-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мясо
Завершена
254 229.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 271.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 271.15 UAH
Номер:
ad642a9ce7af4758ba3a48f7dae86aa5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 15:32 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.11.2021 № 704
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2021 № 704
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-09-01-003352-a від 01.09.2021 – інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради на 2021 рік (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2021 №111, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Цимбала Микола Степанович (далі – ФОП Цимбала М.С.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.09.2021 №119, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2021, договір від 04.10.2021 № 290, пояснення Замовника від 17.11.2021 та від 19.11.2021 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.12.2021 14:06 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
c8230a393c3c454ba67fb37799f2e95b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.11.2021 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо» ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина, ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина, ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-01-003352-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5b034a2e39ca4a41b02ab2f82c21ce2f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
17.11.2021 16:17
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Розмір бюджетних призначень на закупівлю товару затверджено рішенням Засновника, яке оприлюднено у встановленому Законом порядку на сайті Засновника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі знаходиться за адресою: https://specifications.prozorro.org.
Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua
Всі документи , щодо закупівлі UA -2021-09-01-003352-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
Прошу конкретизувати вимоги , щодо запиту моніторингу закупівлі.
Номер:
5aa053d573244af8bb25e83188259952
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.11.2021 16:12
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Розмір бюджетних призначень на закупівлю товару затверджено рішенням Засновника, яке оприлюднено у встановленому Законом порядку на сайті Засновника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі знаходиться за адресою: https://specifications.prozorro.org.
Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua
Всі документи , щодо закупівлі UA -2021-09-01-003352-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
Прошу конкретизувати вимоги , щодо запиту моніторингу закупівлі.
Номер:
a52090c865f341a1b7d27835da14fcb4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2021 09:30
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо» ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина, ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина, ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-01-003352-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
abf01046a902469db62f554bc5bad76e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.11.2021 13:51
Опис:
Прошу надати всі Законні підстави моніторингу, із викладенням у системі Прозорро звернення громадських оганізацій (додати офіційно зареєстровані документи таких звернень від організацій) , у машиночитальному форматі.
Замовнику не зрозумілі підстави проведення моніторнгу. Замовник не має власого веб-сайту , на підставі відсутності кошторисних призначень на його підтримку. Поясніть прозоро і дохідливо , що Вас не влаштовує , може забезпечення харчування із використанням під час приготування страв мяса , для здобувачів освіти (дітей), є порушенням Закону ? Складається враження упредженого ставлення до Замовника. , можу оґрунтувати на Законних підставах.