• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Реактиви та контрастні речовини - ДК 021:2015: код 33696000-5 «Реактиви та контрастні речовини»).

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Номер: 2cbb0101bbad4308bed01b91aa460263
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.09.2021 11:54 - 14.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2021 № 542 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2021 № 542. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-08-27-011573-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 та частини 2 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ружинська центральна лікарня» Ружинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 26.08.2021 року, тендерна пропозиція учасника приватного підприємства «Медісан» (далі – ПП «Медісан»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2021. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункт 4 розділу VІ та Додатку № 4 тендерної документації (пункт 11.2 розділу 11 проєкту договору) Замовника містить умови, щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю з урахуванням норм Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність; - в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 3 тендерної документації) містить посилання на виробників з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання; - в порушення вимог частини 2 статті 28 Закону, Замовником в пункті 3 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, встановлено вимогу, що при наданні у складі тендерного пропозиції аналогічного договору, учасник може не розголошувати (закрити при скануванні) інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною, що стосується документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 5 розділу 3 та пункту 3 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання інформаційної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). При цьому, для підтвердження зазначеної у довідці інформації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії виконаних аналогічних договорів (не менше двох) з додатками, які є невід’ємною частиною договору, та сканований рекомендаційний лист (відгук, інший документ) контрагента (замовника) за аналогічним договором. На виконання вказаних вимог, учасником ПП «Медісан» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 10.09.2021 року № 160 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання 2-ох аналогічних договорів, а саме: від 07.05.2018 року № 513 та від 07.05.2019 року № 284, копії договорів від 14.07.2020 року № 513, від 07.05.2019 року № 284 та лист-відгук від 12.02.2020 року № 236. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Медісан» надано копію договору від 14.07.2020 року № 513, а не договору від 07.05.2018 року № 513, інформацію про який зазначено у довідці від 10.09.2021 року № 160, при цьому наданий лист-відгук від 12.02.2020 року № 236 стосується договору від 07.05.2018 року № 513. Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Медісан» відсутній рекомендаційний лист (відгук, інший документ) контрагента (замовника) за аналогічним договором від 07.05.2019 року № 284. З огляду на вищевказане, тендерна пропозиція учасника ПП «Медісан» не відповідала умовам пункту 5 розділу 3 та пункту 3 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», установленому статтею 16 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Медісан», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 23.09.2021 17:07 - 08.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2021 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівлю скасовано згідно Закону України
Дата публікації звіту: 01.10.2021 09:18