• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 2d561c43ddef4bccab7b7f8edaba6850
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.11.2021 16:43 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.11.2021 № 384 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2021-08-28-003999-a 28.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу про усунення порушення поданою учасником установлено порушення вимог пункту 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Ефект» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «Ефект», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А 3641 (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 42, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2021 № 43, тендерну пропозицію приватного підприємства «Ефект» (далі – ПП «Ефект»), повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2021, договір підряду від 01.10.2021 № 33/21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 22.11.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 статті 24 Закону усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому на вимогу про усунення порушення поданою учасником процедури закупівлі ПП «Сучасні будівельні технології - 12» від 27.09.2021, Замовник не надав відповідь, чим порушив пункт 1 статті 24 Закону. Також моніторингом установлено, що у підпункті 5.1. та 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки (у довільній формі), з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Крім цього Замовник передбачив, що на підтвердження виконання досвіду аналогічних договорів обов’язково надаються договори з предметом, аналогічним даному предмету закупівлі. Аналогічні договори надаються з усіма актами, підтверджуючими їх повне виконання та лист-відгук, про виконання договору (ів), який повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), інформації про вартість виконаних робіт та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків та обов’язково інформації про замовника (телефон). Учасник ПП «Ефект» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору від 08.08.2021 № 54/3 (далі – Довідка № 54/3), якою повідомив про виконання у повному обсязі 2-х договорів (укладених з товариством з обмеженою відповідальністю «Олицький агробуд» (далі – ТзОВ «Олицький агробуд») та Управлінням капітального будівництва Луцької міської ради). На підтвердження зазначеної інформації учасник ПП «Ефект» надав договір підряду від 18.04.2021 № 18/04-19 (далі – Договір № 18/04-19), який укладений з ТзОВ «Олицький агробуд», відповідно до п. 1.3. якого договірна ціна є невід’ємною частиною цього Договору. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ПП «Ефект» не надав договірну ціну до Договору № 18/04-19. Крім цього, наданий ТзОВ «Олицький агробуд» лист-відгук від 03.09.2021 № 110 не містить інформації про вартість виконаних робіт. Зазначене не відповідає вимогам підпунктів 5.1. та 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Також встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник надав договір про закупівлю робіт за державні кошти від 25.07.2017 № 19 (далі – Договір № 19) та додаткові угоди від 18.12.2017 № 1 та від 19.12.2017 № 2 до Договору № 19, укладений з Управлінням капітального будівництва Луцької міської ради, загальна сума якого згідно п.4.6. додаткової угоди від 19.12.2017 № 2 до Договору № 19 становить 2 055 151,25 гривень. Проте, на підтвердження виконання вищевказаного договору учасник ПП «Ефект» у складі своєї тендерної пропозиції надав акти приймання виконання будівельних робіт за вересень - грудень 2017 року (форма № КБ-2в) на загальну суму 1 882 297,85 грн., що не підтверджує загальну суму виконання Договору № 19, чим не дотримано вимог підпунктів 5.1. та 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Слід відмітити, що у тендерній пропозиції учасника торгів ПП «Ефект» містяться 3 (три) акти приймання виконаних будівельних робіт за жовтень - грудень 2017 року (форма № КБ-2в) на загальну суму 170 124,82 грн, які відносяться до іншого договору, а саме договору від 12.08.2017 № 16/П. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ефект», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 03.12.2021 16:46 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 16:46

Оскарження висновку в суді

Опис: позовна заява від 13.12.21 № 350-157-797
Дата публікації: 16.12.2021 16:55
Дата відкриття провадження: 14.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 120-18251-21-а

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок
Дата публікації звіту: 10.12.2021 13:32

Запити/Пояснення