-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
Завершена
6 489 075.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 732.00 UAH
мін. крок: 0% або 732.00 UAH
Номер:
74c7e89931974f5e8fdd94cbf5691563
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 15:53 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 №685
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.11.2021 №685
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13.UA-2021-08-27-008372-a 27.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції НВ ТОВ «СОЛВЕР» (лот 1, 3, 7, 10, 18) установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕРА НЕТ», ТОВ «АВАТОР ІСП», ТОВ «Домашні системи», ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» та ТОВ «ЦЕНТРТЕЛЕКОМ», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів (лот 1, 3, 7, 10, 18) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Зіньківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27 серпня 2021 року №138), тендерні пропозиції ТОВ «ТЕРА НЕТ», ТОВ «АВАТОР ІСП», НВ ТОВ «СОЛВЕР», ТОВ «Домашні системи», ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» та ТОВ «ЦЕНТРТЕЛЕКОМ», протоколи розгляду тендерних пропозицій щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 жовтня 2021 року №176 (лот 1), №177 (лот 2), №178 (лот 3), №179 (лот 4), №180 (лот 5), №181 (лот 6), №182 (лот 7), №183 (лот 8), №184 (лот 9), №185 (лот 10), №186 (лот 11), №187 (лот12), №188 (лот 13), №189 (лот 14), №190 (лот 15), №191 (лот 16), №192 (лот 17), від 13 жовтня 2021 року №202 (лот 18), від 07 жовтня 2021 року №193 (лот 19) та №194 (лот 20), запитання до процедур 14 вересня 2021 року, відповіді Замовника від 14 та 15 вересня 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-08-27-008372-а.с1, UA-2021-08-27-008372-а.b5, UA-2021-08-27-008372-а.b2, UA-2021-08-27-008372-а.b3, UA-2021-08-27-008372-а.b7, UA-2021-08-27-008372-а.b4, UA-2021-08-27-008372-а.b6, рішення Замовника від 17 вересня 2021 року, від 13 жовтня 2021 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20 жовтня 2021 року №23743-р/пк-пз, №23658-р/пк-пз, №23714-р/пк-пз, №23709-р/пк-пз, №23735-р/пк-пз, №23668-р/пк-пз, №23749-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 07 жовтня 2021 року (лот 1-17, лот 19,20) та від 13 жовтня 2021 року (лот 18), договори надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції від 22 жовтня 2021 року №333 (лот 5), №334 (лот 6), №342 (лот 8), №335 (лот 9), №336 (лот 11), №337 (лот 12), №338 (лот 13), від 23 жовтня 2021 року №347 (лот 1), №332 (лот 2), №348 (лот 3), №344 (лот 4), №349 (лот 7), №350 (лот 10), №345 (лот 14), №346 (лот 15), №343 (лот 16), №339 (лот 17), №340 (лот 19), №341 (лот 20), та від 25 жовтня 2021 №351 (лот 18), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22 жовтня 2021 року (лот 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13) від 23 жовтня 2021 року (лот 1, 2, 3, 4, 7, 10, 14, 15, 16, 17, 19, 20) та від 25 жовтня 2021 року (лот 18) та пояснення від 02 та 07 грудня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що річний план (UA-P-2021-08-20-010566-a) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Поряд з цим, установлено, що тендерною документацією Замовника встановлено наступні вимоги щодо надання довідки, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції, довідки у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (додаток 3 до тендерної документації), або інформації у довільній формі щодо незалучення співвиконавця (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації).
При цьому, учасником НВ ТОВ «СОЛВЕР», якого допущено до аукціону та у подальшому визначено переможцем (лот 1, 3, 7, 10, 18), у складі тендерної пропозиції не надано інформації у довільній формі щодо незалучення співвиконавця, чим порушено пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем НВ ТОВ «СОЛВЕР» (лот 1, 3, 7, 10, 18) та укладено з ним договори надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції від 23 жовтня 2021 року №347 (лот 1), №348 (лот 3), №349 (лот 7), №350 (лот 10), від 25 жовтня 2021 року №351 (лот 18).
Період усунення порушень:
21.12.2021 08:52 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2021 08:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно наказу від 29.11.2021 №685 Північним офісом Держаудитслужби ДАСУ було розпочато моніторинг закупівлі по Виконавчому комітету Зіньківської міської ради, а саме : відкриті торги з публікацією англійською мовою « Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» здійснену Виконавчим комітетом Зіньківської міської ради ( ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-27-008372-a).
