-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт Садовського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Малятко» Теплицької сільської ради Одеської області, розташованого за адресою: вул. Гагаріна, 70, с. Садове Одеської області
Капітальний ремонт Садовського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Малятко» Теплицької сільської ради Одеської області, розташованого за адресою: вул. Гагаріна, 70, с. Садове Одеської області
Завершена
1 428 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 140.00 UAH
Номер:
fd6a4773d3c64d759b7ce526132e8b85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 09:24 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2022 №38-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-08-27-002840-c від 27.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання Постанови № 710, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення в подальшому встановлених порушень вимог частини п’ятої статті 8, абзацу другого частини шістнадцятої статті 29, абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені зазначені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Теплицької сільської ради Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-27-006733-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.08.2021 № 1 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.09.2021; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «ОСНОВА 2012» та Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ»); протокол уповноваженої особи від 20.09.2021 № 2; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2021 № 4, від 06.10.2021 № 5; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ»; повідомлення про намір укласти договір 06.10.2021; договір від 19.10.2021 № 759-2021 (далі – Договір); Додаткова угода № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до Договору від 02.12.2021.
Відповідно до абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення) в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону оприлюднив Повідомлення в інформації та/або документах учасника ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» щодо надання зазначеним учасником гарантійного листа з гарантійним терміном на виконані роботи не менше 5 років, зважаючи, що такий гарантійний лист не відноситься до критерій, визначених пунктами 1 та 2 абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону, які надають можливість Замовникам оприлюднювати таке Повідомлення.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ».
Проте, учасник-переможець ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» протягом десяти днів з дати (06.10.2021) оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднив жодного документу, передбаченого для надання переможцем торгів, чим порушив вимоги частини шостої статті 17 Закону, пункту 1 розділу 5 Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» як такого. що не надав у спосіб, визначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Крім того, за результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено, що Замовник на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо надання пояснень, оприлюднені 13.12.2022 та 16.12.2022, не надав через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
23.12.2022 15:50 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
f1b6caf206ec4794b72e348276b5b24b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2022 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Садовського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Малятко» Теплицької сільської ради Одеської області, розташованого за адресою: вул. Гагаріна, 70, с. Садове Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-002840-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5b17649f8a964ced869e94ec1c5e7d53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Садовського закладу дошкільної освіти ясла-садок «Малятко» Теплицької сільської ради Одеської області, розташованого за адресою: вул. Гагаріна, 70, с. Садове Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-002840-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ», якщо даний учасник після визначення його переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, вимога щодо надання яких встановлена у розділі 5 Додатку 2 тендерної документації та частині 6 статті 17 Закону?
2. З яких підстав Вами оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення) в інформації та/або документах учасника ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» щодо надання зазначеним учасником гарантійного листа з гарантійним терміном на виконані роботи не менше 5 років, якщо такий гарантійний лист не відноситься до критерію, визначеного пунктами 1 та 2 абзацу другого частини 16 статті 29 Закону, який надає можливість Замовнику оприлюднювати Повідомлення?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.