-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо Євро
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
213bffa523804e8798b340b99bd5f1e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2022 00:00
Період моніторингу:
05.08.2022 17:34 - 27.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.08.2022 № 214
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2022 №214
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-09-01-007379-a
01.09.2021 ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922-VIII встановлено порушення норми частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-08-30-003227-a ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення засідання тендерного комітету Замовника: від 21.09.2021 № 121, від 24.09.2021 № 125, від 30.09.2021 № 129, від 25.10.2021 № 142, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі АМКУ) від 04.10.2021 UA-2021-09-01-007379-a.a1, рішення АМКУ від 19.10.2021 № 23649-р/пк-пз, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 12.08.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Моніторингом установлено, що процедура закупівлі має статус "Пропозиції розглянуті". Також установлено, що всі тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі відхилені, що свідчить про наявність у Замовника, визначених частиною першої статті 32 Закону № 922-VIII, підстав для прийняття рішення та відміни тендеру. Проте, на момент здійснення моніторингу рішення та інформація про відміну тендеру в електронній системі закупівлі відсутня.
Таким чином, на порушення норми частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено, тоді як всі тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі відхилені.
Норма частини першої статті 32 Закону № 922-VIII є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень:
16.08.2022 09:58 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2022 09:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східному офісу Держаудитслужби
Надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 16 серпня 2022 року щодо процедури закупівлі згідно предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо Євро» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 Нафта і дистиляти» (ID: UA-2021-09-01-007379-a).
За результатами моніторингу закупівлі згідно предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо Євро», 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (ID: UA-2021-09-01-007379-a), в результаті аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом встановлено порушення норми частини першої статті 32 Закону (висновок Східного офісу Держаудитслужби від 16 серпня 2022 року).
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Тому, на виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 16 серпня 2022 року з метою усунення порушень вимог законодавства сфері державних закупівель, згідно із Законом, прийнято рішення в межах законодавства здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини 1 статті 32 Закону (протокол додається).
Дата публікації звіту:
17.08.2022 08:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення встановлені за результатом моніторингу процедури закупівлі усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
30.08.2022 10:07
Запити/Пояснення
Номер:
3b85b57e63c04779ac761a50d366e5ca
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Бензин А-95, Дизельне паливо Євро», код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-007379-a), яку проведено ГЛЕЮВАТСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04339824/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
На момент початку моніторингу установлено, що всі тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі відхилені. Також установлено, що на момент проведення моніторингу процедура закупівлі має статус «Пропозиції розглянуті», проте рішення та інформація про відміну тендеру в електронній системі закупівлі відсутня.
Просимо надати пояснення, чому Замовником не відмінено тендер при наявності законодавчо визначених підстав?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
a16b9abe8979470ea798f173c5570c48
Назва:
Відповідь на запит Східного офісу Держслужби
Дата опублікування:
12.08.2022 12:27
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, Глеюватська сільська рада (далі – Замовник) надає поясненнящодо закупівлі UA-2021-09-01-007379-a.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У відповідь на дане запитання направляємо примірник «Обґрунтування технічних та якісних характеристик «Бензин А-95, Дизельне паливо Євро», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На даний час, у зв’язку із введенням в Україні воєнного стану доступ до веб-сайту Глеюватської сільської ради обмежено, тому надати таке посилання не є можливим.
3. Надати пояснення, чому Замовником не відмінено тендер при наявності законодавчо визначених підстав?
За наслідками розгляду скарги на публічну закупівлю, тендерним комітетом було прийнято рішення, оформлене протоколом № 142 від 25 жовтня 2021 року, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лівайн Торг», якого було визнано переможцем відкритих торгів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разівідхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи те, що замовником було опубліковано протоколи з рішеннями про відхилення тендерних пропозицій всіх учасників закупівлі, тендер мав бути автоматично скасованим електронною системою.
На даний час обставини того, чому торги не було автоматично скасовано електронною системою, з’ясовуються, про результати буде повідомлено додатково.