• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарів по вул. Миколи Бобяка в м. Ужгород

Завершена

4 608 233.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 041.17 UAH
Номер: bf2505764a39487c8ac0608e91d60a9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 10.05.2022 16:43 - 01.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2022 № 5-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальник Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.05.2022 № 5-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9.UA-2021-08-30-002983-c від 30.08.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт», встановлено порушення абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, підстав відхилення пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд-М», розгляду тендерної пропозиції ФОП Форгачі Михайла Івановича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від від 01.11.2021 №21-88/1217442 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2021 №118-21, повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 22.09.2021, інформація про відхилення тендерної пропозиції згідно протоколу тендерного комітету від 13.10.2021 №143-21, інформація про відхилення тендерної пропозиції згідно протоколу тендерного комітету від 13.10.2021 №144-21, повідомлення про намір укласти договір із фізичною особою-підприємцем Форгачі Михайло Іванович (далі – ФОП Форгачі Михайло Іванович) від 19.10.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Агрошляхбуд-М» (далі – ТОВ «Агрошляхбуд-М»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт» (далі – ТОВ «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт»), тендерну пропозицію ФОП Форгачі Михайло Іванович, повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021 року, договір підряду від 01.11.2021 №21-88/1217442, додаткова угода до договору закупівлі від 16.12.2021 №б/н, пояснення Замовника від 13.05.2022, отримане через електронну систему закупівель. Аналізом питання наявності підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт» виявлено наступне. Відповідно до рішення тендерного комітету, оформленого протоколом від 13.10.2021 №144-21, зазначену пропозицію відхилено у зв’язку із зазначенням у ній недостовірної інформації, що є суттєвою (на погляд тендерного комітету Замовника) при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, а саме: учасником надана копія договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №09/07 від 08.07.2021 (на вимогу пунктів 1, 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації), який пунктом 1.1 розділу 1 «Предмет договору» зазначає, окрім іншого: «Виконавець зобов’язується надавати послуги спецтехнікою та вантажних перевезень при виконанні робіт по Україні (в тому числі по Ужгородській області)». Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тенденрної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформаціїї та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, Замовником, при розгляді пропозиції ТОВ «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт», на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону, не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які у вищезазначеному випадку підтверджували відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (вимога Додатку 2 до тендерної документації Замовника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази) та не надано учаснику можливість виправити невідповідності. Таким чином, Замовником, на порушення абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Міжнародна компанія «Трейдінг Експорт».
Період усунення порушень: 23.05.2022 11:21 - 07.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2022 11:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Враховуючи, що результати моніторингу не відповідають вимогам чинного законодавства, а розірвання договору з переможцем торгів ФОП "ФОРГАЧІ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ", який вже почав виконувати роботи на об’єкті призведе до фінансових збитків замовника, ми вимушені оскаржити результати моніторингу у судовому порядку, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Інформацію щодо ухвали про відкриття провадження додамо після отримання інформаціїї.
Дата публікації: 07.06.2022 08:46

Запити/Пояснення