-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область»
Завершена
5 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 250.00 UAH
Номер:
3e8a392052ed44ffafc82d8957df19fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:02 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-08-27-016944-a 27.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08.11.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.08.2021 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.09.2021, протокол розкриття, протоколи рішення уповноваженої особи від 16.09.2021 №б/н, 22.09.2021 №б/н, 29.09.2021 №б/н, 04.10.2021 №б/н, 07.10.2021 №б/н, 02.11.2021 №б/н, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕПЛОПЛАСТ-Д», ФОП Позейчук С.В., ФОП «ОСАУЛЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ», ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т, повідомлення про намір укласти договір від 02.011.2021 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24265-р/пк-пз, пояснення Замовника від 11.10.2021 та від 18.10.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.11.2021 13:50 - 16.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2021 13:50
Запити/Пояснення
Номер:
b51f30d711d14ba38dbd648783d3b8f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2021 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-016944-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7031e13be38c4bbfa30ea71f059c943d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.10.2021 16:18
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-016944-а) Замовник пояснює:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва , проведеного ПП «НОВ-ПРОЕКТ», позитивного « Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ternmiskvo.at.ua/.
Номер:
778085f54b8d4d84a021769a8b898772
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2021 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2021 00:00
Опис:
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c7caafa22e6c47e884916cf8462b94c6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2021 15:29
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) для підтвердження визначення очікуваної вартості Відділ освіти Тернівської міської ради надає експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду (часткова заміна вікон) КЗ «Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Маяковського 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область».
Номер:
5514da3522374c76bfc3f060788f9c13
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
21.10.2021 09:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2021 № 601
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-08-27-016944-а.b6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-08-27-016944-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 серпня 2021 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 05 жовтня 2021 року № 575 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