Розглянувши висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області № UA-M-2021-11-29-000067 від 21 грудня 2021 відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) надає аргументоване заперечення та пояснення по суті про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом проведеного моніторингу закупівлі служба аудиту зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договорів (лот 1, 3, 7, 10, 18) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно вищезазначеного висновку, було зазначено виявлене порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону стосовно відображення закупівлі у річному плані, а саме: річний план https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-08-20-010566-a не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі ( лотів).
Згідно чинного законодавства, Замовник працює, на одному з авторизованих майданчиків та розміщує через майданчик все відповідну інформацію, яка в подальшому розміщується на порталі PROZORRO. Уповноважена особа виконавчого комітету Зіньківської міської ради працює на майданчику zakupki.prom.ua. План вищезазначеної закупівлі, розміщений на майданчику та містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), в інакшому разі, провести вищезазначені відкриті торги з публікацією англійською мовою полотово не було б ніякої технічної можливості.
(https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_plan/view/17571535 ).
Для офіційного підтвердження того факту, що план був розміщений правильно та коректно на майданчику zakupki.prom.ua, провелося листування з відділом технічної підтримки майданчика та було встановлено, що інформація про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі ( лотів) в плані реалізовано лише на майданчику zakupki.prom.ua , на порталі PROZORRO –ця інформація технічно не відображається, відсутність даного функціоналу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) не означає того, що Замовник не виконав вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Для офіційного підтвердження інформації про відсутність порушення зі сторони Виконавчого комітету Зіньківської міської ради, так як всі відповідні дії згідно чинного законодавства були нами здійснені, було направлено лист до технічної служби підтримки майданчика zakupki.prom.ua (додається - запит Виконком Зіньківської МР.pdf)
ТОВ « Закупки.пром. уа» надало офіційне пояснення стосовно вищевикладеного випадку та підтверджує, що Замовником ( Виконавчим комітетом Зіньківської міської ради) в плані закупівлі UA-P-2021-08-20-010566-a в розділі « Список товарів та послуг, що закуповуються» зазначено 20 окремих позицій з назвою « Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» та до кожної позиції було вибрано код «ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів» (додаються - лист-відповідь майданчика.pdf та лист з цифровим підписом 20211221(1359-12).pdf.p7s (електронний документ (з електронним підписом), що є аналогом паперового документа, підписаного власноруч. Його відкриття відбувається через сайт Центрального засвідчувального органу: https://www.czo.gov.ua/verify.).
Щодо відсутності в учасника НВ ТОВ «СОЛВЕР» інформації у довільній формі про незалучення співвиконавця (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Слід зазначити, що Документація передбачала надання інформації саме у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. У складі Пропозиції НВ ТОВ «СОЛВЕР», зокрема, міститься: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В колонці *Назва співвиконавця: відсутня інформація щодо назви співвиконавця" (файл " 02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf"). Враховуючи зазначене в Замовника відсутні підстави вважати, що учасник планує залучати субпідрядників до виконання договору чи стверджувати про відсутність відповідної довідки. (аналогічна позиція викладена зокрема в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23299-р/пк-пз від 13.10.2021)
Стосовно вжиття заходів щодо розірвання договорів ( лот 1,3,7,10,18) з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України), зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до частини 2 статті 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з частиною 1 статті 654 ЦК України, зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.
Отже, законодавство не визначає висновок як окрему підставу для розірвання договору про закупівлю. Навіть маючи висновок, в якому чітко зазначено про необхідність усунення порушень законодавства шляхом розірвання договору про закупівлю, замовник не має права в односторонньому порядку розірвати договір про закупівлю, якщо інше не передбачено самим договором. Прийнявши рішення про розірвання договору про закупівлю без дотримання вимог закону, керуючись лише висновком, замовник ризикує порушити права інших осіб та понести відповідну майнову відповідальність.
Згідно статті 599 Цивільного кодексу України, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Згідно статті 526 Цивільного Кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно пункту 28 договору Договір припиняється (розривається): у разі завершення виконання сторонами своїх зобов’язань; за згодою сторін; у разі неможливості виконання сторонами своїх зобов’язань у зв’язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені договором,і незгоди будь-якої із сторін внести зміни до договору.
Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийняттям рішення про намір укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, укладенням договору про закупівлю (договори надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції від 23 жовтня 2021 року №347 (лот 1), №348 (лот 3), №349 (лот 7), №350 (лот 10) та від 25 жовтня 2021 №351 (лот 18)) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені, однак у наступних, подальших закупівлях Замовником будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику».
З матеріалів судової практики, вбачається, що порушення процедури закупівлі, які не мали впливу на результати тендеру, не є підставою для розірвання договору про закупівлю, оскільки такий спосіб усунення порушення не відповідає принципу пропорційності.
