• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Загальноосвітнього навчального закладу "Київський спортивний ліцей-інтернат" за адресою: бульвар Гавела Вацлава буд. 46, Солом’янський район, м. Київ.

Завершена

23 704 393.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 200 000.00 UAH
Номер: ff7861a09716475abcd996625254248a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.12.2021 11:36 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.12.2021 № 416 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2021-08-31-000641-c 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення та внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення та внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель загальноосвітнього навчального закладу «Київський спортивний ліцей-інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25 серпня 2021 року протокол № 15 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальність «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006», протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця закупівлі від 21.09.2021 № 22-1, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2021, договір підряду на виконання робіт від 08.10.2021 № 141-3132-тд (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору від 22.10.2021, додаткова угода від 15.10.2021 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 22.10.2021, додаткова угода від 22.10.2021 № 2 до договору, повідомлення про внесення змін до договору від 26.10.2021, додаткова угода від 26.10.2021 № 3 до договору, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби 13.12.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 28.12.2021 17:23 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2021 17:23

Запити/Пояснення