колісних пар ДГКу в кількості 25 од.(ПЧ-4 – 2од., ПЧ-6 – 4од., ПЧ-7- 1од., ПЧ-9 – 2од., ПЧ-10 – 3од., ПЧ-11 – 2од., ПЧ-12 – 2 од., ПЧ-14 – 2од., ПЧ-15 – 4од., ПЧ-16 – 1од.,ПЧ-17 – 2 од.) на суму 14 711 400,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до п. 4.4. Договору «Надання Послуг проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до отримання Послуг.».
Згідно протоколу № 1962 від 17.12.2021 засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках «капітальні інвестиції», «ремонти» та «інше» укладено додаткову угоду №1ПР/П-21656/НЮ-д-1 до Договору від 19.11.2021 № ПР/П-21656/НЮ.
Відповідно до п 1. додаткової угоди: У відповідності до п.9.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору без зміни вартості послуг до 31.03.2022 укладеного у 2021 році, та встановили внести зміни до договору від 19.11.2021р. №ПР/П-21656/НЮ, а саме:
Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ І ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ»
Пункт 4.8. Строк надання послуг з ремонту колісних пар становить протягом 30 календарних днів, від дня направлення Замовником письмової рознарядки, але не пізніше 30.03.2022, якщо письмова рознарядка направлена Замовником після 28.02.2022.
Розділ 13 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ»
Пункт 13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2022 року.
Рознарядку від 07.12.2021 №НГ/НЗІ-3-3/441 на суму 3 150 тис. грн з ПДВ (надання послуг з ремонту колісних пар типу ДГКу в кількості – 6 од. (ПЧ-10 – 3 од., ПЧ-11 – 2од., ПЧ-16 – 1од.)), було направлено на адресу Виконавця 07.12.2021.
Згідно актів приймання-передачі колісних пар в ремонт: ПЧ-10 – 3 од. передано в ремонт 24.12.2021; ПЧ-11 – 2од.- передано в ремонт 16.12.2021; ПЧ-16 – 1 од.- передана в ремонт 15.12.2021.
02.02.2022 структурним підрозділом «Верхівцевська дистанція колії» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на адресу ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» була направлена ПРЕТЕНЗІЯ №08 від 02.02.2022, згідно вимог Договору від 19.11.2021р. №ПР/П-21656/НЮ п. 6.4. «За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% вартості послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Виконавця у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання.»
Розмір штрафних санкцій за порушення термінів надання послуг, що визначені Договором станом на 01.05.2022 року включно складає 407 912,16 грн з ПДВ.
ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» направила листи Замовнику від 25.04.2022 №04/25-01/2022 з поясненнями до виставленої Претензії від 02.02.2022 №08.
На теперішній час послуги з ремонту колісних пар типу ДГКу в кількості 6 од. ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» не недані.
Також між структурним підрозділом «Верхівцевська дистанція колії» та ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» було укладено договір від 19.11.2021 № ПР/П-21657/НЮ на надання послуг з ремонту колісних пар АГД в кількості 8 од. (ПЧ-4 – 2 од., ПЧ-5 – 2 од., ПЧ-14 – 2 од., ПЧ-16 – 2 од.), АГС – 2 од. (ПЧ-12) на суму 5 524 585,20 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 4.4. Договору «Надання Послуг проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до отримання Послуг.».
Рознарядка від 07.12.2021 № НГ/НЗІ-3-3/440, надання послуг з ремонту колісних пар типу АГД та АГС в кількості 10 одиниць, була направлена на адресу Виконавця 07.12.2021.
Згідно актів приймання-передачі колісних пар в ремонт: ПЧ-4 – 2 од.- передано в ремонт 13.12.2021; ПЧ-5 – 2 од.- передано в ремонт 14.12.2021; ПЧ-12 – 2 од. передана в ремонт 15.12.2021.; ПЧ-14 – 2 од. – передано в ремонт 14.12.2021; ПЧ-16 – 2од.-передано в ремонт 15.12.2021.
28.01.2022 структурним підрозділом «Верхівцевська дистанція колії» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на адресу ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» була направлена ПРЕТЕНЗІЯ №06 від 28.01.2022, згідно вимог Договору від 19.11.2021р. №ПР/П-21656/НЮ п. 6.4. «За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% вартості послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Виконавця у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання.»