Згідно п.3 Розділу Предмет договору « Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» повинні бути надані протягом 90 календарних днів з дати підписання договору, але у будь-якому разі до 20 грудня 2021 р.
Надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету НВ ТОВ « Солвер» були завершені, про що свідчать протоколи тестування послуг ( додаються - Протокол тестування до договору № 348.pdf, Протокол тестування до договору № 350.pdf, Протокол тестування до договору № 347.pdf , Протокол тестування до договору № 349.pdf , Протокол тестування до договору № 351.pdf ) . Тестування послуг проводилося в режимі реального часу, по лоту 1- договір № 347 від 23.10.2021 р. (протокол тестування № 002373 від 03.12.2021 р.), лот 3 – договір № 348 від 23.10.2021 р. (протокол тестування № 002318 від 03.12.2021 р.), лот 7- договір № 349 від 23.10.2021 р. (протокол тестування № 002733 від08.12.2021 р.), лот 10- договір № 350 від 23.10.2021 р. (протокол тестування № 003729 від14.12.2021 р. ) та лот 18- договір № 351 від 25.10.2021 р. (протокол тестування № 00241 від03.12.2021 р.).
Згідно з абз.1 п.5 розділу Права та обов’язки сторін Замовник зобов’язаний: своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги, а відповідно до п.8 розділу Права та обов’язки сторін Виконавець має право своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги.
Виходячи з вищевикладеного, після прийняття послуг Замовник зобов’язаний був провести оплату за надані послуги, що й було зроблено 17.12.2021 р. ( платіжні доручення додаються -ПД дог 348.pdf , ПД дог 347.pdf, ПД дог 349.pdf, ПД дог 3450.pdf , ПД дог 3451.pdf ).
Вимога розірвати договора з переможцем публічної закупівлі НВ ТОВ "Солвер", який сумлінно виконаний сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору.
Крім того, як написано вище, згідно статті 599 Цивільного кодексу України, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Важливим моментом є те, що за умовами договору виконавець зобов’язаний надавати послуги замовнику на безоплатній основі протягом 1 (одного) календарного року. Тому дострокове розірвання договору потягне за собою додаткові незручності для замовника та фінансові витрати для Держави та відповідно громади, адже мета даної закупівлі- це підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості на об»єктах соціальної інфраструктури ( ФАПи, бібліотеки, школи, дитячі садочки та ін..)
Дата публікації звіту:
24.12.2021 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
dea6f6302f544862a44005203286575f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2021 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-27-008372-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2bca330bbb8c4eb38ecbcb451cf98e60
Назва:
Пояснення до наданих запитань
Дата опублікування:
02.12.2021 08:58
Опис:
На виконання запиту, надаємо пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість було здійснено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 453 від 28.04.2021 р. «Питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» (далі – Постанова) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/453-2021-%D0%BF#Text ).
В період подання клопотання, для визначення обсягу субвенцій, були подані розрахунки для населених пунктів, в яких було заплановано здійснити заходи, спрямовані на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості. Розрахунки були подані Виконавчим комітетом Зіньківської міської ради до Міністерства цифрової трансформації України, відповідно до п. 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості затверджених Постановою (далі – Порядок та умови) ( файл «Клопотання.pdf» та файл«Клопотання.p7s» ( цифровий підпис)).
Згідно з абз. 1-3 п. 10 Порядку та умов, відбулося засідання комісії, що утворювалась Міністерством цифрової трансформації України, яка, відповідно до п.11, 12 Порядку та умов, зокрема шляхом використання встановленої формули для розрахунків та пропозицій, надісланих Виконавчим комітетом Зіньківської міської ради, затвердила суми для кожного населеного пункту Зіньківської територіальної громади (файл«Додатки до протоколу_№2_01062021_субвенція_2_1.xls»).
У відповідності до п. 17 Порядку та умов, розподіл субвенції між бюджетами територіальних громад, затверджено Кабінетом Міністрів України та погоджено з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету- розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №622-р "Про розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості» (далі – Розпорядження)
Початкова (загальна) вартість закупівлі «Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-27-008372-a визначена та встановлена у відповідності до Розпорядження(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/622-2021-%D1%80#Text )та складала 7144700,00 грн.
