• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-09310000-5 Електрична енергія

Торги не відбулися

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: cb3db61fc37a48438b7e390b2b2a0610
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 03.09.2021 12:43 - 25.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 02.09.2021 № 539 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2021-08-27-018038-a 27.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 67) 380-90-45, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8, 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, та відповідно до статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства "Ізяславтепломережа" Ізяславської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.08.2021 № 6. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов, чим не дотримано вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. В п.7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», що не відповідає вимогам пункту 18 частини другої статті 22 Закону, оскільки відповідно до інформації, зазначеній Замовником у полі «Вид предмету закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є товар.
Період усунення порушень: 06.09.2021 15:46 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2021 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність внести зміни у п.7 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт або послуг) по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 -09310000-5 — Електрична енергія Керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність внести зміни у проект договору, розділ 13, додаток № 3 тендерної документації по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 -09310000-5 — Електрична енергія
Дата публікації звіту: 09.09.2021 15:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата публікації: 10.09.2021 10:25