Розмір штрафних санкцій за порушення термінів надання послуг, що визначені Договором станом на 01.05.2022 року включно складає 696 098,00 грн з ПДВ.
На теперішній час послуги з ремонту колісних пар типу АГД та АГС в кількості 10 од. ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» не недані.
19.01.2022 комісією «Мелітопольської дистанції колії» під головуванням головного інженера Тарана О.А., членів комісії: головного механіка Носенко Д.В., майстра з ремонту та експлуатації машин і механізмів Малюги І.В, було виконано огляд колісних пар автомотриси АГД-1А №480 в кількості – 2од., які були доставлені 19.01.2022 перевізником з ремонту.
В ході огляду було виявлено:
- відсутні паспорти на колісні пари;
- рік випуску заміненого суцільнокату на колісній парі№00274 не відповідає п 2.5. Договору, встановлено суцільнокат 2019 року виготовлення, коли повинен бути не пізніше 2020 року виготовлення;
- відсутні зворотні матеріали згідно п.4.18 Договору;
- відсутній інспекторський контроль згідно п.2.7 Договору;
- відсутні документи, що підтверджують якість встановлених матеріалів згідно п.2.5 Договору;
- відсутній протокол випробувань відремонтованих колісних пар згідно п.4.14 Договору.
В зв’язку з виявленим зауваженнями, згідно акту від 17.01.2022 №2 послуги з
ремонту колісних пар АГД в кількості – 2 од. СП «Мелітопольська дистанція колії» не прийняті, у зв’язку з чим структурним підрозділом «Мелітопольська дистанція колії» направлено листа від 19.01.2022 № 83 директору ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» щодо неможливості прийняття послуг з ремонту колісних пар АГД.
Таким чином згідно вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Завмовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме «Звіт про виконання договору про закупівлю – протягом двадцяти робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання» - на даний час Замовником активно ведеться претензійна робота по даній закупівлі, а отже терміну оприлюднення Звіту про виконання договору про закупівлю ще не настав.
За договором від 19.11.2021р. №ПР/П-21655/НЮ з АТ «Івано-франківський локомотиворемонтний завод» відповідно до п. 4.4. Договору «Надання Послуг проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до отримання Послуг.». Фінансування для надання письмової рознарядки регіональна філія «Придніпровська залізниця» погоджує та отримує дозвіл у АТ «Укрзалізниця». Для фінансування даного договору тривалий час не було погодження з АТ «Укрзалізниця» тим самим було втрачено час на розірвання договору від 19.11.2021р. №ПР/П-21655/НЮ з АТ «Івано-франківський локомотиворемонтний завод». Таким чином структурним підрозділом «Верхівцевська дистанція колії» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» не було вчасно проведено розірвання договору від 19.11.2021р. №ПР/П-21655/НЮ з АТ «Івано-франківський локомотиворемонтний завод» та не повідомлено вчасно тендерний комітет для можливості розміщення Звіту про виконання договору про закупівлю.
В зв’язку з великою кількістю процедур закупівель та договорів, укладених за їх результатами, тендерний комітет не має можливості відслідковувати виконання договорів, вся відповідальність за це покладена на службу ініціатора закупівлі. Згідно наказу від 20.03.2020 №111/Н «Про організацію порядку укладання господарських договорів, за якими регіональна філія несе витрати, у регіональній філії «Придніпровська залізниця» відповідальність за своєчасне надання інформації про стан виконання договору та звіту про виконання договору несе служба ініціатор закупівлі: «Оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечується службою НХ:
…
3) звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Інформацію для оприлюднення до служби НХ надають дирекції, служби-ініціатори.
Звіт про виконання договору ... надаються до служби НХ протягом доби з дня закінчення строку дії договору, виконання договору, його розірвання або внесення змін до нього (дати реєстрації додаткової угоди), підписані керівником служби, дирекції залізничних перевезень.
Відповідальність за повноту та достовірність інформації у звіті про виконання договору та повідомленні про внесення змін до договору, дотримання строків подання цих документів несуть відповідальні особи, які призначені наказом по кожній службі, структурному підрозділу та по дирекції залізничних перевезень.»