-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Траверса універсальна та перевантажувальний контейнер для ВП ЗАЕС
Завершена
262 152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 310 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 310 760.00 UAH
Номер:
f6dc272be1d84b67a61f2e2f86429473
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 16:52 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-09-01-000753-c 01.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій JSC Svertas Group, ŠKODA JS a.s., VÚEZ, a.s., ES Group Europe s.r.o., ПрАТ «СНВО «Імпульс», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.08.2021, JSC Svertas Group, ŠKODA JS a.s., VÚEZ, a.s., ES Group Europe s.r.o., ПрАТ «СНВО «Імпульс», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2021, протокол визначення переможця торгів від 31.03.2022 № 02/24, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2022, контракт від 20.04.2022 № 53-129-01-22-02486, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.06.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 24.01.2022 № 1376-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.07.2022 18:47 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 18:47
Запити/Пояснення
Номер:
4a20956dc51a4e2f919aef05c1ee3a6d
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
20.06.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі траверсу універсального та перевантажувальний контейнер для ВП ЗАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-01-000753-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
60a26bed54b54abfb7a8c6e65df07038
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 20.06.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-09-01-000753-c)
Дата опублікування:
23.06.2022 13:48
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 97 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Траверса універсальна та перевантажувальний контейнер для ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-01-000753-c] через електронну систему закупівель 20.06.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайті, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії, які надходять від реалізації виробленої і поставленої електричної енергії державному підприємству «Гарантований покупець» (ГарПок).
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- аналізу ОВЗ, наданої ВП ЗАЕС (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання) виробників даної продукції, а саме ŠKODA JS a.s. (Чеська Республіка), Kamag Transporttechnik GmbH & Co. KG (Німеччина);
- направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам продукції: ŠKODA JS a.s. (Чеська Республіка), Kamag Transporttechnik GmbH & Co. KG (Німеччина);
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
Предметом закупівлі є траверса універсальна та перевантажувальний контейнер для ВП ЗАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі вищезазначеного обладнання у ДП «НАЕК «Енергоатом» було розроблено технічні специфікації до предмета закупівлі «Траверса універсальна» та «Перевантажувальний контейнер» з урахуванням технічних характеристик вказаних в конструкторській документації на існуюче устаткування: «Траверса. Паспорт. 1332.01.00.000 ПС, та технічні умови на виготовлення перевантажувального контейнера компанії Duke Engineering & Services (США) №D510-35-3000.00-002. ZMTS-95-001» і відповідно до вимог НП 306.2.141-2008, НП 306.2.221-2019, НПАОП 0.00-1.80-18 та НРБУ-97.
Додаткові вимоги для закупівлі нового устаткування внесені на підставі досвіду експлуатації існуючого устаткування і забезпечують:
- виконання вимог НП 306.2.221-2019 р. 4, п. 4.1 завершення транспортно-технологічної операції з ВЯП, а саме переведення, за необхідності, системи відкриття-закриття шиберів у безпечний стан;
- дотримання основних принципів ALARA у частині скорочення біологічного впливу гама й нейтронного випромінювання (за рахунок використання сучасних матеріалів біологічного захисту ПК та скорочення часу виконання операцій) на персонал, який виконує роботи з відправлення ВЯП на зберігання в ССВЯП;
- виключення порушення зовнішнього лакофарбового покриття, а також корозійного зносу елементів ПК (вантажозахватних цапф, стінки корпусу, шиберів), за рахунок застосування в конструкції корозійностійкої (нержавіючої) сталі, що у свою чергу скоротить час проведення дезактивації;
- скорочення часу транспортно-технологічних операцій при відправленні ВЯП на зберігання в ССВЯП за рахунок удосконаленої конструкції «Траверси універсальної» для можливості завішування завантаженої ядерним паливом багатомісного герметичного кошику;
- виконання (за необхідності) робіт з відправлення ВВЯП на зберігання в ССВЯП під час одночасного проведення ППР на двох енергоблоках.
Надаємо інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (Додаток 1) яка в свій час була своєчасно розміщена на сторінці власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом»: посилання (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: Підіймально-транспортувальне обладнання (Траверса універсальна та перевантажувальний контейнер для ВП ЗАЕС) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У зв’язку з військовою агресію Російської Федерації проти України веб-сайт ДП «НАЕК «Енергоатом» багаторазово перебував під сильними кібератаками. ДП «НАЕК «Енергоатом» входить до переліку об'єктів державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави»), на теперішній час доступ до сайту відсутній. У разі відновлення доступу до веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» буде можливість перевірити вищезазначену інформацію.
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Олег КОСЕНКО