-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля автогрейдеру з розпушувачем та додатковим бульдозерним відвалом
Закупівля автогрейдеру з розпушувачем та додатковим бульдозерним відвалом
Завершена
3 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 250.00 UAH
Номер:
b620b3c5278f4bb29ea49e5f38ea1e32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 18:28 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 №200
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 200
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15.UA-2021-08-27-007860-a 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та своєчасності надання відповідей на звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру установлено порушення частини першої та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником ТОВ «ТК «Спецзапчасть» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТК «Спецзапчасть», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель рік Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області (далі – Замовник) на 2021, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 27.08..2021 № 33, оголошення про проведення відкритих торгів, протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 № 36 Про доповнення до тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету від 07.09.2021 №3 7 Про внесення змін до тендерної документації, вимогу про усунення порушення від 01.09.2021, вимогу Замовника про усунення невідповідностей відповідно частини 16 статті 29 Закону, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «ТК «Спецзапчасть»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ТК «Спецзапчасть» до 17.09.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.09.2021 № 43, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2021, договір про закупівлю від 04.10.2021 № 262, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.09.2022 року (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації, які розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 07.09.2021 о 09:14, однак Замовник разом зі змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремих документах перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 Закону.
Також під час моніторингу установлено, що учасник торгів ТОВ «ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС» звернувся 01.09.2021 до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав роз’яснення на звернення та не оприлюднив його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Окрім цього, моніторингом встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТК «Спецзапчасть», Замовником не обґрунтовано розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують кваліфікаційні критерії учасника процедури закупівлі. В тендерній документації Замовником не вимагалось, зазначати рівень освіти в інформаційній довідці про кадрові ресурси, чим недотримані вимоги визначені пунктом 16 статті 29 Закону.
Моніторингом установлено, що Договір від 04.10.2021 № 262 укладено на суму 3 045 000,00 грн з ПДВ та строк його дії визначено до 31.12.2021 року (п. 10.3 Договору), а у разі наявності невиконаних зобов’язань за договором- до повного виконання сторонами.
Відповідно до інформації та документів, наданих Замовником 01.09.2022 на запит Держаудитслужби від 30.08.2022, Договір виконано в повному обсязі.
На підтвердження виконання Договору в частині постачання товару та здійснення розрахунків за нього Замовник завантажив в електронну систему закупівель видаткову накладну від 20.12.2021 № РН-20121, а також платіжне доручення від 21.12.2021 № 187722632 на суму 3 045 000, 00 грн. з ПДВ.
З огляду на викладене, зобов’язання за Договором в сумі 3 045 000, 00 грн. з ПДВ станом на 31.12.2021 обома сторонами виконані в повному обсязі.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
09.09.2022 17:58 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2022 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день ! 13 вересня був завершений договір поставки №262 від 04 жовтня 2021 року в системі «PROZORO» з відповідними документами, щодо підтвердження виконання сторонами умов договору.
Доводимо до Вашого відома, що 01.01.2022 року тендерний комітет Краснокутської селищної ради припинив свою діяльність. Діяльність з публічних закупівель почали здійснювати уповноважені особи Краснокутської селищної ради у зв’язку з чим було допущено не своєчасного закриття договорів в системі «PROZORO» .
Інформуємо, що серед уповноважених осіб та колишніх членів тендерного комітету була проведена роз’яснювальна робота начальником відділу правового забезпечення апарату селищної ради щодо відповідальності за порушення законодавства про закупівлі.
Дата публікації звіту:
13.09.2022 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
eacefb02c8f44434a110059d1001f2f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2022 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Закупівля автогрейдеру з розпушувачем та додатковим бульдозерним відвалом» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-27-007860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того відповідно до пункту 5.1 розділу V договору від 04.10.2021 №262 визначено строк поставки товару до 31 грудня 2021 року. Одночасно, п. 10.3 договору від 04.10.2021 №262 встановлено, що строк дії договору до 31.12.2021 року, а у разі наявності невиконаних зобов’язань за договором- до повного виконання сторонами.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору від 04.10.2021 №262.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
045d9b01c11a409791e4639bba871853
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.09.2022 11:29
Опис:
На Ваш запит від 30.08.2022 № eacefb02c8f44434a110059d1001f2f4 про надання пояснень щодо виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 стосовно проведення відкритих торгів «Закупівля автогрейдеру з розпушувачем та додатковим бульдозерним відвалом», Краснокутська селищна рада повідомляє наступне.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Вище наведені заходи не передбачають обов’язок органів місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про наміру класти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
1. Зазначаємо, що згідно пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А отже, дана норма встановлює варіанти бажаної з погляду держави поведінки суб'єктів..
Таким чином, враховуючи статтю 19 Конституції України, Краснокутська селищна рада не має правових та законних підстав здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості було здійсненно методом дослідження ринку, спрямованого на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників, а саме з загальнодоступної відкритої інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку.