• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі комунального закладу Первомайський ліцей № 7 Первомайської міської ради Харківської області, розташованого за адресою: 64102 Харківська обл., м. Первомайський, мікрорайон 4

Завершена

35 376 811.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 885.00 UAH
Номер: f77ec5dad7db4664ba1dd963c3891733
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-03-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.11.2021 15:50 - 25.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 03.11.2021 480 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 03.11.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.11.2021 № 480 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2021-08-31-007857-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 95) 183-83-82, nazar20122014@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2021 № 113, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» (далі – ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП»), протокол розгляду змісту тендерної пропозиції від 28.09.2021 № 120, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.09.2021 року, договір 18.10.2021 № 18Р, додаткову угоду від 26.10.2021 № 1. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону. Так, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що абзацом 3 та 6 підпунктом 2.1 пунктом 2 частиною 5 Розділу III Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку учасника (за наявності) та за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по предмету закупівлі за наступною формою. Крім того, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: - оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці). Так, у складі учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по предмету закупівлі від 20.09.2021 № 20/09-08. Проте, документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівника Мелащенко О.О - монтажника будівельного, вказаного в вищезазначеній довідці з учасником ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» у складі тендерної пропозиції відсутні. Крім того, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог абзацу 7 підпункту 1.1 пункту 1 Розділу III Додатку № 6 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду* на обробку персональних даних. *Надається на кожну особу, персональні дані якої містяться у складі пропозиції учасника. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» надано протокол № 16-07/2020 Позачергових Загальних зборів Учасників ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» в якому містяться персональні дані Головко Наталії Олександрівні та Спіциної Тетяни Миколаївни. Проте, згоди на обробку персональних даних Головко Н.О. та Спіциної Т.М. у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» не надано, чим порушено вимоги абзацу 7 підпункту 1.1 пункту 1 Розділу III Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП», визначив його переможцем та уклав з ним договір від 28.09.2021 № 18Р на суму 35 184 518,40 гривень.
Період усунення порушень: 11.11.2021 17:13 - 26.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2021 17:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Подана позовна заява на Висновок моніторингу від 11.11.2021р.
Дата публікації: 26.11.2021 11:49
Дата відкриття провадження: 02.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження: Провадження у справі № 520/24941/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 02.12.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Відділу освіти Первомайської міської ради Харківської області) 17.12.2021).

Запити/Пояснення