• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Детектор напівпровідниковий з особливо-чистого германію

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

2 310 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Номер: 7d35831c74c147ad83b8d137ce540110
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 20:38 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 78 UA-2021-08-27-013052-a 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, місто ХАРКІВ
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), ausheva0775@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель UA-2021-08-27-013052-a, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-27-013052-a, тендерну документацію, затверджену заступником генерального директора з якості та управління – головою тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» Кравець В.П. 07 вересня 2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕКТР» та ТОВ «НВП «ТЕТРА», витяг із протоколу № 79 засідання тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» від 22.10.2021 та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22 жовтня 2021, договір поставки № 53-122-01-21-11412 від 09.11.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.10.2022 року. В ході проведення моніторингу встановлено, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачена вимога надання учасником у складі його пропозиції технічної специфікації, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2). При цьому, встановлено, що Додаток 2 «Технічна специфікація» містить посилання на Додаток 2.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі детектора напівпровідникового із особливо-чистого германію 132-121-ТС-ЦРБ» (додаток до Додатку 2), а саме в Додатку 2 в колонці «Тех. характеристика/опис предмету» зазначено вимогу: Згідно вимог 132-121-ТС-ЦРБ (Додаток 2.1 до ТД). В Додатку 2.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі детектора напівпровідникового із особливо-чистого германію 132-121-ТС-ЦРБ», що затверджена заступником головного інженера ядерної та радіаційної безпеки ВП «Рівненська АЕС» Галкіним Дмитрієм, зазначені не лише технічні характеристики предмета закупівлі, а й технічні та інші вимоги до виготовлення та постачання продукції фірми ORTEC (США). Ці вимоги викладені у додатку А до цього документу, зокрема: загальні положення; перелік документів, вимогам яких повинна відповідати продукція; вимоги до персоналу постачальника; загальні вимоги до продукції; оцінювання та підтвердження відповідності продукції; випробування та приймання продукції; вимоги щодо маркування, пакування, транспортування; монтування, пуско-налагоджувальні роботи; перелік документів, які надаються замовнику під час виготовлення та постачання продукції; супутні поставці послуги. Однак, в складі тендерних пропозицій учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕКТР» та учасником ТОВ «НВП «ТЕТРА» додатку 2.1 не надано. Інформація або документи щодо забезпечення вимог (за винятком пункту А.3 Вимоги до персоналу постачальника), передбачених додатком А «Технічні та інші вимоги до виготовлення й постачання продукції» до Технічної специфікації до предмета закупівлі дектектора напівпровідникового із особливо-чистого германію132-121-ТС-ЦРБ на продукцію, запропоновану даними учасниками, а саме: виробництва Baltic Scientific Instruments, Рига, Латвія також відсутні. На запит Північно-східного офісу надано пояснення Замовником в якому зазначено: «Вимоги зазначені в додатку А «Технічні та інші вимоги до виготовлення й постачання продукції» додаток 2.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі детектора напівпровідникового із особливо-чистого германію 132-121-ТС-ЦРБ» до тендерної докуметації стосуються безпосередньо постачальника продукції і жодним чином не до учасника закупівлі, а отже і не було потреби підтверджувати вимоги вказані в вищезгаданому додатку учасникам в складі своїх тендерних пропозицій.» Дане пояснення містить недостовірну інформацію, оскільки, виходячи зі змісту додатку 2.1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі детектора напівпровідникового із особливо-чистого германію 132-121-ТС-ЦРБ» до тендерної докуметації, даний документ спеціально розроблений саме для даної процедури закупівлі та для учасників, один з яких в подальшому, після визначення переможцем торгів й стане постачальником товару. Отже, в порушення абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону, а саме – учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону та тендерної документації вимогам, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕКТР» та ТОВ «НВП «ТЕТРА», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, надав можливість приймати участь в аукціоні та як наслідок, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕКТР» визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 25.10.2022 14:14 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 14:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу щодо закупівлі UA-2021-08-27-013052-a.
Дата публікації: 08.11.2022 11:24
Дата відкриття провадження: 13.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 460/49777/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-27-013052-a. 25.10.2022 року було опубліковано висновок органу державного фінансового контролю про виявлені порушення у закупівлі товарів 35110000-8 (Детектор напівпровідниковий з особливо-чистого германію), очікуваною вартістю закупівлі 2 772 000,00 грн. без ПДВ. Відповідно до висновку про результати моніторингу процедура закупівлі UA-2021-08-27-013052-a встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Вимоги зазначені в додатку А «Технічні та інші вимоги до виготовлення й постачання продукції» додаток 2.1. «Технічна специфікація до предмета закупівлі детектора напівпровідникового із особливо-чистого германію 132-121-ТС-ЦРБ» до тендерної докуметації підтверджуються документами, які наявні в складі тендерної пропозиції учасників, а саме учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕКТР» надано гарантійний лист (файл 9_Гарантійний лист.pdf) та учасником ТОВ «НВП «ТЕТРА» надано гарантійний лист (файл 007_Лист-гарантія виконання Технічних та інших вимог.pdf). Враховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерні пропозиції учасників відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата публікації звіту: 31.10.2022 10:44

Запити/Пояснення