-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
b748423000a4473094fb2edc9db38531
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-04-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
04.10.2021 14:21 - 28.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
04.10.2021 № 603
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021№ 603
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-08-27-016050-a 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НТЦ«ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «НТЦ«ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» від 27.09.2021 № 75, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А2363 (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.09.2021 № 39; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» (далі - ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА»); протокол засідання тендерного комітету від 15.09.2021 №42; повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2021; договір на виконання робіт з капітального ремонту в військовій частині А2363 від 27.09.2021 № 75; пояснення та документи надані Замовником 08.10.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Моніторингом питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній форм, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи. До довідки додаються копії документів, що підтверджуються кваліфікацію (знання та досвід) працівників зазначених в довідці.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НТЦ «ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» завантажено довідку від 08.09.2021 №456/п (файл 12_довідка про наявність працівників.pdf). Проте в порушення умов передбачених пунктом 3.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, не надано документи, що підтверджують кваліфікацію (знання та досвід) працівників зазначених в довідці, а саме: Одновол Сергій Валерійович, Кобиленець Ігор Володимирович, Дида Дмитро Степанович, Романів Ярослав Васильович, Праворський Сергій Юрійович, Семків Руслан Миколайович, Білуник Олег Сергійович, Маланин Юрій Васильович, Нахаєв Іван Васильович, Дзундза Роман Михайлович, Уханський Андрій Миколайович , Вінтоняк Михайло Іванович, Турчиняк Богдан Петрович, Попик Андій Олегович, Абрат Дмитро Олексійович, Мостовий Роман Любомирович, Маланин Богдан Васильович, Макар Василь Іванович, Сидор Михайло Ярославович, Бакай Іван Павлович, Шелепюк Костянтин Васильович, Рим Юрій Юрійович, Стефінин Тарас Васильович.
Враховуючи зазначене, ТОВ «НТЦ«ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» документально (в повному обсязі) не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у спосіб, встановлений Замовником у Додатку 1 тендерної документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника (пункту 3.1 Додаток 1 «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям»).
Таким чином, Замовником в порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НТЦ«ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА», як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону а визначено переможцем торгів та за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері закупівель, укладено з ТОВ «НТЦ«ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА» договір на закупівлю робіт на загальну суму 6 715 000,00 гривень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень в частині розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), а саме: Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
22.10.2021 15:10 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
6914e123f864457ca3894a3a755e13e0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-016050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
17d5143c6d744b0ab5f03bb1e121c0cd
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.10.2021 23:45
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, який надійшов через електронну систему закупівель в межах проведення моніторингу закупівлі робіт - Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-27-016050-a) надаю наступну інформацію:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікувану вартість робіт по об’єкту "Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області" було здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт за робочим проектом "Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області", який пройшов експертизу в ДП "Спеціальна державна експертна організація – Центральна служба української державної будівельної експертизи" ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" щодо дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків та споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, енергозбереження, техногенної безпеки, охорони праці, а також кошторисної частини та отримав позитивний експертний звіт (обґрунтування додається).
Військова частина А2363 сторінки власного веб-сайту не має, а інформація щодо розміщення зазначеного обґрунтування на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів уточнюється (відповідальні особи в відряджені в зону виконання завдань ОС, планові відпустки, т.п.).
Номер:
0698a4232a8e478786a4201a26b6798f
Назва:
Розгляд висновку
Дата опублікування:
28.10.2021 12:47
Опис:
Держаудитслужба в Висновку зазначає, що під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації а саме: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній форм, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи. До довідки додаються копії документів, що підтверджуються кваліфікацію (знання та досвід) працівників зазначених в довідці.
ОБГОВОРЕННЯ:
На виконання даної вимоги учасником ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" завантажено довідку від 08.09.2021 №456/п (файл 12_довідка про наявність працівників.pdf), де зазначено наявність 50 працівників.
Враховуючи, що по поіменованих працівниках не було долучено підтверджуючих кваліфікацію документів то на 26 працівників всіх спеціальностей та професій, які необхідні для виконання умов договору в більш чим достатній кількості. Додатково в підтвердження даного факту Замовник звернувся до ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" із запитом на інформацію від 27.10.2021 № 3298 та №3299 отримав відповідь від 28.10.2021 №614/п (додається), згідно якої для виконання договору даної закупівлі мінімальна необхідна кількість по професіях є наступною: керівник робіт – 2 працівники, фахівці з неруйнівного контролю – 4 працівники, експерти технічні – 2 працівники, газорізальники – 2 працівники, електрозварники – 2 працівники, слюсарі – 4 працівники, водії – 3 працівники, загалом 19 осіб. В зв’язку з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" формувало довідку про працівників із зазначенням максимально – можливої кількості фахівців, оскільки важко було спрогнозувати можливість їх залучення до робіт. Кілька працівників звільнились і поїхали працювати за кордон. Також передбачалась атестація (навчання) окремих працівників, тому їх було вказано в довідці, а підтверджуючі документи ми змогли б надати за потреби.
Виходячи з вищевикладеного та з практики виконання аналогічних робіт ТОВ "НТЦ "ПРОМТЕХДІАГНОСТИКА" підтвердило наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), а саме: Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ОБГОВОРЕННЯ:
На запит Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель в межах проведення моніторингу закупівлі робіт - Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області Замовником в електронній системі закупівель було розміщено пояснення, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікувану вартість робіт по об’єкту "Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області" було здійснено на підставі розробленої проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт за робочим проектом "Капітальний ремонт резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області", який пройшов експертизу в ДП "Спеціальна державна експертна організація – Центральна служба української державної будівельної експертизи" ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" щодо дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків та споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, енергозбереження, техногенної безпеки, охорони праці, а також кошторисної частини та отримав позитивний експертний звіт (обґрунтування додається).
Також повідомляємо, що Військова частина А2363 власного веб-сайту не має, розміщення зазначеного обґрунтування на офіційному веб-сайті головного розпорядника потребує проходження перевірки на відсутність в їх складі інформації з обмеженим доступом та таємної інформації, для встановлення відсутності такої інформації вона розглядається відповідними посадовими особами з допуском до державної таємниці.
А також відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає Постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та Законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження.
Тобто акти Уряду дійсно обов’язкові до виконання, однак лише тоді, коли видані в межах компетенції, і ця компетенція визначена в актах вищої юридичної сили — Конституції України, Законах та актах Президента України та парламенту, за умови, що вони прийняті відповідно до Конституції та Законів України.
Однак згідно з частиною 4 статті 3 Закону про публічні закупівлі відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими Законами, крім випадків, установлених цим Законом. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко визначена Законом.
Щодо визначення формальних помилок в тендерній документації, то даний перелік ні яким чином не суперечить Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 та аналогічним змісту пункту 2 Перелік формальних помилок, а саме: зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі
Крім кого повідомляємо, що розірвання Договору є неприпустимим оскільки військова частина А2363, згідно Положення про військову частину А2363, призначена для приймання, зберігання та видачі пального, олив, мастил, спеціальних рідин для забезпечення обороноздатності країни, припинення проведення робіт з капітального ремонту резервуарів РВСК-1000 №1, РВСК-1000 №2, РВСК-700 №5, РВСК-700 №8 військової частини А2363 в м. Дубно Рівненської області призведе до зриву постачання пального військовим частинам, що виконують завдання в районі проведення ООС та зниження обороноздатності України в цілому.