На момент початку проведення закупівлі ( 27 серпня 2021 року) було встановлено наявність волоконно-оптичних мереж у межах с.В.Павлівка та с.Шилівка, що підтверджуються висновками обстеження наявності волоконно-оптичних мереж ( файл Шилівка. pdf та файл В.Павлівка.pdf ), тому закупівля для них суперечила б п. 5 Порядку та умов, згідно якої, Виконавчий комітет Зіньківської міської ради не має права закуповувати послуги швидкісного Інтернету в населені пункти з наявною оптикою, крім того, було виявлено населений пункт (с.Романи) з відсутніми об’єктами соціальної інфраструктури, який помилково було включено до клопотання і оголошення закупівлі на нього суперечило б підпункту 1 пункту 2 Постанови, враховуючи ці обставини, закупівля послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету була розпочата на меншу суму, ніж зазначена в розпорядженні Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №622-р, а саме, на суму- 6 489 075,00 грн. Сума, на яку не оголошено закупівлю, у зв’язку з вищезазначеними обставинами, становить - 655625,00 грн.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета наведені в Додатку 2 до Типового договору надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції, що затверджений Постановою.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, розміру витрат, очікуваної вартості предметів закупівель розміщується на сайті Зіньківської територіальної громади, в закладці « Держзакупівлі». Адреса сайту : https://zink.gov.ua/
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-27-008372-a розміщено на вищезазначеному сайті. https://rada.info/upload/users_files/13955982/4c0de04f65fbff4b017502fe481020fb.pdf
Номер:
5e0c4f1424094dfc939a1c36d8c7e066
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-27-008372-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником НВ ТОВ «СОЛВЕР» (лот 1, 3, 7, 10, 18) якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- довідки про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 (додаток 2 тендерної документації);
-листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
-довідки у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст.17 Закону (додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації)?
2. Яким чином учасником ТОВ «Домашні системи» (лот 8,16), якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання документа, який засвідчує правові відносини працівника Близнюченка Олега Михайловича (головного інженера) з учасником ТОВ «Домашні системи» (додаток 2 тендерної документації)?
3. Яким чином учасником ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» (лот 18), якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
- листа-згоди осіб на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d699e78d278847fc88531134f1934bcc
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
07.12.2021 15:46
Опис:
1. Яким чином учасником НВ ТОВ «СОЛВЕР» (лот 1, 3, 7, 10, 18) якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання:
1.1 довідки про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 (додаток 2 тендерної документації);
Замовником торгів була встановлена вимога про підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме:
«Довідка про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує правові відносини такого працівника з учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ)»(цитата).
В складі пропозиції НВ ТОВ «СОЛВЕР» надав файл «02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Лот 1.PDF», «02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Лот 3.PDF», «02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Лот 7.PDF», «02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Лот 10.PDF», «02.Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Лот 18.PDF», в якому міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації. В той же час НВ ТОВ «СОЛВЕР» по лоту 1, 3, 7, 10, 18 надав документальне підтвердження наявності працівників, що відповідні працівники знаходяться в штаті підприємства «2.1.Штатний розпис.PDF», що відповідає вимогам тендерної документації.
1.2листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
Зауважуємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації відсутня вимога, яка зазначена в запиті моніторингу закупівлі, а саме:
«листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)»(цитата).
Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації була передбачена наступна вимога, а саме:
«лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 6 до тендерної документації)»
В даному пункті відсутня вимога про надання листів згод від осіб, чиї персональні дані згадуються в пропозиції.
Додатком № 6 до Тендерної документації передбачена форма листа про надання згоди на обробку персональних даних, в той же час даним додатком передбачено,що дана згода надається виключно на працівників учасника, чиї персональні дані згадуються в пропозиції, а саме:
«прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника»(цитата).
Статтею 1 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що персональні дані – це відомості про фізичну особу, яку може бути конкретно ідентифіковано.
В складі пропозиції відсутні персональні дані працівників НВ ТОВ «СОЛВЕР», які б давали змогу конкретно ідентифікувати їх. Зазначення прізвища, ім’я, по батькові не дає змогу ідентифікувати конкретну особу.
В той же час факт подання тендерної пропозиції - фізичних осіб, які є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою (добровільним волевиявленням) суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) та Типового порядку обробки персональних даних, затверджений Наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини «Про затвердження документів у сфері захисту персональних даних» від 08.01.2014 № 1/02-14 суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Підпис фізичної особи (яка уповноважена представляти учасника) або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення персональних даних учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Інформація про Учасника, в тому числі його персональні дані, використовуються з наступною метою: ідентифікації Учасника під час участі в процедурі закупівлі, забезпечення реалізації цивільно- та господарсько-правових відносин, виконання договірних зобов’язань, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій та ін.
1.3 довідки у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст.17 Закону (додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації)?
Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання інформації про субпідрядні організації, а саме:
«Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає:
-довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції;
-довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця»(цитата).
