• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуга з постачання теплової енергії

Завершена

427 846.00 UAH з ПДВ
Номер: bb10c85ed0f64202ac4b876268522545
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.09.2021 14:40 - 09.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.09.2021 № 492 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.09.2021 № 492 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-08-30-008574-a 30.08.2021 Комунальний заклад освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ 20307568 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом установлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 в частині відсутності в повідомленні про намір укласти договір посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 06.09.2021 № 090132, недійсність якого встановлена Законом, шляхом укладення відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Зоряний» Дніпропетровської обласної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 30.08.2021 № 72, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 30.08.2021, договір про закупівлю послуги з постачання теплової енергії від 06.09.2021 № 090132. Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого в електронній системі закупівель 30.08.2021, умовою застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено пункт 2 частини 2 статті 40 Закону - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в повідомленні про намір укласти договір, оприлюдненому в електронній системі закупівель 30.08.2021, Замовником не вказано посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону. Частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів – у разі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Моніторингом установлено, що пунктом 5 річного плану закупівлі UA-Р -2021-08-30-008007-а Замовником заплановано переговорну процедуру за конкретною назвою предмета закупівлі - ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуга з постачання теплової енергії). Крім того згідно з повідомленням про намір укласти договір, опублікованим в електронній системі закупівель 30.08.2021, назву предмета закупівлі Замовником визначено: Послуга з постачання теплової енергії за ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Пунктами 1) та 3) договору про закупівлю послуги з постачання теплової енергії від 06.09.2021 № 090132, укладеного Замовником з Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, назву предмета закупівлі також визначено: послуга з постачання теплової енергії. Отже Замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Внаслідок зазначеного договір про закупівлю послуги з постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, визначених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 7-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір). Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону є нікчемним.
Період усунення порушень: 23.09.2021 16:42 - 08.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2021 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: укладено відповідну додаткову угоду з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту: 09.11.2021 17:35