-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі»
Торги не відбулися
6 915 113.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 575.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 575.57 UAH
Номер:
91fed654116a4cfd842f3b4c6bf5427e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:15 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29 UA-2021-08-31-002237-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам закону, правомірність відхилення тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно протоколу від 01.12.2021 №65/10 Замовником пропозиція ТОВ "МІСТОБУД-ПРОЕКТ" відхилена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, запит на надання пояснення від 14.12.2021 та відповідь від 16.12.2021 року.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 №65/1, тендерні пропозиції ТОВ «РІКДОМ», ПП ЮГСТРОЙ 17, ТОВ Спеціалізоване монтажне управління протипожежної автоматики, ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС», ТОВ «МІСТОБУД-ПРОЕКТ», протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 29.11.2021 №65/6 та №65/7, від 01.12.2021 №65/8, 65/9 та 65/10, рішення постійно діючої адміністативної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.11.2021№25464-р/пк-пз, інформацію про відміну процедури закупівлі від 01.12.2021 року.
Моніторингом питання відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації Замовника, встановлено, що Додатком 4 до тендерної документації зазначено розрахунок ціни тендерної пропозиції з необхідними обсягами робіт, який має бути наданий учасниками в друкованому та електронному виглядах (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Позицією 128 вищезазначеного розрахунку, вказано, що для якісного виконання капітального ремонту скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі, необхідність здійснити висадку «В’яз плакучий» в кількості 8 штук.
Однак, перевіркою тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУД-ПРОЕКТ» встановлено, що в локальному кошторисі 7-1-2 позиція 21 кількість «В’яз плакучий» 3 штуки.
Крім того, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУД-ПРОЕКТ» встановлено, що в підсумковій відомості ресурсів вартість п.53 (гумові антитравматичні поребрики (500*210*50)), не відповідає вартості ресурсів зазначених в його комерційній пропозиції.
Вищезазначене є порушенням вимог статті 31 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «МІСТОБУД-ПРОЕКТ» не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації в частині не підтвердження учасником можливості виконання всіх обсягів робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі».
Період усунення порушень:
22.12.2021 08:31 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 08:31
Запити/Пояснення
Номер:
46840fe98c1849969c3f3bce2d58d3e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2021 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2021 00:00
Опис:
Директору Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд»
КОРОЛЮ ОЛЕКСІЮ ВАЛЕНТИНОВИЧУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-31-002237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до протоколу від 01.12.2021 №65/9 засідання тендерного комітету Київського комунального об’єднання будівництва та експлуатації зелених насаджень «Київзеленбуд» пропозицію учасника ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» так як, у договірній ціна не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Однак, перевіркою тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» встановлено наявність pdf файла « кошторис» завантаженого до системи 08 жовтня 2021 о 17:34, в якому пунктом 10 «Договірна ціна» розрахунок №12 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (пп 1-10), що відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Що свідчить про безпідставне відхилення учасника ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС»
Просимо надати пояснення, чому при відповідності пропозиції ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» вимогам тендерної документації її було відхилено.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
b8b8dd6aeb9d4d769feaff4d8aeee226
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
16.12.2021 15:33
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується на об’єкті та з дотриманням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та з формуванням дефектного акту, на підставі отриманого позитивного експертного звіту ТОВ «ПРОЕКСП» № 0778-21/ПРОЕКСП від 03.11.2021 (далі експертна організація).
Експертною організацією було перевірено правильність оформлення кошторисної документації, відповідність розцінок та об’ємів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його кошторисну вартість, що і стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Фінансування зазначених робіт передбачено відповідним Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 25.06.2021 № 1461 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 18 березня 2021 року № 569».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на вебсайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником (Управління екології) шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів.
2. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 01.12.2021 №65/9 пропозицію Учасника ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС», було відхилено з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Рішення) від 11.11.2021 № 25464-р/пк-пз.
Відповідно до Рішення: «У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціна на будівництво ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) "Капітальний ремонт скверу вул. Столєтова у Голосіївському районі, що здійснюється в 2021 році", в якій зазначено: "Визначено згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Складена в поточних цінах станом на 1 вересня 2021р." та в рядку №10 "Розрахунок №12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами" " ˗ " (файл "кошторис.pdf").
Враховуючи наведене, у вищенаведеній договірній ціні не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону.».
Додатково зазначаємо, що Замовником в своїх поясненнях до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначалися обставини з обґрунтуваннями, щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС», про те дані обґрунтування не були прийнятті до уваги.