Відповідно до умов тендерної документації Учасники закупівлі мали надати інформацію щодо умов, які зазначені нижче лише в тому випадку, якщо субпідрядні організації долучаються.
Таким чином дана інформація надається тільки у тому випадку якщо субпідрядні організації долучаються до виконання умов договору.
Оскільки субпідрядна організація не долучалася до виконання умов договору, і надання довідки про незалучення не передбачене умовами Тендерної документації, надання Довідки є не обов’язковим. А, згідно Тендерної документації:
«документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником»(цитата).
2.1 Яким чином учасником ТОВ «Домашні системи» (лот 8,16), якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання документа, який засвідчує правові відносини працівника Близнюченка Олега Михайловича (головного інженера) з учасником ТОВ «Домашні системи» (додаток 2 тендерної документації)?
Учасником ТОВ «Домашні системи» відповідна інформація була надана
(01-02 - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації ( Додаток 2). pdf ) де було зазначено 12 працівників та додані документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, які засвідчували б правові відносини такого працівника з учасником ( були надані відповідні накази про прийняття на роботу або цивільно-правові договори працівників). На працівника Близнюченко Олега Михайловича, який в інформації був зазначений, як головний інженер, було надано наказ про прийняття на роботу його як електромонтажника, але враховуючи вищевикладене, вважаємо, що учасник виконав вимоги додатку 2 ТД, а саме: надав довідку про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці та засвідчив свої правові відносини з працівниками, тобто кількість працівників (навіть без Близнюченко О.М.) була достатньою для допущення ТОВ «Домашні системи» до аукціону.
3.1 Яким чином учасником ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» (лот 18), якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» (лот 18), якого допущено до аукціону, повинен був надати документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів.
Учасник ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» надав протокол № 26092016 загальних зборів учасників ТОВ «НПК «Хоум-НЕТ» від 26.09.2016 року (Протокол загальних зборів учасників ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ-1.pdf) , згідно п.2 Порядку денного « Про призначення директора ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» ,в якому зазначено, що під час голосування (100% голосів присутніх на зборах) директором призначено Романченко Зою Миколаївну.
Крім того,учасник ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» надав статут свого товариства (Статут.pdf) , в якому в ст.8.8 зазначено, що Директор Товариства в межах своєї компетенції відповідно до чинного законодавства та цього Статуту має право ( цитата) :
…. – укладати ( підписувати) від імені товариства договори, угоди, довіреності, фінансові документи, вчиняти інші правочини…
Враховуючи вищевикладене, повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів було підтверджено та допущено ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» до аукціону.
3.2 листа-згоди осіб на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?
Зауважуємо, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації відсутня вимога, яка зазначена в запиті моніторингу закупівлі, а саме:
«листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)»(цитата).
Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації була передбачена наступна вимога, а саме:
«лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 6 до тендерної документації)»
Згідно додатку 2 тендерної документації були встановлені кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, а саме: «Довідка про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує правові відносини такого працівника з учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ)»(цитата).
Враховуючи вищезазначене, учасник повинен був надати довідку про наявність працівників (не менше 2) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці та додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує правові відносини такого працівника з учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).
Учасником ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» була надана відповідна інформація
(Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Адмін.нов.pdf), де було зазначено 25 працівників та додані документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, які засвідчували б правові відносини такого працівника з учасником ( були надані відповідні накази про прийняття на роботу працівників) , листи згоди були надані на 15 працівників (листи згоди працівників 2-1.pdf , Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.pdf , листи згоди працівників-1.pdf), тому враховуючи вищевикладене вважаємо, що учасник виконав вимоги пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації
В той же час факт подання тендерної пропозиції - фізичних осіб, які є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою (добровільним волевиявленням) суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) та Типового порядку обробки персональних даних, затверджений Наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини «Про затвердження документів у сфері захисту персональних даних» від 08.01.2014 № 1/02-14 суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Підпис фізичної особи (яка уповноважена представляти учасника) або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення персональних даних учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних».
Інформація про Учасника, в тому числі його персональні дані, використовуються з наступною метою: ідентифікації Учасника під час участі в процедурі закупівлі, забезпечення реалізації цивільно- та господарсько-правових відносин, виконання договірних зобов’язань, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій та ін.
Слід зазначити, що пропозицію ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» система визначила, як тендерну пропозицію з АНЦ . В подальшому вказана тендерна пропозиція була відхилена на підставі частини 14 статті 29 Закону, оскільки учасником ТОВ "НПК"ХОУМ-НЕТ" протягом 24 годин не надано обґрунтування щодо цін або вартості запропонованого предмета закупівлі.