-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєвоз із заднім завантаженням та поворотним відвалом
Завершена
2 000 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.50 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.50 UAH
Номер:
084494ab49564678bb40f150100029ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-13-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2021 00:00
Період моніторингу:
13.10.2021 13:36 - 05.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2021 № 361
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-08-31-005374-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БНТЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Тульчинкомунсервіс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 31.08.2021 № 47), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро (Центр) науково-технічних та економічних досліджень та послуг» (БНТЕД) (далі – ТОВ «БНТЕД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.09.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.10.2021 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 05.10.2021, договір поставки від 22.10.2021 № 130, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 21.10.2021 та від 01.11.2021.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
03.11.2021 17:38 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2021 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа КП «Тульчинкомунсервіс» прийняла та проаналізувала висновок Державної аудиторської служби України, по результатам моніторингу ID UA-M-2021-10-13-000020, закупівля «Сміттєвоз із заднім завантаженням та поворотним відвалом», індикатор закупівлі UA-2021-08-31-005374-a.
З метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2021-10-13-000020, закупівлі «Сміттєвоз із заднім завантаженням та поворотним відвалом, ДК 021:2015:34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби , Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-005374-a , вжиті наступні заходи: в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації; подання та/ або відхилення (не відхилення) замовником тендерної документації. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
04.11.2021 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
1cf19c881f8546148ff87855a7bd6c56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2021 08:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвозу із заднім завантаженням та поворотним відвалом (Код ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-31-005374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9725d79fa30b4273be02fc2f472ea12a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.10.2021 17:04
Опис:
На Ваш запит уповноважена особа КП «Тульчинкомунсервіс» повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, виходячи з наявного парку сміттєвозів, що дозволятиме максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства.
Сміттєвоз із заднім завантаженням та поворотним відвалом СБМ на шасі МАЗ (або еквівалент) обраний Замовником в зв’язку з необхідністю виконання робіт в будь-яку пору року, в т.ч. при несприятливих погодних умовах, снігопадах. Тому автомобіль повинен мати поворотний відвал для прибирання снігу. Заднє завантаження відходів обрано для забезпечення обслуговування територій що не мають контейнерів, парків, скверів, автобусних зупинок тощо.
Реалізація даної закупівлі дозволить забезпечити покращення стану благоустрою на території Тульчинської міської ради та підвищить інвестиційну привабливість території Тульчинської міської ради.
Повідомляємо Вас, що КП «Тульчинкомунсервіс» являється одержувачем бюджетним, а відповідно до Постанови №710 – «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
Тому КП «Тульчинкомунсервіс» на особистому офіційному веб- сайті або на офіційному веб- сайті головного розпорядника бюджетних коштів не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішенням Тульчинської міської ради 8 скликання 16 сесії від 19 серпня 2021 року, враховуючи розпорядження голови облдержадміністрації було виділено субвенцію з державного бюджету на закупівлю вищевказаного товару.
Також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару.
Номер:
4d6ef0ce377f4c2fb7c7b02627e45cf7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2021 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2021 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвозу із заднім завантаженням та поворотним відвалом (Код ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-31-005374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БНТЕД» (надати повну інформацію та підтверджуючі документи, які містять посилання на відповідні норми законодавства та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція учасника не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) та надати всі прийняті рішення стосовно розгляду цієї тендерної пропозиції.
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bb7a3ed284e948f0af000b96bcb741ba
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.11.2021 12:02
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 27.10.2021, що оприлюднений в електронній системі закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ повідомляємо наступне.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли участь 2 учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) (далі – БНТЕД) та ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш".
Частиною першою ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена пропозиція БНТЕД. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що пропозиція БНТЕД відповідає умовам тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовником було прийнято рішення про обрання переможця та завантажено протокол №51 – «Рішення про намір укласти договір» (далі – Протокол №51) від 20.09.2021.
Однак, 05.10.2021 Уповноваженою особою було виявлено, що Протокол №51 є пошкодженим та немає можливості переглянути зміст документа. Щоб не допустити порушення абз.6-8 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні Закупівлі» 05.10.2021 о 16:07 було здійснено дзвінок на гарячу лінію Електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (далі – Майданчик) з метою виправлення даної технічної помилки. Проте, фахівець Майданчика не змогла надати відповідь та пояснити причини, чому розмір файла з 191 КБ (195 702 байт) став 0 байт., а порекомендувала відмінити рішення про намір укласти договір та повторно переобрати переможця процедури закупівлі та затвердити це рішення новим протоколом.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи № 54-А від 05.10.2021 було прийнято рішення про скасування Рішення про намір укласти договір з БНТЕД.
Нове рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі було затверджено протоколом № 55 від 05.10.2021 та завантажено до електронної системи закупівель 05.10.2021 о 16:55 з накладенням кваліфікованого електронного підпису.