• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі їдальні Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ за адресою: Аеродром Кременчук (Велика Кохнівка),вул. Кагамлицька,2, с. Рокитне, Кременчуцький р-н, Полтавська обл.,39628

Завершена

18 925 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 626.80 UAH
Номер: 057d0c9a5dd446bb96a5616981c07d12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-20-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2022 20:05 - 17.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.04.2022 № 57 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2021-08-27-002142-b 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» установлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФОРТЕЦЯ-БУД ЛТД» та ТОВ «ГОРИЗОНТ БФ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.08.2021 № 163, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТЕЦЯ-БУД ЛТД» (далі – ТОВ «ФОРТЕЦЯ-БУД ЛТД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРИЗОНТ БФ» (далі – ТОВ «ГОРИЗОНТ БФ») та товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМЕЛІТБУД» (далі – ТОВ «КРАМЕЛІТБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2021, договір про закупівлю робіт від 08.10.2021 № 739, додаткова угода до договору про закупівлю робіт від 07.02.2022 № 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у додатку «Відомість обсягів робіт» до тендерної документації (файл «Файл 1 Відомість робіт.rtf») передбачено виконання комплексу робіт, що потребують наявності ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України з певним переліком видів робіт на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Серед іншого, технічним завданням передбачені будівельні роботи з улаштування пожежної сигналізації. Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» подав у складі тендерної пропозиції локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7 монтажні роботи системи пожежної сигналізації. Відповідно до вимог пункту 13 статті 7 Закону України від 02 березня 2015 року № 222 «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пункту 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, роботи протипожежного призначення, зокрема, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень – підлягають ліцензуванню. При цьому відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 1 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасником процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (у разі їх наявності). Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» у складі пропозиції надав копію ліцензії та додатку до неї, видану Держархбудінспекцією наказ № 69 –Л від 04.12.2019 із переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середнім та значними наслідками ТОВ «КРАМЕЛІТБУД», в якому відсутній такий вид робіт, як улаштування пожежної сигналізації. Водночас, жодних інших документів, які б свідчили про наявність відповідних ліцензій та/або документів дозвільного характеру з улаштування пожежної сигналізації учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» в складі своєї тендерної пропозиції не надав, чим недотримався вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 1 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. Отже на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КРАМЕЛІТБУД», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» переможцем та уклав з ним Договір. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, додатку 1 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» та додатку 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію встановив вимогу про надання учасником процедури закупівлі довідки на фірмовому бланку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази яка подається за формою згідно з Додатку 4 до тендерної документації. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (бухгалтерські реєстри) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше) учасника обладнання, інструментів, машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. При цьому у додатку «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» до тендерної документації (файл «Файл 2 Відомість ресурсів.rtf») передбачено виконання комплексу робіт, що потребують наявності обладнання, інструментів, машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Серед іншого, технічним завданням передбачені будівельні роботи з використанням екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу місткість ковша 0,25 м3, бульдозерів потужністю 59 кВт [80 к.с.] та 79 кВт [108 к.с.] Учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» подав в складі своєї тендерної пропозиції локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1 «Зовнішні мережі водопостачання та каналізації» в якому передбачено виконання робіт, що потребують наявності будівельної техніки, а саме: навантаження сміття екскаваторами місткість ковша екскаватора 0,25 м3 (рядки кошторису 3, 51, 68, 85); розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткість ковша екскаватора 0,25 м3 (рядки кошторису 5, 53, 70, 87); засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт. (рядки кошторису 25, 59, 76, 93); ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками (рядки кошторису 26, 60, 77, 94). Також ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.09.2021 № 16 із переліком обладнання, машин та механізмів для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, в якій відсутня така будівельна техніка, як екскаватор місткість ковша 0,25 м3, бульдозер потужністю 59 кВт. та пневматична трамбівка. Водночас, жодних інших документів, які б свідчили про наявність відповідної будівельної техніки учасник ТОВ «КРАМЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції не надав, чим недотримався вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, додатку 1 «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції» та додатку 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАМЕЛІТБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 13.05.2022 16:27 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2022 16:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомлення щодо подання позову до Полтавського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 01.07.2022 11:02
Дата відкриття провадження: 05.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №440/5614/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо висновку про результат моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 20.05.2022 11:58